*gruwel gruwel gruwel*.. wat dat beteft ben ik echt een miep hoor.. maar daar krijg ik echt kippenvel van.. van half dode muizen e.d.... IEEEEKS
IEEEEEEEEKS maja.. hou op! oh die kist.. ja.. gekocht hier in een winkeltje in de buurt.. die verkopen alleen houten speelgoed.. was 50,-... zullen ze toch nog wel op meerdere plaatsen hebben denk ik..
Das de Zoo Maestro van Nathan Hij is in Nederland niet te vinden volgens Mrijn. Wel in Belgie bij het http://www.hobbelpaard.be
Ja ze waren heel, muisje was hard en de rat zacht. Ze brengen ook vaak half aangevreten beesten mee, blegh. Heb je al gehoord hoe het met Dirkje gaat Maja?
Hmmmm, we hebben gisteren Thais gehaald en daar zat soep bij. Daar hadden we gisteren geen trek in dus heb ik het net warm gemaakt. Jammie en heerlijk pittig.
Hoihoi . Ja, Samantha heeft wel periodes dat ze lekker tegen je aanhangt. Maar dan moet je dus echt niet verzitten, denkend dat je haar er een plezier mee doet. Want dan heft ze het meteen weer gehad .
Thanks. Ik heb hem gevonden. Maar hij is een beetje te duur als kadootje. Iemand vroeg nog voor iets voor Tessa. Maar die gaat daar gaan 30 voor betalen. Hij is wel errug leuk zeg. Ik ga hem zeker even opslaan.
Mmm, lekker knapperig ratje Gister nog een mailtje gehad over Dirkje en 2 foto's. Het gaat goed met haar, ze voelt zich al thuis en op de foto lag ze heerlijk op de bank met het andere hondje en de man des huizes. Ze zei wel dat Dirkje af en toe nog wat onzeker was en vooral 's avonds als ze gaat wandelen. Maar dat zal wel wennen. Ik heb een mail teruggestuurd met een heel verhaal en allemaal vragen maar daar kreeg ik alleen op terug dat het allemaal goed gaat. Tja, ok.. Ik vertrouw er maar op dat het goed zit en dat zit het ook wel. Jeroen en ik vonden het heel gek om Dirkje zo te zien liggen bij iemand anders op de bank en moesten allebei weer huilen haha! Maar dat was gauw weer over.. Ik ga ook een soepje maken, krijg trek van je dooie muizen en soepverhaal.
Ok, je hebt hier in de buurt ook wel van die winkels, ga ik daar wel even kijken. Heb al op internet gekeken maar niks kunnen vinden.
Grrr effe ego hoor. Toen ik laatst in Nederland was zei mijn moeder dat ze zo graag bij de eerste verjaardag van Sara wilde zijn. Ik zou dat ook heel erg leuk vinden. Dus ik al een paar keer gebeld of ze al vluchten had en of ze hulp nodig had bij het boeken, nee hoefde allemaal niet. Nu kreeg ik net een smsje dat ze bijna een vlucht had van Luik naar Barcelona maar net volgeboekt was..... het mooie is ,naar mijn weten zijn er helemaal geen vluchten van Luik naar Barcelona PFFFFF zit ze nu gewoon te liegen?
Ik ga me langzaam aan maar weer ff omkleden . Ik werk tot 15:00 vandaag. Morgen weer lange dag, blegh . (Tot 16:30) Zijn er hier nog steeds dames die het vreselijk vinden om naar het werk te gaan (= weg van kleintje...). Tis dat het moet, anders had ik het wel geweten . Ik denk niet dat ik vanavond online ben in dit topic. (Afhankelijk van of Samantha slaapt ) Maar goed, jullie zien me vanzelf weer verschijnen. Van 't weekend, en anders volgende week. Vond het wel weer ouderwets gezellig . Toedels.
Raar verhaal SM.. Kan je niet tegen haar zeggen dat er geen vluchten zijn van Luik naar Bc? Kijken hoe ze reageert? Lijkt me niet leuk als je je mama verdenkt van liegen
Ja ik trap er altijd weer in dat ze echt wilt komen enzo, maar als ze dan weer zo iets flikt..... Het is nu al een keer of 4 voorgekomen dat ze dan uiteindelijk toch niet komt. Zeg dat dan gewoon
Werkze daisy! Ik vinden werken juist lekker (als het leuk werk is tenminste ). Ben niet zo'n thuisblijfmama. Vind de combi juist prettig, ook af en toe even geen mama zijn en je ook ergens anders nuttig maken. Lune is alweer wakker, snap er niks van.. Nou, dan moet ze voor de warme hap straks nog maar even pitten want dit gaat ze niet redden.
Aah meis, rot hoor.. Kan me goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Als ze zoiets zegt ga je er ook vanuit.. Das niet lief van je mama. Dikke knuf!
jeej sm.. ik zou haar ook confronteren met het feit dat je weet dat er geen vluchten van luik naar barcelona zijn.. wel balen dat je moeder zo doet hoor. Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind.. Knuffie
Ja ik heb dus net effe naar de luchthaven van Luik gebeld, er bestaan helemaal geen vluchten van Luik naar Barcelona GRRRRrR
ik ben er weg van. ga naar mijn opa. die ligt al weer bijna 2 weken in het ziekenhuis met een longontsteking en vocht in de long.. gelukkig gaat het weer wat beter met hem. Ik neem Nora nu even mee (die ga ik dan meteen ophalen op het kdv) Dat zal hij wel erg leuk vinden! kuss