Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi Ariel :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Meiske! :)

@ Sm; wat een rare actie zeg van je moeder!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pff t is echt heel triest, maar ik ben echt helemaal kapot! En het is pas kwart voor 8!
    Ik wil alleen perse nog even Vincent zien voordat ik naar bed ga....

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat een rust hier..

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zeker een rust hier

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zeker een rust hier....maar was er ook weer, :)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tjonge... Inderdaad rustig hier.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft onstoken oogjes. Tenmiste, ik denk dat ze die gaat krijgen. Ze had vanmorgen al een beetje viezigheid er in zitten. Maar in de loop van de dag werd het steeds meer. Hele slierten komen uit haar ooghoeken. Bah...
    Ook haar onderste oogleden zijn rood. Als ik het weg haal, dan zit het er binnen 1 min weer. :(
    Nou ja, sorry voor m'n onsmakelijke praatje... :)

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nou zal ik er dan maar wat drukte in gooien?

ZOE, DAMIAN en ANGELA.. GEFELICITEEEEEERD!

SM.. rare actie idd.. dat zou ik dus echt niet pikken he.. kan daar zoooo slecht tegen...

ben beniueuwd of en hoe ze reageerd op je smsje

heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen.. nog bijzonderheden?

Marijn is wel door zijn sprong heen... (denk ik) voor het eerst vond ie de stofzuiger leuk ipv dat het een krijspartij werd..

Ik heb echt constant jeukende ogen.. wordt er gestoord van..misschien is de lucht hier te droog ofzo..

Marijn nog snot verkouden.. Morgen nog 1 ochtend naar school.. dan een week geen wekker.. heeeerlijk...

verder heb ik niet echt wat te melden....beetje saaaaaaai leven...hihihihihi

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wat rustig hier, ben ik dus toch weer bij :p.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boney vervelend en wat je zegt dat zijn/worden onstoken oogjes zo zielig, gelijk beginnen met uitspoelen met gekookt water(afgekoeld)

@Ichy oh lekker das waar volgende week vakantie voor de kids geniet ervan zonder wekker.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das makkelijk bijhouden vondt ik nou ook hihihi :)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @bones.. balen zeg van die oogjes.. is t niet puur omdat ze verkouden is? hoop dat t mee valt..
    staat je huis al op funda?

@Joma.. thnx.. ga ik ook zeker doen..

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Leuke mop...

Komt een man in de supermarkt en vraagt aan de cassiere waar de tampons liggen.. "derde gang links meneer"

Na een paar minuten komt de man terug met een karretje gevuld met 3 kg watten en 2 mtr touw

Wanneer de cassiere is gestopt met lachen zegt ze:"meneer ik denk niet dat uw vrouw dit bedoeld hoor?!"

Waarop de man antwoord:
    Vorige week stuurde ik mijn vrouw voor een pakje sigaretten naar de super en ze kwam terug met shag en vloeitjes..

Nu mag zij ze ook zelf gaan rollen!

WHAHAHAHHAHAHAAHHAAHAHAHAHA lol

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja ichtus, huis staat op funda. Kijk even op onze hyves voor de link.

Over haar oogjes: Ze is niet verkouden. Daar komt het dus niet van. En gekookt water had ik al gedaan. Ik wilder er borstvoeding in doen. Dat werkte toen ze net was geboren ook heel goed. Maar toen bleef ze nog stil liggen en kon ik vanuit m'n borst zo een druppie in haar ogen laten vallen. Maar dat gaat nu niet meer. Dus ik ben even aan het bedenken hoe ik dat zonder al te veel gemors in haar ogen ga krijgen :) Tips?

SM: Al wat gehoord op je smsje?

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en toen was iedereen weg....nou moe...?!

nou dan ga ik ook lekker mijn bedje op zoeken.. zal nog vast op dezelfde plek staan als gister.. dus die is snel gevonden..kan niet wachten tot ik er in lig..

ik begin onzin uit te kramen lees ik.. geeft niks.. heb nog wel wat typewerk in te halen.. vult de pagina weer en voldoe ik weer aan mijn plicht...hihihihi

voordat ik mijn bed vind zal ik toch eerst de laptop moeten afsluiten dan op moeten staan, vervolgens de wasmachine aanzetten en de lampen uit.. dan de kachel naar 16 graden.. oh ja. en de deur op slot natuurlijk.. oh fietsen moeten ook nog de schuur in..NIET VERGETEN...
    Dan nog de trap op.. vermoeiend....pfffff, naar de wc, anders moet ik vannacht weer...tandjes poetsen, pilletje snoepen.. uitkleden, aankleden, tv aan..nog ff onbezonnnen zappen, wekker zetten.. voor de laatste keer voorlopig. dan tv uit, lampje uit en dan oogjes toe.. dan ben ik klaar om te gaan slapen.. pfffff tis een hele dagtaak.. naar bed gaan. denk dat ik nog maar ff op blijf...

;)

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hmmmm. goed mikken? :D .. sorry geen tips...zou t niet weten.. misschien wat via speentje uit fles? of is dit heel dom?!

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi Ichtus...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik dacht al aan zo'n pipetje of zo. Waar je ook neus druppels mee doet. Maar hoe kom ik aan zo'n pipetje?

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

alleen maar hihi? had eigenlijk schuddebuikend gelach verwacht.. :rolleyes: ;)

whahahhaha.. grapje...

Deel Deze Pagina