Hihi, sorry, het is bijna grappig als je het leest. Dit staat in een ander artikel. "Asked what he would do to support the child financially, Alfie asks in a small, high-pitched voice, "What's financially?""
Ja niet normaal natuurlijk, maar nu ze eenmaal het kindje hebben moeten ze er het beste van maken met hulp van de ouders.
haha ik ga ook zo naar bed wil morgen vroeg opstaan om nog wat te leren en verslagen te schrijven voordat de 2 mannen wakker zijn
Mogguh! Hier een nog ergere PIEP nacht dan gisteren... Maar nu niet door Peter, maar door Tessa. Wat er met haar aan de hand is weet ik niet. Maar ze is echt niet lekker. Heel zielig huilen. Niet van de pijn (denken wij) maar wat anders. Geen zeur huiltje. Dit huiltje heb ik nog niet eerder gehoord. Erg raar. Er is dus wel wat aan de hand met haar. Met haar oogjes gaat het wel beter. Ze zijn niet meer zo erg vies. Maar haar ene oogje is best rood. De huid er onder ook. Net of ze een beetje een blauw oog heeft. Daarbij is ze denk ik vannacht of gisteravond verkouden geworden. Het is een lekkere groene bende dus (eetsmakelijk ) Ik ga zo Peter wakker maken, want ik moet echt nog even slapen. Vanavond weer werken en dat trek ik echt niet tot 23u. Gisteren ook al zo weinig slaap. Peter is er ook wel uit geweest vannacht, maar toch... Vandaag is het eigenlijk mijn beurt om uit te slapen... Tessa zit nu iig met smaak een cracker met kaas naar binnen te werken. Fijne zondag allemaal
16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara