ff vraagje, maandag trakteert Sarah bij het kdv maar ik weet niet zo goed of ik iets aparts voor de leiding moet geven en dan wat? Wat hebben jullie ermee gedaan?
Anouk, ja ik zou wel iets apart voor de leiding doen. en wat? hmmmmmm ik denk gewoon een gebakje, of hebben ze hier de neus van vol met zoveel verjaardagen?
12 Februari Zoë Angela Damian 14 Feruari Elena 16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara
Misschien kan Dwaasje aankomende dinsdag hierheen komen en jij ook Joma? Dan hebben we een soort minimeeting want Ichy komt ook!
oh weer jarige Damian ,Zoe en Angela gefeliciteerd met jullie eerst verjaardag maak er een leuke dag van!
Luuk wil niet luisteren. Ik heb hem neergelegd, even boos tegen hem gedaan en hij lach te schateren in bed . Hij heeft net zijn speen weer uit bed gegooid en zijn schaapje en nu is het janken. Nou meneer bekijkt het maar even, dan maar janken hoor.
Dat zou wel heeeeeeeeeel leuk zijn en dan heeft Joma er waarschijnlijk meteen 3 knipklantjes bij want volgens mij wilde Ichy ook
Gloeiende, gloeiende, ik begin boos te worden op Luuk. Wel jengelen van de slaap en niet willen slapen. Ik wacht tot 12 uur en slaapt hij dan niet dan ga ik hem wel halen. Kan hij meteen weer eten.....