maar aangezien ik nog een hele takenlijst heb voordat ik op 1 oor lig.. of de andere of op mijn achterhoofd.. of toch er voor kies om mijn voorgevel te pletten... ga ik er nu toch maar van tussen...*zucht*.... tot morgenochten ladies.. met de kiddies allemaal naar shcool en naar bed. ben ik hier wel ff te vinden.. dikke knuff toe yoe olllllll
Whahahahahaha... M'n hele buik gaat heen en weer. Whahahahahahaha! Zo goed? Nee, ik vind hem wel leuk. Zo gaat het bed ritueel hier ook ongeveer. Fietsen hoeven alleen niet naar binnen. En de kachel gaat vanzelf naar 17.5 graden. Maar verder komt het aardig overeen. Kijk je altijd nog even bij je kids? Ik kijk altijd even bij Tessa. Tot ik zie/hoor dat ze ademt en dan ga ik zelf liggen.
goede kope zw.test van kruidvat.. die hebben pipetjes..hmmmm maar das wel een heule rare optie... apotheek zal ze vast wel hebben toch?
@boney ja ik zou het ook via een speen en dan in knijpen komt er ook een druppel uit @ichtus hahahhahhhaha nou meiden denk dat het maar een goed plan is dat ik maar een keer optijd naar bed ga morgen en overmorgen werken. dus bijdeze trusten!
ja ik ga ze altijd nog even alle 3 langs.. kusje en een aai.. (marijn kijk ik alleen anders wordt ie wakker en dat wil ik natuurlijk niet) en dan ga ik ook lekker slapen.. en dat ga ik dus ook nu echt doen.. truzzzzzzz
Ik kan idd een 123 speen proberen. Daar zit wel een groot gat in. Zal het morgen eens proberen. Ik heb nog wat melk in de koelkast staan.
Hahahaha, Ichtus ik vind je hilarisch Ik zou ook zeker nog even op blijven als je lijst zo zie Boney, ik zou gewoon wat op een theelepeltje doen en in dr oog mikken als ze op het aankleedkussen ofzo ligt. Maar misschien wil een speen ook. Het wordt hoe dan ook geklieder, dussuh, succes alvast
Ik ga ook pitten. Nee, nog even Char kijken. Dan naar bed. Ow, Dries Roelvink is er als gast, laat maar Kansloze harrie. Trusten meisjes!
Ichtus, dus bij jullie is het volgende week al vakantie? Hier moeten ze nog een week naar school. Whaha, leuke mop! Boney, zielig die ontstoken oogjes van Tessa. Met een pipetje lijkt me idd het makkelijkst. Ik hoop dat het helpt! Ik ga zo ook lekker slapen. Ook nog even bij de kinderen kijken, behalve bij Sofie. Als ze nl. maar denkt dat de deur open gaat, dan is ze al wakker. Trusten allemaal!
goedeavond hier ook weer terug jeetje wat was dat een hopeloze bijeenkomst zeg hier word ik nu echt chagi van
zo heb net mijn idee voor mijn eindproduct weggestuurd willen jullie nu allemaal heel hard gaan duimen dat het door school en werk goedgekeurd word.
Wow, het is gewoon zo rustig gebleven gister.. Mogguh trouwens! Hier weer een prima nacht. Lune heeft geslapen van 18u tot half 8 vanochtend. Ze heeft pap gegeten en zit nu te spelen met zo'n plastic, lawaai makende speelgoed mobiele telefoon.. Ach, als zij er maar lol mee heeft Ik fiets eind vd ochtend of vanmiddag even naar mijn ouders met Lune, als het weer het toelaat.. Dan laat ik Lune daar even en ga zelf even achter wat dingen aan, moet nog naar het postkantoor enzo. Of mijn mama gaat mee samen met Lune, is ook wel gezellig. Nee, dan kan ik ook niet op de fiets want dan moet de buggy mee. Nou, daar ga ik nog even over nadenken haha! Fijne dag voor iedereen! Oe, zijn er nog jarigen vandaag? Even zoeken..
14 Februari Elena 16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara
Nope, geen jarigen vandaag. Elena is morgen jarig. Het is wel vrijdag de 13e Ow god, iedereen binnen blijven vandaag! Ik ga niet meer naar het postkantoor.. Onee, de meeste ongelukken gebeuren in huis zeggen ze toch? (Wen, wie zijn 'ze'?) IEDEREEN HET HUIS UIT VANDAAG! Zo, nu kunnen jullie niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb Ik gahaa! xx