Wat een leuke foto's Lianda! En Lune, wat kan jij al goed staan zeg! Zus en zwager komen nu binnen, dus we gaan Catannen! doeidoei! (trouwens had dat kind vanmiddag heel de plee onder de stront gescheten . Die komt er voorlopig dus niet meer in!)
Hoi! Heb ik iets gemist? Allereerst alsnog gefeliciteerd voor de jarige jobjes gisteren...! Ik ben er morgen weer om mee te kletsen, heb drukke werkdagen achter de rug. x
Heeeeeeeeeee ik kwam alleen nog even vertellen dat het toch nog gezellig was vanmiddag. 2 vriendinnen zijn geweest en Erik kwam thuis en Elena werd wakker, allemaal vlak achter elkaar. Elena snapte wel dat ze wat extra aandacht kreeg, maar niet waarom, ha, ha.. ze ging zich wel lekker uitsloven. Morgen kadootjes op bed, gedrielijk ontbijten, dan weer naar bed.. daarna kom ik hier even spieken. Lianda leuke foto's hoor! ik ga lekker slapen.. trusten!
Hoi, Verjaardag was best gezellig. Ben niet lang gebleven hoor. Heb niet zoveel met die tak van de fam. Ik ga nu nog even zappen. Morgen en overmorgen werken. Leuke foto's gezien van knappe Lune en stoere Mike. Verder niet veel te melden. Doei
Ik ga ook slapen. Wilde nog even wie is de mol kijken van gisteren. En tot mijn grote verdriet is Sebastiaan er uit. Dat vind ik zooooo'n lekkertje *kwijl* Daar zou ik best eens naast wakker willen worden. Zucht... Wie verdenken jullie? Ik nog steeds Anniek. Nu echt naar boven. Truste.
Elena, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag...! Ben benieuwd wat je van de cadeautjes op bed vond en het gezellige ontbijten (misschien zijn jullie dat nu wel aan het doen, ik weet niet hoe laat jij wakker wordt ) En natuurlijk voor iedereen: HAPPY VALENTINE!
Goedemorgen by the way... Ik kan niet meer slapen, heb zo'n drukke week op het werk gehad dat ik alleen maar aan het denken ben aan opleidingsplannen, werkvormen, strategien etc... Dus de fam. slaapt nog en ik heb even lekker tijd om mijn gedachtes te verzetten hier, heb zin om er een lekker mama-weekend van te maken! Dus spelen met Fenne, boodschapjes doen, koffie leuten ergens, hier kletsen... Ik heb werkelijkwaar niets gelezen van de afgelopen dagen, heb ik iets gemist? Ik las wel net het laatste berichtje van Boney... ik heb ook het idee dat het Anniek is, al een paar afleveringen... en die Sebastiaan, mjamm wat een lekkere vent is dat zeg, en niet alleen qua uiterlijk, volgens mij is het ook echt een leuk persoon! Zal ik dan toch even teruglezen als er hier toch niemand is?
leuke foto,s gezien van de kids hier zo weer aan het werk en dan weer weekend ,wel lekker was dat 2 dagen ipv 3 deze week. tot vanavond denk ik doei en fijne dag!
Oja, valentijnsdag vandaag.. Helemaal vergeten haha! Ik hoop Jeroen ook 8-[ Ach, we doen er eigenlijk ook nooit wat aan. Mogguh trouwens. Wen jij bent er ook vroeg bij! Fenne slaapt toch altijd lekker uit? Jij niet? Druk gehad op je werk dus? Wel een beetje lekker gewerkt? Hoe is het met de poes? Boney, ik kijk niet naar 'wie is de mol' maar bedoel die je sebastiaan eh.. labrie ofzo? Zo'n lange vent? Zo ja, die is idd best smakelijk Meiske, ik zou dat schijtkind er echt niet weer inlaten..! :-# hahaha! Ik vind het een erg grapiig verhaal, sorry.. Lianda, leuke foto's van je mannetje(s)! Hier alles prima. Lune zit nog in de box. Ze krijgt zo pap en dan hopelijk even spelen. Ze was vroeg wakker vanochtend (half 7) en vannaxcht om half 5 ben ik er ook nog geweest. Jeroen mag vandaag uitslapen, ik morgen. Verheug me er nu al op
Goedemorgen allemaal! Elena, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Morgen is mijn vriend jarig, dus we hebben vandaag mijn ouders en zussen uitgenodigd om te komen gourmetten, dus ik ga zo de schotels alvast maken, en dan nog beetje poetsen, wat boodschapjes, en misschien nog een kado voor mijn vriend. Heb net al heerlijke kaascroissants gehaald, dus zo lekker eten met een bak koffie. Mike is net wakker, en die zit aan een krentebol! Ben dus een beetje druk vandaag...
Druk druk dus geen tijd, zoeffffffffffff Elena van harte met je eerste verjaardag! Een fijne dag gewenst met papa en mama en alle visite