pfff mystery.. meid wat een ellende...kan me voorstellen dat je er doorheen zit.. op zich kan het best dat ie oververmoeid is hoor daar huilen ze ook van, maar volgens mij geen 2 uur.. dan zou ie toch na een uur wel in slaap moeten vallen.. wat hier werkt en bij suus ook is na de fles nog ff tutten en dan wakker in bed leggen.. de eerste 2 a 3x was het nog wat jengelen voor een paar minuten, maar daarna (inmiddels al 5 dagen ofzo) gaat ie netjes direct slapen.. (tenminste.. hij is wel stil) tot de volgende voeding.. en nu heeft ie niet eens een huiluurtje.. normaal huilt ie altijd tegen etenstijd en wil hij er echt uit.. dus daar had ik rekening mee gehouden.. dan zou ie rond 18u wakker moeten worden.. en dat deed hij ook alleen was het 2x een schreeuw en toen was ie weer stil.. nu nog steeds en hij mag om 7u weer de fles.. weet niet wat me overkomt.. Nu de nachten nog! maar ik weet natuurlijk niet of het bij bryan werkt.. had ook nooit gedacht dat dat hier zou werken hoor en kwam er bij toeval achter! @vivian.. heb ze erin gemieterd en er weer uit getrokken..hihihihi.. ze zijn in ieder geval weer schoon.. @MissN.. ik ben errug benieuwd hoe je nieuwe blonde coupe eruit ziet! rest alweer vergeten... Nu zit ik te wachten op de visite.. alles is opgeruimd.. kids schoon.. fles klaar voor de maak en zal de senseo vast aanzetten zo... Hun zoontje komt ook gezellig mee.. is 2 en ze zullen dus niet zo laat weggaan neem ik aan.. hij moet natuurlijk ook naar bed.. Toen Sven..(hun zoon) beeb was huilde hij ook vreselijk veel.. en lang en hard.. had zoooo met hun te doen.. ze werden er echt gek van.. Nu is het echt een superleuk ventje, maar weet niet of ze ooit nog een 2e aan durven gaan! maar goed dat terzijde... ik ga ff wat snotneuzen schoonvegen..
@mystery.. Het advies van het cb moet je idd altijd met een mega pak zout nemen.. Als ik er doorheen zat belde ik altijd de HA.. het cb kan hier mijn rug op! stelletje nitwitten!
euh.. ook niet op de koopmans site? geen idee of daar recepten op staan hoor, maar ik koop altijd van die pakjes van hun dus misschien heb je daar geluk...
op koopmans site staat alleen een gewoon appeltaart en die wil ik niet maar heb inmiddels een recept gevonden wat ik wil uitproberen
`nou ik moe nu ook wel even kijken hoe ik het ga doen , want hij was bij t cb gewogen en woog nu 6420 gram , en afgelopen donderdag 6340 gram , dus hij komt ook veel te snel aan ..... ik heb net even met ron overlegt , ik ga de flessen weer verlagen naar 150 cc doe er 1 schepje nutriton minder in en doe t voortaan op stand 3 van de speen , hopen dat hij daar dan ook tevrede mee is ..... alleen de laatste fles laat ik op 190 cc staan .... eens kijken hoe dat gaat , ik had de ha eerst gebeld vanmorgen , maar die wilde dat ik naar de wijk ging .... dus dat heb ik gedaan , maar als dit zo nog dagen door gaat dan stop ik daar mee en dan bel ik de ha op nieuw ..... hijs nu even 20 min stil geweest , ( moe van t huilen denk ik) , maar over 5 min is t ook weer etens tijd dus hij krijgt zo de fles maar weer en dan maar weer zijn bed in , voor mij blik op oneindig tv hard en hopen dat ik t vol hou .....
Nou ik ben even heeeeeel boos! Die mensen zijn gewoon niet komen opdagen voor de auto. Ik heb ze om 15.30 uur nog een keer gebeld en die jongen zei dat ze toen in Nijmegen waren, dus onderweg.. NOU NIET DUS! Tis inmiddels 19.00 uur ik weet niet hoe ze dan rijden, dus die komen zeker niet meer. Godver.. sorry hoor voor mijn woordkeus! Had vandaag al met een vriendin afgesproken.. heb ik extra afgezegd.. M'n opa en oma waren hier, omdat Danny werken was en alleen met Angela zat en als die mensen dan komen..tja je weet het niet he.. Nou ook voor piet snot.. Ben echt zoooo boos.. zeg dan dat je hem niet wilt of bel dan even dat je niet komt of doe iets, maar niet eerst afspreken en niks laten horen. Dan bel ik of ze nog komen dan zeggen ze ja we zijn onderweg en dan vervolgens alsnog niet komen! GRRRR daar gaat m'n nieuwe auto!
mystery vervelend zeg, heb helaas geen antwoord voor je. vind het huiluurtje hier al erg. boney, alles vond ik ok, had alleen echt geen moer met die kraamverzorgster, wat een muts, werd er doodmoe van. kan ook aan mij lioggen, hou niet van andere in mijn huis.
Sorry meiden, ff geen forumzin hier. Ik ben enorm sjaggie en twijfel over donderdag. Olaf wil mee en dan wil hij daar in de buurt gaan fietsen maar dat vergt zoveel voorbereiding en gedoe (bank plat, wagen inklappen, fiets erin) dat me de zin al ontgaat. Ik heb dit verteld maar dat pleziertje mag ik hem niet ontzeggen Even nergens zin meer in ..............
He dees gatsie zeg.. Dikke knuff voor jou..en je moet donderdag wel komen hoor...je bent de forum mama...! Diaantje..ik kan daar ook heel slecht tegen! Kan me daar ook zo kwaad over maken.
Dames ff een flessenvraagje voor de meiden die flesvoeding geven van de Friso. Ik moest van het CB overstappen van Nutrilon naar Friso, want waarschijnlijk is Angela allergisch voor die voeding en blijft ze flinke krampen houden, dus vandaar dat ik nu een keer Friso gebruik. Ik had aan Mystery al gevraagd hoe zij dat deed. Ik heb gehoord dat je nl de voeding niet nog een keer mag warm maken, maar mystery deed dat naar mijn inziens wel, dus zodra je het maakt met gekookt water, (wat ik bij de nutrilon dus niet hoefde) daarna in de koelkast en als je het nodig hebt warm maken in de magnetron.. mag dit wel? Niet dat ik Mystery niet geloof ( je bent een enorme schat meis en geloof je voor de volle 100%), maar zij had hier nl nooit van gehoord..
@diaantje ik gebruik ook friso en hier is mij geleerd eerst water koken en voeding maken voor 24 uur en dat kun je idd opwarmen in magnetron of flessenwarmer maar wat je ook kunt doen is voeding per fles maken en dan doe je bv. 180cc water in fles die maak je warm in magnetron (iets wamer dan hoort) en dan de 6 schepjes voeding erin en goed schudden
ZOVEEL? Ik ben van de 150cc naar de 120cc gegaan, want ineens had ze aan 120cc genoeg, maar ja ik heb nu 6 flesjes gemaakt
meiden..ik maak morgen een foto.. Weet niet of joma dit nog leest, maar ik heb het nu 2 keer ontkleurd en blond er over heen gedaan...maar dit is niet wat de bedoeling was..het is echt een hele andere kleur dan dat het moest zijn..kan ik morgen misschien wel weer bruin ofzo eroverheen doen?
Klopt je moet een kleur kopen waar veel rood in zit.. Maar ik denk dat je het eerst moet voorpigmenteren.. En daar weer een bruine kleur die jij mooi vind over heen zetten Of je haar flink wassen met zilvershampoo.. denk ik.. Dit kwam ik tegen op internet: Nog een tip voor mensen die van blond naar bruin gaan: Mocht je haar groen uitslaan; smeer ketchup in je haar. Lekker veel...dan doormasseren...10 minuutjes laten zitten...en HOPPA...weg is het groen. Je kan tussendoor ook plukjes bekijken om bij te houden of het groen er al uit is. Het klinkt vreselijk ranzig, maar het werkt wel! (al is het allen maar om ervoor te zorgen dat je niet met een groen hoofd over straat moet als je naar de kapper gaat)