mijn filmpje is er over 5 min.. hihi.. filmpje ligt wel op zijn kant.. dus ff met je hoofd op tafel gaan liggen..
hihi ja ik hem er maar een muziekje bijgezet in plaats van mijn domme stem, die zegt GOEDZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO heel overdreven
pfff.. inderdaad...\ Ik heb het filmpje al een keer eerder hier laten zien.. maar weet niet of je 'm toen ook gezien had.. ze loopt inmiddels al echt vlot de kamer rond.. kruipt eigenlijk niet meer!
12 Februari Zoë Angela Damian 14 Feruari Elena 16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara
Wahahaha... ik klink ook zo nep op de filmpjes... dus ik zeg dan geen woord meer. Maar ja, staat soms ook zo raar .
Ha moppies! Even een vraag tussedoor.. Wij moeten nog een plint onder de keuken zoals je ziet.. We twijfelen tussen wit, zelfde kleur als de kastjes en chroom.. Wat vinden jullie?
zoe angela en damian GEFELICITEERD!!!!!!!!! Een hele fijne dag samen met je pappa en mamma en familie e.d!
Wat een leuk fimpje van Sara! En wat zing je mooi SM! Vind het echt een stoer gezicht, zo'n klein mensje die zo dapper loopt..
zelfde kleur als de kastjes! (al wou ik zeggen dat hout... ook wel mooi zou zijn.. ) hihi.. Geen chroom...
Nee, ben pas sinds gisteren weer beetje aan het lezen hiero . Tis rustig op mijn werk (in periodes). Nu dus . en als ik thuis ben heb ik mijn handen vol aan het eerste topic waar ik in begon, en de Maartmama's, en Samantha . Beetje PC verslaafd... ik probeer eiegnlijk wanneer ze wakker is minder achter de PC te zitten. .