@Myss.. ik heb gereageerd op hyves. ..hopelijk heb je er wat aan.. dikke knuff @Ilse.. fijne vakantie gehad en loopt los.. SUPERRRRRR @Fenne.. hoest nu meisje.. nog ziek? en wat een vreslijke cute broekje had je aan zeg.. @Maja.. toch gestopt met werken lees ik.. goed zo...denk een goede keuze... @Suus... lekker hoor die lekkage.. heel fijn NOT.. valt t allemaal een beetje mee? @Dees.. Hele dikke knuffel meis.. en laat t je vanavond definitief weten.. ben er bang voor... @Mooie foto's van Elena... @Pap.. hier in de fles smorgens.. fruit ook tussendoor.. tussende middag gewoon melk uit een tuit.. en savonds wisselt t ...verder sap tussendoor, maar das niet veel... @en toen was ik weer zeef
Goedemorgen, Hier weer een slechte nacht gehad, Rosalie die word iedere keer wakker 's nachts. Word er gek van! En waardoor? echt geen idee! Zal vast nog wel een keertje overgaan
@ Fruit eten; Rosalie eet wel fruit, maar alleen uit een potje. Vers wil ze niet ik bied het wel af en toe aan, maar ze spuugt het echt uit.
Heb dr ook last van! Dan denk ik ergens heel erg trek in te hebben, maar na een paar happen heb ik zoiets van hmmmm. Volgens mij toch geen trek!
Goedenmorgen dames van het goede leven, hier een prima nachtje met een dame die vanmorgen om 7.30 vrolijk wakker werd. Weinig op de planning vandaag. Prison break kijken en beetje poetsen..... Mooie foto's MOM, lekker ding!
Beterschap voor Marijn en Ichy! Ariel, idd vreemd. Tess heeft het vorige week ook 2 nachten gedaan, konden er ook niets aan ontdekken. Hopelijk gaat het snel over.
Goedemorgen Sarah gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Mom, zo te zien heeft Elena ook een leuke verjaardag gehad! Debie, geweldige foto's! Rosalie, blijf nou eens lekker slapen meisje!
16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara
Rosalie heeft het helaas wat langer dan 2 nachten. En dan heeft ze het weer een paar nachten niet, en dan weer wel. Zal vast wel weer 1 of andere fase zijn.....
Thanx Bones. Sofie en Sarah, van harte gefelisiflapstaart lieve dames! Ik wens jullie een fantastische eerste verjaardag toe!
sorrysorrysorry.. dat ik hier de laatste tijd zo weinig ben.. Heb zo weinig tijd.. (of gewoon heel druk..) Ik merk dat, nu nora loopt.. het echt energie vreet.. hihi.. en ik weinig kan gaan zitten om te forummen.. mamma loopt nora nu echt de hele dag achterna.. hahaha.. ik vind het geweldig! Ik zal proberen hier weer wat meer te zijn... kussie