Wij eten tomatensoep (uit blik) met broodjes. Op vrijdag eten we altijd iets makkelijks, omdat ik dan pas tegen half 6 thuis kom van zwemles.
Ik dacht dat ze altijd eerst los gingen staan voordat ze gaan lopen. Maar dat deed Fenne ook niet toch?
Fenne deed dat inderdaad niet. Nora wel die stond al een poos los en ging van daaruit langzaam pasjes zetten
Heb je dan de binnenkant gemeten? Of de zool. Die bardossa laarsjes die ik heb in 20 heeft ze echt nog bijna 1 cm over. Als ze daarmee loopt, dan zie je dat ze niet goed zitten. Even geduld hebben nog. Ach, in het voorjaar kunnen laarsjes ook wel toch?
Tessa is wakker. Had gehoopt dat ze minstens tot 16u zou slapen. Ga ze maar even halen. Ow het is weer stil... Even wachten nog.
Dit zijn de maten van shoesme Maat 18: 11 cm Maat 19: 11,5 cm Maat 20: 12,5 cm Maat 21: 13 cm Maat 22: 14 cm Dit zijn de maten van bardossa Maat 19: 12,2 cm Maat 20: 12,7 cm Maat 21: 13,5 cm Maat 22: 14 cm Maat 23: 14,8 cm Nu echt even Tessa halen. Die gaat niet meer slapen.
Eve4n op de valreep voor ik naar hui sga (zit nu op mijn werk). Ik heb dat eigenlijk niet zo. Bij bij is het 26 februari 2 jaar geleden (we gaan echt gelijk op!) en ik heb het er gelukkig nooit moeilijk mee gehad. Ik ben die periode 2 weken ziek thuis geweest en heb er veel over gepraat en toen was het klaar. Ik was ook meteen de eerste poging zanger en had er alle vertrouwen in dat het nog een keer zou lukken (was weer meteen raak). Als het toen weer mis was gegaan, was het een ander verhaal geweest hoor. Ik heb toen ook meteen gezegd dat ik niet een derde keer zou gaan proberen om mezelf nog meer ellende te besparen.
Ik heb de zool gemeten Boney. Oh, zag dat je zelf ook al wat gevonden had! Zo, kind is opgehaald, dus nu weer rust in de tent
Boney, ik heb ook een ma gehad en een curettage, maar eerlijk gezegd denk ik er bijna nooit meer aan, heel gek. Ik heb wel een beer op onze slaapkamer staan die ik van mijn vriend heb gekregen toen, en die beer heeft het mutsje op van Sarah toen ze net was geboren.
hm, lekker goed zichtbaar. Op de taartpunt zit een toeter en in de punt een doosje rozijnen en een verpakt spekje
zo heb onder alles gestofzuigd en gedweild nu nog ff de wc en dan kan ik gaan strijken offfff kreeg vanmorgen een brief van nestle met paar kortingsbonnen en een fruitreepje die zit bryan nu volop op te smullen
Dus jullie denken er nog weinig aan? Ik echt nog veel. Zeker deze periode. Mooi van die beer met mutsje Anoek. Toen ik uit het ZH kwam kreeg ik bloemen van Peter. Daar zat een lucky bamboe in. Die heb ik bewaard en hij staat nog steeds! Hij staat boven op de kast in de keuken. Geef hem af en toe een beetje water. Inmiddels zit de hele bodem van de vaas vol met wortels. En geluk gebracht heeft hij zeker.