Goedemorgen Vivi, ik ga voor je duimen. Is het het boekje geworden wat je hier een keer omschreven hebt? Maja, fijn dat Lune zo goed geslapen heeft. En lekker op de fiets straks. Ik hoop voor je dat het droog blijft. Geen idee eigenlijk wat voor weer het wordt. Sofie was om half 7 al wakker en staat nu te krijsen en huilen in haar bed. Ze moet echt even gaan slapen. Ze is strontvervelend van het vechten tegen haar slaap. Vandaag staat er niet veel op het programma. Zo even stofzuigen en dweilen en een paar wasjes draaien. Vanmiddag komt een vriendinnetje vavn Eva spelen. En vanavond even winkelen met Piet. Dat zal wel een bliksembezoek aan 1 winkel zijn. Dan heeft hij gekocht wat hij wilde en wil dan weer naar huis! Dank je voor het herinneren aan vrijdag de 13e Maja
Kiekeboe vanaf het werk Zal er vandaag niet veel zijn, ze houden ons in de gaten. We hebben ook een mail gehad over het internetgebruik
Poeh he, da's best lang Jeee, Sofie is in slaap gevallen in haar bedje. Mag het in de krant? Nu hopen dat ze een uurtje ofzo slaapt. Dan is ze vast veel gezelliger dan daarnet. Ze is dan echt aan het slaan en maaien met haar armpjes in krabben doet ze ook. Ik hoop alleen niet dat dat al bewust doet!
good meouning... oeh lekker hoor even helemaal rust hier.. Marijn op bed.. kids naar school.. ATWT op.. laptop.. koffie.. geweldig.. nu nog een schandalig grote koek...mmmm....
Goodmorning sunshines Grrr ben weer eens voor niks vanmorgen extra vroeg uit mijn bed gekomen. Ik moest vandaag bloedprikken en ook de suikertest laten doen. Dus om 09uur was ik er. Zegt die doos dat ik er om 0830 had moeten zijn, omdat je die glucose een uur vantevoren had moeten nemen. Dus nu moet ik maandag terug.Arme Sara ook die heb ik dus ook om 08.15 wakker moeten maken, ze was helemaal verontwaardigd en boos
Goedemorgen! Hier een slechte nacht gehad, nou ja vanaf half 4 Word er een beetje gek van dat ze iedere nacht tussen 3 en half 4 wakker word! Zal vast nog wel een keer overgaan...... (hoop ik)
@meiskje ja idd dat boekje wat ik laatst omschreef maarja moet eerst goedkeuring krijgen dan kan ik beginnen
Hier gelukkig wel rust! Rosalie is vandaag weer gewoon lekker bij de oppas! Wil voor haar alles wel een beetje hetzelfde houden namelijk....
Balen Supermummy Dat wordt dus nog een keer verplicht vroeg op! En arme Sara mocht geeneens uitslapen
Ariel matig zeg van de gebroken nachten. Hopelijk gaat Rosalie snel snappen dat de nacht ik om heeeeel lang te slapen
Het is ook zo gek bij Rosalie, zo slaapt ineens een week achterelkaar door en dan deze week, word ze iedere keer rond hetzelfde tijdstip wakker