bryan deed het goed mocht van het cb omhoog gaan en nu geef ik 180 maar laat hem ook gewoon resten hoor zo had hij net meer 120 op
Hier ook 150 met 5 scheppen, maar alle flessen zeker nog 6 en soms heel soms 7 gaan allemaal leeg... als er meer in zat zou ie t ook nog opdrinken, maar hij is wel tevreden hier meer..
He ladies.. t is al weer even geleden, maar ik dacht laat ik weer eens wat van me horen. Fijn te lezen dat het met de meesten wel goed gaat. Hier alles prima. Alleen nog fysio voor mijn wat instabiele bekken.. tja.. dat duurt nog wel even. Willen jullie wat grappigs horen? Ik was zo duf gister, dat ik kattenvoer in de vaatwasser wilde doen en vanmorgen deed ik ipv koffie cruesli in het koffie filter..... NOU JAAAA.. ik lijk wel weer zwanger! Even wat opbiechten, gister kwam Felicitas langs. Van de husband mocht ik eigenlijk niets kopen (hij vind het vervelend die verkooptrucs). Nou heb ik toch een pakket gekocht van Sesamstraat.. maarre.. husband vind het dus echt niet tof, en nou heb ik spijt. Hmm.. ik ga toch maar proberen of ik het nog ongedaan kan maken denk ik. Iemand ervaring met deze lui? Het is wel leuk hoor, alleen toch iets prijzig.. Veel plezier donderdag. Ik laat t schieten, vind dat ik daarvoor hier te weinig kom. En nu ik een kind heb doe ik zoveel nieuwe contacten op en heb ik nog zoveel afspraken/ visite.. ik vind het even genoeg zo. Plus dat ik naar Rotterdam (en straks Belgie) een hele onderneming vind. Misschien was ik even langsgekomen als t dichterbij was.. maar ja, dan is het voor een ander weer ver uit de buurt. Geniet er in ieder geval van.. ben benieuwd naar jullie ervaring! Enne.. t schiet me ineens te binnen.. jullie denken toch niet dat die ene wiens naam niet genoemd wordt op komt dagen he.. jullie hebben hier wel laten weten waar en hoe laat. Ha, ha, hij moest eens durven. Hartelijke groeten!
Gwen heeft vandaag 5 keer 150 ml op omdat ze om de 4 uur ongeveer krijgt en ja de nacht heeft overgeslagen voor het eerst! geef jij iedere 3 uur ??
nou omdat hij ontevrede blijft , en ik het idee blijf houden dat hij toch echt geen honger heeft , dus ben nu terug naar de 123 speen , en heb 1 schep nutriton minder, hij doet nu langer over de fles en hij liet net 50 cc staan .... vandaar mijn twijfel ,
Heej meis.. Hier ook zoeen. ik heb het pakket met die koffertjes genomen.. die is nog duurder ,maar ja aan de ene kant heb ik spijt en aan de andere kant vind ik het wel fijn dat ik het nu bij 1 en dezelfde verhaaltjes kan houden strax dat ik niet steeds hoef uit te leggen wie wie nou is.. haha. Ik vond die sesamstraat ook erg leuk