Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja hele leuke fotos gezien, ook van het verjaardagsfeest van Keano!Super :)

Hier heerlijk een weekend vrij :) en geen familie verplichtingen joepie! Ik kruip zo weer mijn bed in.

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

ELENA GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ELENA... GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG...

en ook papa en mama natuurlijk
    ....

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier ook een rustig vakantie weekend.. Marijn lijkt wat ziek te worden.. jengelig en wat verhoging.. hoop niet dat het doorgaat zetten en dat het dinsdag weer over is....

Hij kruipt nu steeds meer op zijn knieeen..en wat ik ook bijzonder aan hem vind.. nou jah.. eerder irritant.. is dat ie werkelijk alles, maar dan ook alles in zijn mond stopt.. is wel normaal voor kids... maar Jur en Lisa deden dat dus echt niet he..

Kon ze makkelijk op een grintpad zetten zonder dat ze ook maar een poging deden om de stenen in hun mond te stoppen.. nooit last mee gehad.. nu heb ik overal ogen nodig.. heel erg lastig als je dat niet gewend bent...

ik ga mannetje weer ff op bed leggen...

tot zo

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :) :)
    Dat bedoel ik dus NIET! Hahaha...
    Met DIE TAK bedoel ik DIE KANT. Ik weet niet of je het nu nog snapt. Het is de kant van mijn vader. Dus nichten en neven enzo waar ik niet veel mee heb.
    Maar ik vind ouwe tak toch ook wel leuk klinken ipv ouwe taart! haha.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Hier echt een PIEP nacht! Niet door Tessa hoor, die is maar 1x wakker geweest en daar was ik zelfs blij om. Had ik even wat afleiding. Maar Peter was zo vreslijk aan het snurken... :(
    Aanduwen hielp niet. Hij heeft ook altijd oordoppen in, dus hoort ook nog eens niks. Ik ben echt BOOS nu. Gelukkig doen wij niet aan Valentijnsdag. Anders was die nu al verziekt.
    Uiteindelijk (om half 4!) heb ik m'n matras gepakt en ben in een andere kamer gaan liggen. En toen werd Tessa weer wakker om half 7. Die is uiteindelijk na een slokje wel weer gaan slapen tot half 9. Maar dan weet je enigsinds hoe ik me voel nu. Boos en moe. En ik moet werken tot 23u vanavond! En meneer ligt nog in bed. Die heeft ons er niet eens uit horen gaan. Nou hij bekijkt het maar vandaag!
    Maar waarschijnlijk weet hij niet eens waarom ik pissig ben als hij straks naar beneden komt. Nou jammer dan. Zoek hij zelf maar uit.

Zooooooooo :) Dat ben ik kwijt. Verder is hij wel lief hoor ;)

Ik ga de ontbijtboel opruimen. Doei

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Elena gefeliciteerd met je 1e verjaardag

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    14 Feruari
    Elena

16 Februari
    Sarah
    Sofie

17 Februari
    Julia

21 Februari
    Tessa

23 Februari
    Fenne

26 Februari
    Marijn

1 Maart
    Mike

7 Maart
    Samantha

8 Maart
    Sara

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Elena, gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Ook papa en mama een fijne dag gewenst met veeeeeeeeeel kadootjes :)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Bones.. nou lekker dan... zou ik ook absoluut niet tegen kunnen.. ik zou de oordoppten eruit getrokken hebben en hem uit bed getrapt ipv dat ik zelf was gegaan..whahahahha...

Schreeuw maar lekker ff van je af.. wij kunnen het toch niet horen...hihihihi, maar ben je het wel mooi kwijt...

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    :evil: :evil: :evil:
    Net een heel verhaal getypt, 1 verkeerde knop en alles is foetsie!

Dus dan maar zo:
    Iedereen een knuf vanuit hier!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga me ff nuttig maken.. straks met de kiddies naar de stad ff wat knutselspul halen om vervolgens wat leuks te maken.. voooor... OPAAA.. die is bijna jarig....

nou ik ga er vandoor.. tot later vandaag...

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, schop hem nu uit bed en neem zijn plaatsje in :D

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo crea Ichtus. Dapper hoor! Als ik hier ga knutselen met de kinderen breekt er altijd oorlog uit!

Sofie gaat steeds meer stapjes loslopen. Echt geweldig. Ik sta al te popelen om schoentjes te kopen!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen
    wij hebben met zijn allen uitgeslapen zijn pas een half uur wakker :oops:
    bryan heeft vannacht beetje liggen spoken op een gegeven moment heb ik hem ff lekker bij ons gepakt en daar heeft hij 3 uur geslapen en toen hij wakker werd heb ik hem in eigen bedje gelegd en daar is hij weer in slaap gevallen

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    elena gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Maak er een heeeeele leuke dag van!!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ga ff douchen.. ik stink... (net gefitnessed!)

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

Elena, van harte gefeliciteerd met jouw eerste verjaardag. Ik wens jou en alle mensen om jou heen een fantastische dag toe!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb koppijn!En niet zo'n klein beetje ook niet.
    Tess was vanmorgen weer zwaan kleef aan. Zelfs toen Jan en ik op de grond aan het ravotten waren, gooide ze zichzelf ertussen...hi hi hi. Om half 11 Tessje op bed gegooid en ik naar de stad. Maar kreeg zo'n koppijn dat ik een uur later alweer thuis was.
    Jan's valentijnsdagkadootje zijn loempia's geworden....de markt kon ik nog net redden.
    Als Tess straks wakker is gaan we een stuk wandelen, hopelijk neemt de hoofdpijn af.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36

Deel Deze Pagina