Hihi heb de link even geknipt en geplakt Wen en ik zie een hele schattig droopy Sneu voor Fenne dat ze niet lekker is. Hopelijk was het alleen net even en is ze morgen weer beter.
Nog even snel.. Vind deze eigenlijk veel leuker.. Je hebt ook hele leuke met stipjes enzo maar ik denk dat ik gewoon een effen jasje koop. Combineert anders misschien lastig met bijv. een gestreepte legging of bloemig broekje ofzo eronder.. Nou, nu ga ik echt.
Foto was inderdaad een plaatje van Droopy hihi... Fenne is nu ook officieel niet lekker, had eind van de middag 39.5 en heeft niet gegeten... nu net voor het slapen gaan had ze 39.1. Even in de gaten houden dus... Maja: ik vind het 2de jasje ook leuker... ik snap wel wat Jeroen bedoeld, vaak kun je aan een jasje wel zien of hij goedkoper is of niet... nou klinkt dat heel slecht wat ik zeg, want dingen hoeven van mij echt niet duur te zijn om mooi te zijn... maar je snapt me wel. Al vind ik het Wibra jasje op de foto echt heel leuk! En huh? Hebben ze nu al geen rompers meer met lange mouwen? Vreemd zeg! Noraa & Ariel die praten over nieuwe wiegjes, wat cute... vind het echt leuk dat we weer zwangeren onder ons hebben! Suus, hoe gaat het met de hoofdpijn? En vorig jaar was ik idd nog aan het zwangeren, ik was vandaag wel uitgerekend...
Ben ik ook nog even. Suus, ik hoop dat je hoofdpijn nu weg is meid! Ik heb het gelukkig niet vaak, maar word er altijd zo chaggie van. Maja, het tweede jasje vind ik veeeeel leuker! Een lekker pittig jasje voor Lune Ariel, jij bent verwend vandaag zeg. Lekker uitslapen, een frituurpan en een kilo snoep Wauwie, eet smakelijk Noraa, leuk een ledikantje! Ik zag dat Ariel het al had opgezocht van de afstand van de spijlen. Wen is lekker naar buiten geweest met Fenne. Heerlijk weer was het he! Haha, was je valentijn vergeten! Kan gebeuren hoor, maar ik zou me ook wel wat ongemakkelijk voelen als ik wel een cadeautje kreeg. Ach ja, volgend jaar weer een kans Ichtus, waren de pannenkoeken lekker? Wij gaan straks de ballonnen opblazen en de slingers ophangen. Morgen vieren we Sofie's verjaardag (maandag is ze jarig) Ik vind het echt leuk, maar zie er ook wel een beetje tegenop. Ik heb het idee dat echt iedereen morgenmiddag komt en dan kan ik dus weer obertje spelen. Dan loop ik de hele middag iedereen te bedienen en kan ik niet van het feest genieten. Morgenochtend gaan we iig met het gezin alleen het kaarsjesritueel doen. Ben erg benieuwd wat Sofie met de taart doet!
Het ledikantje-probleem is ook opgelost hoor! We zijn even in een gulle bui geweest en hebben deze wieg gekocht! Ik ben er zoooooooo blij mee! Ik vind hem super mooi!
Maja, leuke jasjes! Ik vind het eerste jasje er niet goedkoop uitzien hoor! Maar ik vind wel de tweede leuker!
Wauw Noraa... die wieg! Ik had die ook gezien destijds en vind het super cool, ik wilde die voor bij ons op de kamer voor ze naar haar eigen kamertje zou gaan maar ik vond het te duur omdat je het maar zo kort gebruikt... maar hij is superrrr... leuk joh!
Ik heb hem voor Aaron ook al gezien toen... Toen vonden we hem ook te duur. We hebben hem nu voor 300 euro van Marktplaats af. Met stiekume hoop dat we hem ook weer voor 300 euro kunnen verkopen tegen die tijd... Maar we zeggen natuurlijk tegen niemand dat hij tweedehands is .
Het wordt nog erger... hij is nu werken en komt rond 21:30 thuis. Ik heb hem straks beloofd dat ik dan voor lekker toastjes zou zorgen zodat we er een gezellig filmavond van kunnen maken... soort van compensatie-eten dus hihi... maar ik ben het met de boodschappen vergeten mee te nemen bedenk ik me net! En spannend morgen zeg... ik vind dat ook altijd... ik ben zelfs altijd een beetje bang dat er niemand komt en dat je dan een huis vol met lekker eten en slingers hebt... maar het is altijd rete druk!