ik heb trouwens super leuke foto's voorbij zien komen! Ilse op de slee en ski's. in 1 woord superfoto's! GEWELDIG!
Lieve Sizzel, dat maakt toch helemaal niet uit meis! Het is nog steeds vrijblijvend hier! En als je zin hebt of meer tijd, kom je gewoon wat meer kletsen Knuf
@ Meiske; misschien stomme vraag hoor, maar is de Wii niet een doelwit voor Sofie? Rosalie trekt de Wii hier steeds om namelijk
Och,wat schattig die foto's.En dan de stoere boys die haar helpen. Siz, geeft toch niets lieverd!Ik herken t wel, tis moeilijker om nu iets te doen, zonder dat Tess het ook meteen wil doen. Kussie hoor.
ik moet gewoon weer in een heel ander ritme komen. Is prima hoor, maar wel ff zoeken.. En soms best lastig!
Nee, daar zit ze niet aan. Ze komt helemaal niet aan spullen die op tafel staan, ook niet aan glazen enzo, erg makkelijk
Suus, ze vond de taart verder niet zo interessant. Ze vond het vooral niet leuk dat haar handjes vies waren van de slagroom
Dat is nog eens makkelijk meiske! Rosalie vind echt ALLES interessant behalve dr eigen speelgoed! Ze vind alleen het treinstation van Smartville erg leuk!