Is Tessje ook naar 1 grote middagslaap aan het gaan? Fenne gaat nu meestal tussen half 11 en 11 uur er in en slaapt dan tot half 2/ 2 uur... eind van de middag is nog even lastig, maar ik probeer het nu steeds stukkie te verschuiven tot de slaap bijv. 12 tot 3 wordt... Succes met je pien in 't dak... vervelend!
Yep. Tess slaapt de laatste week van 11.00 tot ong. 14.00. Dan is ze 's middags niet moe genoeg om nog een keer te gaan slapen. Al heb ik haar gisteren nog wel 's middags naar bed gegaan....ze was niet te genieten. Wel grappig dat Fenne en Tess weer qua ritme gelijk op gaan. Ga even een peukie roken....tis lekker buiten.
Goede morgen! Bedankt he voor de felicitaties! Helaas was ze vannacht wakker, waarschijnlijk dorst, uiteindelijk is ze na een flesje sap weer gaan slapen. Dus wij gesloopt vanmorgen. Kadootjes op bed vondt Elena heel interessant. Meer vertel ik vanavond of morgen, incl foto's! Dikke knuffel, een trotse moeder! ps suus succes met je koppijn, het klinkt naar
Wen, daar word je idd erg vrolijk van. Heerlijk al die dansende en vrolijke mensen! Suus, sterkte met je hoofdpijn. Dat is altijd vervelend. Slaapjes: Hier is het best verschillend. 2 heeft ze er iig. Vandaag 3 denk ik. Meestal word ze om half 7 wakker. Dan even drinken en weer slapen tot half 9. (heel soms in 1x door) Dan gaat ze om 11u er weer in voor een uurtje of anderhalf. En dan om een uur of 4 nog een keer. Het is ook wel eens anders. Als ze bijv. 's morgens om half 8 opeens al uitgeslapen is. Dan is ze om half 10 alweer moe. Dan slaapt ze tot 11u of zo. Maar dan is dus tot 4u te lang en gaat ze om een uur of 2. Als ze dan een uurtje slaapt kan ze er weer even tegen, maar is het van 3 tot 7 net te lang. Na 17u probeer ik haar niet meer naar bed te doen. Eingelijk kijk ik nooit zo op de klok. Als ze moe is gaat ze naar bed. Net ook... Ze is er nog niet eens zo heel lang uit. En we hadden de boterham op en nog ff gespeeld en ze gaat zitten poetsen in haar ogen. Ik leg ze in bed en ze slaapt gelijk... Ik vind het best. Zelf ben ik ook een slaapkop. Ik zou eigenlijk nog niet weten waarom ik de slaapjes moet gaan rekken. Zelf heb ik tot en met mijn 4e jaar altijd nog geslapen 's middags. Ik ben daardoor zelfs wat later naar de kleuterschool gegaan.
Mannetje had mij trouwens vandaag lekker uit laten slapen was gaan wandelen met Rosalie. En had lekkere broodjes en kaas gehaald. En aangezien ik gister trek had in snoep, had ie een kilo snoep gehaald! hahah En nog een frituurpan gekregen voor Valentijn, daar zeur ik gelukkig pas sinds kerst om
Suus, sterkte met je hoofdpijn! Is het al wat gezakt? Ariel, lekker dat je uit kon slapen! Heerlijk! En leuk een frituurpan gekregen! Dus jullie eten vanavond friet? Wij doen niet meer met valentijnsdag. Wel gaan we vanavond met ons tweetjes een filmpje kijken, maar dat is meer toeval... Net via marktplaats een ledikantje gekocht voor de beeb! Ik denk namelijk niet dat Aaron al uit de zijne kan als de baby komt! Best wel een leuke! Wit met regenboog gekleurde spijltjes. Alleen de roze spijltjes die ertussen zitten die ga ik wit verven. (Ik voel gewoon dat we weer een jongetje krijgen ) Alleen ik heb het even opgemeten en de spijltjes staan 7 cm uit elkaar. Is dat teveel denken jullie? Hoe gaat het verder hier? Ik ben echt een zeef.... Sorry. Ik wil heel graag sociaal overal op reageren, maar ik onthoud zo weinig! Nou goed, Aaron ligt nu lekker te pitten, dus ik ga mijn huis nog even een beetje poetsen! xx
weet niets te typen.... heerlijk weer, naar de stad geweest, nu ff opruimen.. straks met de kids. .sharketale kijken en pannekoeken eten.. gezelllig... verder niets.. @suus.. hoop dat de hoofd pijn afgezakt is.. @bones.. werkse meis @rest KNUFF tot snel...
Net een uur wezen wandelen, maar de hoofdpijn is nog steeds niet weg. Tessje heeft zowaar weer smakelijk een boterham gegeten, i.p.v. op de grond gooien....hi hi hi. Ik houd Tess ook niet bewust op, nee....liever zelfs 2 slaapjes nog, maar ze slaapt tot 14.00 en daarna ligt het aan Tess of ze nog een keer gaat. Soms trekt ze het tot 19.00. Maar soms moet ze van 16.30 nog even tot 17.30 het bed in. Dan maken we haar wel wakker, anders is het te kort totdat ze de nacht ingaat.
Iedereen is volgens mij van het heerlijke weer genieten! Dit doet me zo denken aan mijn verlof vorig jaar, toen was het ook zo heerlijk in februari... die frisse lucht + zonnetje is echt goed voor mijn humeur! Ik kom ook terug van een lekkere wandeling... ben met Fenne naar het centrum gelopen, dat is ongeveer 20 minuutjes, daar uurtje rondgelopen en de boodschapjes binnengehaald en toen weer terug... Ze heeft het vandaag ook niet geredt om maar 1 keer te slapen, dus ze ligt er nu ook weer even in... volgens mij voelt ze zich ook niet helemaal lekker, wil haar brood niet eten en kijkt een beetje droopy... Trouwens weer lekker lullig van mij... ik was valentijn vergeten... en Vincent had vanmorgen een kaartje voor mij + kaartje van Fenne en ook nog een mooie ketting... en ik had dus niks nada noppes...
Zie geen foto Wen! Lekker he dat wandelen, dit weer is zo enorm gezond. Jij liep vorig jaar op het laatst, maar ik had al slapeloze nachten....hi hi hi. Tess is chagie vandaag, dus die ligt er ook alweer een uurtje in. Zometeen halen we haar eruit.....
@ Thirza k heb dit gevonden over de spijlafstand! De meeste ledikanten hebben spijlen. De afstand tussen de spijlen van een ledikant ligt, net als in een box, tussen de 4,5 en 6,5 cm. Als de spijlafstand groter is, kan uw kind tussen de spijlen doorglijden. De spijlen moeten doorlopen tot de bodem. Lopen ze tot halverwege het bedje dan kan uw kind makkelijk op de halfdichte zijkant klimmen en uit bed vallen.
Bij ons gaat de nieuwe beeb in het familie wiegje. En gaat ook weer het eerste half jaar bij ons op de kamer, vind ik wel makkelijk met bv. En tegen die tijd is Rosalie 2 geweest vind ik het tijd voor een meegroeibed
Haai! Vandaag bij de Prenatal geweest, 2 rompers met lange mouwen gekocht (heb je bij de Hema niet meer en ik vind die dingen ideaal in de zomer) en 2 leggings. Een zachtroze en een witte met roze/rode minibloemetjes van Esprit, heel schattig. Heb ook hele leuke zomerjasjes gezien maar heb gister in een opwelling eentje gekocht bij de Wibra, voor een tientje. Terwijl ik op internet ook een leuke van name-it heb gezien, maar heb dus die bij de Wibra al gekocht.. (kan wel geruild) Nou vindt Jeroen hem er goedkoop uitzien Ik twijfel, vind het niet erg dat ie goedkoop is maar je moet het er niet aan afzien zeg maar Wat vinden jullie? (kom ik weer, ik heb geen mening hahahaha!)
Wen, oooh foei! Niet aan valentijn gedacht.. [-X Arme arme Vincent! Nee hoor, ik vergeet het ook altijd. Maar wij doen er dan ook nooit echt wat aan.. Jullie normaal gesproken wel? Was Vin ook teleurgesteld? Ik zie trouwens ook geen foto.. Suus, balen zeg van je hoofdpijn. Enig idee waar het vandaan komt? Ik heb er ook flink last van nu, volgens mij moet ik ongi worden, heb ik altijd koppijn. Auwe. En die slaapjes, Lune slaapt soms 1x en soms 3x. Ze heeft totaal geen ritme. Ichtus, jammie pannenkoeken! Wat klinkt dat ook gezellig, met de kids film kijken en pannenkoeken eten.. Echt zo'n gezin uit de reclame Boney, werkze! Noraa, wat grappig dat je denkt dat jullie een jongen krijgen. Ben heel benieuwd! Wil je het ook weten van te voren? Ariel, wat lief van je mannetje! En een kilo snoep, jeutje.. succes!