goodmorning lady's nou hier totaal geen rust hoor. alle 2 de jongens zijn vrij vandaag fijn he studiedag van de leraren not! en vervelend dat ze zijn bah bah bah. keano die heeft volgens mij zijn stem in de ontdekking die gilt soms als een wijf zeg! maar die gaat zo naar zijn bed toe. hubbie is om 3 uur thuis dat shceelt wel weer gelukkig. de nachten mag ik niet klagen hier wordt geslapen van half 8 tot half 8
nou idd ik mag echt niet klagen. thans nog niet je weet het immers maar nooit. vandaag ook hier niet veel op de planning,ja opruimen boven maar daar kunnen die jongens mooi even mee helpen! hebben ze ook eens wat te doen en kunnen ze niet zeggen dat ze zich vervelen. vakantie hier ook pas over 14 dgn precies tijdens de carnaval. euhm geen jarigen vandaag zag ik.. zo ga even afdrogen en de was in de droger doen. als ik wat tijd heb vandaag kom ik ff buurten
Van al dat spelen krijg je wel slaap hoor! Mijn zus was boven aan het spelen, dus heeft mama me maar even op de bank gelegd!
oh wat is het een dotje toch die sofie zo heb mijn downloads aangezet, mijn neefje wil graag de top100 van andre rieu voor zijn verjaardag dus die gaan we ff downloaden he
Ik ga nu even stofzuigen en dweilen. Sofie is inmiddels wakker (nieuw record, een uur geslapen ) Tot later!
wil ik hier verder gaan posten is marijn wakker.. nou ik ga ff lekker met kuddelen..zo vaak heb ik m niet alleen.... straks werken.. kom vanovnd nog wel ff spieken.. KNUFF
Ik zit nog te bedenken wat ik ga doen vandaag, het huis is schoon. Moeten nog wel een paar wasjes gedraaid worden, maar dat doe ik liever in het weekend. En ik heb geen zin om tv te kijken....
Ik vind de kleding echt van super slechte kwaliteit. En zo goedkoop is het nou ook weer niet. had daar laatst een trui gekocht voor 25 euro en na 2 weken zat er al een gat bij de naad En me schoonzusje had het ook al een paar keer gehad. De positiekleding komen ook allemaal van die kleine gaatjes in.... Dus ik betaal dan liever iets meer, maar dan is me kleding wel 6 maanden heel (als het goed is dan )
Goedemorgen lieve dames! Hier ook best wel een goede nacht gehad. Tessa werd alleen om half 2 huilend wakker. Haar beide oogjes zaten helemaal dicht. En ze waren erg rood. Ook kon ze geen licht verdragen... Arm kind. Ik heb ze schoon gemaakt met koud water. Dat vond ze duidelijk fijn. Ik mocht er gewoon aankomen. Toen nog even bij mama in bed een slokje drinken. Daarna is ze weer heerlijk verder gaan slapen. En vanmorgen dacht ik weer van die groene ogen aan te treffen, maar nee hoor. Wel erg rood en wat dik, maar geen viezigheid meer. Raar hoor... Ik zal zo eens even googlen. Of ze dit soms van het kdv kan hebben. Vandaag niet veel op het programma. Lekker hoor. Vanavond naar een verjaardag van een tante. Helemaal geen zin in, maar het is een soort van verplichting zeg maar. Kan echt niet maken om niet te gaan. Ze vond het vorig jaar met al die kinderen veel te druk en die mogen nu niet mee. Nou jammer dan, dan blijft Peter thuis. We gaan geen oppas regelen. En aangezien het MIJN tante is zei Peter dat ik wel mocht gaan. Slimmerik Nou ja, even 2 bakkies koffie naar binnen werken en weer weg. Ow, accu is leeg. Tot later.