oe oe ik krijg net een mail van mijn lerares ze vind mijn idee heel goed ze gaat het met de andere leraressen overleggen en dan krijg ik te horen of het definitief goedgekeurd is maar als zij het al goed vind vind ik al heel wat
Hoi Vivian, Klinkt heel goed. Ik ga het even overleggen en laat je definitief weten of het kan. Groetjes Lion dit is wat mijn lerares schreef ben supertrots op mezelf, want heb bij andere vakken al eens met haar in de knoop gelegen
Sorry dat ik het zeg Viv, maar volgens mij kan je niet echt van een vriendschap spreken als je constant op je tenen moet lopen....
VIV 1 ding... kap nou met die vriendschap wat is dat voor een achterlijk mens zeg sorry hoor... heb natuurlijk al vaker hierover gehad met je... Laat jezelf niet zo op je kop zitten meid... je bent te lief! En wel heel goed natuurlijk dat je plan zeer waarschijnlijk wordt goedgekeurd... BOTJE wat een leuk Kadoooo voor Tessa lijkt wel een beetje op ons kado SUUS ik was zuurkoolschotel aan het maken toen ik even tussendoor beviel van elise.. hahha Ariel knuffie vandaag meid.. nog bedankt he voor de plaatjes zzzzoooooo en nu zoef ik weer aan het werk.....maar kon het niet laten even snel te reageren op VIV kuzzie meis
ja weet ik ariel ik ben er laatste tijd ook heel veel over aan het nadenken, maar ze is ook getrouwd met de neef van martijn dus afkappen kan ik het niet, ik hou het nu ook op een afstand
thanks dwaasje nu zit ik weer met tranen in mijn ogen moet denken aan ons vorig gesprek je bent een schat !
lieverds ik ga ook even wat doen voor bryan weer wakker word want die heeft zijn dag niet arm mannetje
nu moet ik wel gaan kijken voor een nieuw foto toestel moet de opdracht natuurlijk perfect maken he en nu ben ik echt weg thanks meiden
VIVI.....kop op meid... je bent werkelijk een lieve meid... en vriendschappen zijn onzelfzuchtig lieverd...! dikke knuf en je weet me te vinden he!
ZO..zit ik hier gezellig in mijn eentje op Elena haar kinderfeestje.. Elena slaapt, deed het vandaag natuurlijk iets anders dan anders. 1 vriendin heeft afgebeld 1 zou misschien komen van 1 niks gehoord en 1 komt wel.. alleen pas tegen half 5.. Wel vanmorgen onverwacht bezoek gehad. Was heel gezellig alleen die kennis had 2 dochtertjes die de tent afbraken. No problem, maar ik ben errug moe, gister pas 1u uit t werk... en van morgen weer vroeg dr uit.. Maar dan heb ik nu wel vakantie (moet alleen nog een verslag schrijven). Dus ik zit hier even onwijs duf te wezen!
ik heb trouwens een mega goed idee voor een grote meeting, als we nu eens met zijn allen naar de dierentuin gaan in het voorjaar ofzo
ja he leek me leuk idee, de mei mama's van 2 jaar geleden hebben dat gedaan toen ze zwanger waren moet heel leuk geweest zijn
Pffff even stoom afblazen hoor. Er is een vriendinnetje met Eva aan het spelen, maar Eva is haar zat Dus ik zit nu met dat kind opgescheept. Ze wordt pas om half 4 opgehaald. En Sofie wil dus nu niet slapen, omdat het hier een herrie is. Dus ik heb nu mezelf voorgenomen om niet meer vriendjes en vriendinnetjes hier te laten spelen op woensdag en vrijdagmiddag. Ohhh, ik heb er zo flink de balen van. Ze zat net zelfs met Sofie op schoot En ze bemoeit zich nu ook nog met de hond. Pffff het zal je kind maar zijn! Zo, dat lucht een beetje op.