Wat een mooie foto's van Sofie! Wat is ze toch een mooie meid! En dat jurkje maat 98! Wauw! Of die kan ze nog voorlopig wel aan, of hij valt echt SUPER klein! Ariel, balen van de nachten met Rosalie! Vooral nu je je slaap zo goed kan gebruiken! En wist je dat er nu lollies zijn tegen misselijkheid bij zwangere vrouwen? Was van de week bij Life&Cooking. Ik weet alleen niet meer hoe ze heten! Maar valt misschien te proberen! Dees, werkze vandaag! En niet te veel forummen hoor! Hier, Aaron ligt op bed te huilen. Maar anders dan huilt hij hier beneden... Dus ik had er even geen zin in. Even een half uurtje naar boven. Heb ik even rust. Ik weet anders ook niet wat ik met hem aan moet! Geen idee wat er aan de hand is. Ja, als ik een cracker in zijn handen geef is hij tevreden. Maar hij kan niet de hele dag door eten! Verder ben ik erg moe, en ik begin ook een heel klein beetje misselijk te worden... Maar het is nog uit te houden. Ik ben gewoon niet zo lekker op mijn maag. Maar ik heb geen moeite met eten ofzo.En ik hou alles binnen. Dus tot die tijd mag ik niet klagen! Nog 10 minuten dan ga ik Aaron ophalen! Dan heeft hij wel weer lang genoeg in zijn bedje gehuild. t Arme kind...
nou zie ik net op hyves dat een vriendin van me ziek is sms ik haar, krijg ik de schuld dat ze ziek is omdat ik zaterdag naar dat feestje van oma ben geweest met bryan terwijl hij beetje ziek was nou ik voel me nu dus echt kut he
Hmmm zal even die lolly's googlen... Nou wat raar zeg dat je vriendin zo reageerd Viv! Net alsof jij er wat aan kan doen dat zij vatbaar is....
Maarre....er was hier niemand die Postbank rentepunten heeft en er niks mee doet? Wil er ook best een vergoeding voor geven hoor!
ja haar kleine is ook ziek en schoonmoeder ook dus ben ik schuld nou kun je je voorstellen hoe ik me voel, oke was misschien niet zo heel slim maar toch
Ja euh, kleintjes spugen wel vaker en hebben ook wel is diarree. Zonder dat ze ook echt meteen een virus hebben hoor! Maar snap wel hoe je je voelt hoor! Maar het is niet eerlijk dat ze jou daar de schuld van geeft!
De boosheid zal vast wel weer overgaan als ze niet meer ziek is! Snap best dat je iets of iemand "de schuld" wil geven als het er aan alle kanten uitkomt. Het waait waarschijnlijk wel weer over meis!
Zo heb ik ook al en paar 'feestjes' overgeslagen. gelukkig was het de aangetrouwde familie. Dus offerde ik me liefdevol op om thuis te blijven. Op het laatste nippertje riep schoonzus ineens dat Samantha wel mee mocht, nou dank je de koekoek. Ben lekker thuis gebleven met mijn meissie, en manlief ging alleen.
ha haar sms gestuurd dat dit niet bedoeling was en ik beste met hun voor had krijg ik terug nee tuurlijk,komt goed fijne dag nog x
Hier gelukkig meedenkende familie en schoonfamilie. Onze ouders vieren de verjaardagen altijd overdag, dus gaat Rosalie gewoon mee. Mijn schoonzusje heeft zelf een kleintje van 9 maanden dus die viert haar verjaardag en van haar vriend ook gewoon overdag. En mijn zwager die viert het dan wel 's avonds en daar gaan we dan gewoon heen. En die staat tot een uur of 9 iedereen te commanderen om rustig te doen en naar buiten te gaan voor het roken Die is nogal van de veiligheid van Rosalie hahaha
Hmmm, wat moet je daar nou weer van denken? Vind het altijd lastig "ruzie" via de sms, je weet nooit precies hoe iemand iets bedoelt....
Zo Tessa ligt in bed. Ik heb net even Tessa haar kado in elkaar gezet. Het is echt een heel leuk ding. Zal zo ff foto maken. Nu eerst ff gtst van gisteren en eergisteren kijken.
pfff zie het echt niet zitten vandaag hoor, mijn vriendin kwaad, en bryan ligt hele tijd te huilen weet niet wat er is hoor, zal het aan vrijdag de 13e liggen