Hahaha jullie zijn grappig Hout vind ik ook leuk, alleen zelfde kleur als het aanrechtblad vind ik minder omdat je dan die kleur op de andere kleur houten vloer hebt.. En als je dan dezelfde kleur als de vloer hebt ben ik bang dat het zo'n verlengstuk van de vloer wordt en dat vind ik niet zo mooi.. Heb ook een hekel aan plinten in huis, hebben we nu ook maar vind het niet mooi. Zeikerd ben ik he? Maar ik ga de optie hout wel bepreken met Jeroen want we hebben het er nooit zo over gehad, alleen over wit en chroom.
Nee ik hou niet van accenten, maar ABN is toch eigenlijk ook een accent..... Maja, heb jij dan zo´n mooi gronings accent?
ABN is geen accent. Maar zodra ik er op gewezen wordt dat ik ABn praat struikel ik ineens over mijn woorden en ga ik heel dom klinken. . Heb dus geen accent. Althans, de mede-amsterdammers zeggen van niet. Maar mensen die niet uit amsterdam komen, horen wel dat ik amsterdamse ben .
Leuke aanbiedingen voor de kids bij de Lidl vanaf de 19de! Moet je maar eens op de site kijken. Leuke trui en speelgoed, ondergoed enz....
ik denk dat als ik abn praat het ontzettend grappig klinkt ik kan nooit verbergen waar ik vandaan kom gaat me niet lukken hoor, maar ik ben er dan ook mega trots op oh we hebben vanmorgen ons carnavalspak gekocht