Hoi! Fijn dat het goed gekeurd is vivi. Weer een zorg minder. Nu nog uitvoeren. Maar dat komt vast ook wel goed. Tessa ligt in bed, maar is het er nog niet mee eens... Ze is wel heel kroelerig vandaag. Als ik met haar op de grond zit dan komt ze echt op m'n schoot klimmen. Armpjes om m'n nek, dikke kus en dan klimt ze er ook weer af. *smelt* Lief toch? Ik ga de aardappelen maar even schillen voor de zuurkool. Vind verse toch lekkerder. En ach, is ook zo klaar eigenlijk. En nee, ik ga tussendoor niet bevallen...
Haha meiske... hahaha. Moet echt lachen om je. Ik zie het zo'n beetje voor me. Eva gaat lekker dr eigen gang en dump vriendinnetje bij jou.
hihi Meiske meteen afschaffen dat vriendinnetjes komen spelen, ze heeft toch 3 broers en zusjes is toch zeker genoeg? Bah ben weer misselijk, elke keer rond deze tijd hoe heet dat dan middagmisselijkheid?
Ik heb het gisteren helemaal niet neergezet volgens mij. Heb er wel veel aan lopen denken. Gisteren was het 2 jaar geleden dat ik gecuretteerd ben na m'n MA. Wat een vreselijke dag was dat... Dat hoop ik echt nooit meer mee te maken. Echt verdriet heb ik er niet meer om, als ik naar Tessa kijk dan maakt dat alles weer goed natuurlijk. Maar ik denk er echt nog heel vaak aan. Hebben de andere mama's met een MK of MA dat ook? Ik denk er misschien wel vaker aan dan aan de bevalling van Tessa. Sorry, ik bedenk me nu dat ik dit helemaal niet moet typen hier. Laat maar okay? Ik wilde het gewoon even kwijt. Nu aardappelen schillen. STraks terug met een bakkie koffie. Tot zo.
Morgen vieren we feest met zijn 3-en.. ik denk.. lekker eten.. kadootjes op bed.. heerlijk.. Zondag komt alle familie, dan wordt ze verwend! @diaantje.. ha, ha, ik moest erg lachen om Angela haar gezicht in de taart! OOOohhh.. ik ga even op de bank tukken!
Natuurllijk moet je ook dit soort dingen hier neerzetten... Helaas kan ik je niet veel helpen hierin.. heb het namelijk niet meegemaakt.... maar ondanks dat het wellicht niet echt nodig is.. geef ik je een dikke knuff
Tuurlijk moet je dat typen hier! En heel begrijpelijk dat je daar nog vaak bij stil staat. Ik denk niet dat het je in je kouden kleren gaat zitten, vooral een MA lijkt me zo erg, omdat je gewoon niks in de gaten hebt totdat je de echo krijgt
hallo trouwens allemaal..net leuke wandelschoenen voor nora gekocht.. van Froxy ze zijn alleen zooo zwaar voor haar, ze is natuurlijk die slofjes gewend.. dat ze echt stapt alsof ze 10 kg aan elk been heeft hangen. hahaha.. zo grappig!
oja, nora had nu eind maat 20, dus schoentjes maatje 21 gekocht.. en een paar schoentjes in maatje 22... (erg he...) maar ze waren zooo goedkoop... 1 euro per maat.. hihi.. dus 43,- voor beide schoentjes!
Vervelend van die middagmisselijkheid Supermummy. Ik hoop dat het over een paar weken over is! Leuk cadeau voor Tessa zeg. (Sofie krijgt hem ook haha) Was het moeilijk om in elkaar te zetten? Heb jij ook die stapeltoren gekocht. Die krijgt Sofie ook en die vind ik ook zo leuk! Ook leuk filmpje trouwens! En ik denk er ook nog wel eens aan Boney, maar gelukkig wordt dat steeds minder! Nog 20 minuten Pfff nu wil ze perse boven gaan spelen, maar Sofie ligt nu eindelijk te slapen. Ze heeft ook zo'n irritant hoog piepstemmetje.