Gisteren een lang gesprek met Yvonne gehad en dat was heel fijn. Ze ziet haar hele proces in mij terug en vindt dat leuk om te zien. Ze wil me ook echt gaan helpen met de opleiding en mijn eigen ontwikkeling. We kunnen elkaar helpen heeft ze gezegd. Wat ik ook heel lief vond, ze zei dat ik de eerste ben die haar emoties herkende en dat ook zei. Ze moest met me mee huilen een keer en ik zei dat ik dat fijn vond. Ik kon niet geloven dat ik de eerste was die dat zag en zei maar dat was echt zo zei ze. We hebben echt wel een bijzondere band en ik ben er zoooo blij mee. Ik ga ook een stukje schrijven voor op haar site. Iets korts hoor maar ze vroeg gisteren of ik dat wilde doen.
Ik ben zo benieuwd naar de woning die we gaan bekijken, ik kon gewoon niet slapen vannacht van opwinding . Het is een flat (ja woon in de grote stad, dus huis is niet te betalen) en er zit een terras/tuin bij van 40m2. Lijkt me heerlijk een begane grond hoef ik niet meer die 4 verdiepingen op en af
Maja, toen ik het net had gekocht was het echt meer een jurkje. Toen had ik het wel aan met alleen een maillot. (dat schrijf je toch zo?) Maar nu is het echt een tuniekje. Ze draagt hem echt nog vaak. Vind hem nog steeds erg leuk. Ik heb hem ook in het fuchia met oranje mouwen. Pffft. Ik heb het gevoel dat ik nog van alles moet doen. Hebben jullie dat ook wel eens? Zo'n opgejaagd gevoel. Maar als ik om me heen kijk ligt er alleen wat speelgoed van Tessa dat ik niet op ga ruimen, want als ze staks uit bed is ligt het er binnen 1 min. weer. Ik heb de luiertas kaarstaan voor straks en alles is eigenlijk verder klaar. Maar toch heb ik het idee dat ik nog niet helemaal klaar ben. Bedenk me nu wel dat er nog een was in de wasmachine zit. Die ga ik dus maar even in de droger doen. En dan m'n andere broek aan doen en dan hopen dat Tessa wakker is. Dan kan ik weg.
whahaha.. ja inderdaad.. mamma achter nora aan.. Maar wat vind Nora het prachtig.. en dat is gewoon genieten
dat jurkje wat tessa aan heeft is van de hema toch? Die heb ik straks in uden zien hangen bij de hema (maar dan roze met oranje.. heel gaaf) Voor maar 3 euro! Heb nog staan twijfelen en um dus niet gekocht omdat nora al zooooo veel heeft!
bones.. en lekker van je meisje genieten hoor! Heerlijk als ze zo kunnen kroelen.. elk kind is anders, dat zie je wel weer! En toch houden we super veel van ze! Maakt allemaal niets uit! Eigen karaktertje, eigen willetje, eigen persoonlijkheid.. Heerlijk toch!
Hier net ook maar nu is het wit. Hm, het is ook alweer opgehouden en de zon doet haar best om door de bewolking heen te komen.
In het roze met oranje heb ik hem ook. Heeft ze ook vaak aan. En idd geniet ik echt van dat kroelen. In bed slaapt ze ook echt niet meer bij ons. In bed is drinken en daarna keten. En HOE! Ze gaat dan echt als een dolle tekeer! Zeker als Peter er ook nog bij ligt. Prachtig vind ze dat. En wij genieten er van.
IEUWWWWWWWWWWWWWWWWWW Ik moet net wat uit de bijkeuken pakken, zie ik in een hoekje iets liggen. Een dode muis en een dode rat. Blijkbaar het kadootjesverzamelplekje van de katten
Dees, jij liet hier laatst een foto zien van Luuk z'n verjaardag. Er was er 1 bij dat hij aantafel stond met een (volgens mij) geel ding met klepjes of zo. Wat was dat voor ding? Dat lijkt me wel wat voor Tessa. Ieuw dode beesten.... Gatver. Gelukkig is dat hier niet meer zo erg nu. Hier ook regelmatig levende of half dode muizen in huis...
Getver Dees Is ie nog wel heel? De hond van mijn ouders vindt het lekker om in dode beesten te rollen, het liefst als ze al uit elkaar liggen.. Dan heeft ze zo'n plak darmen aan haar schouder plakken.. :sick: Sizzel, jij liet laatst volgens mij zo'n leuke houten kist zien, waar heb je die nog maar gekocht?