Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja de echo moet nog gemaakt worden :( Ik hoop dat ik binnen nu en 2 weken de echo krijg en dan is er ook direkt de uitslag.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga even poetsen... doeg! x

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh nog 2 weekjes dus... dat lijkt te overzien, maar ik weet dat 2 weken heel lang kunnen duren als je op zo iets belangrijks wacht... ;)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo'n bevalling teken ik indd ook voor! :)

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Onze hond gaat erg hard achteruit ineens....Hij is een beetje op :(

Vanavond reageer ik even op de verjaardagen, ze houden me in de gaten

6. supermummy

A arme hond, welke die mooie,langharige leeuw?

7. supermummy

Ik ben nu druk aan het zoeken waar ik een bad-bevalling kan doen hier in de buurt, wordt alleen bijna niet gedaan dus is niet zo makkelijk.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oeee een bad bevalling, lijkt me ook wel wat.....

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He bah Dees! Das ookniet leuk zeg!

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja :cry:

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sarah en Sofie van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

Een hele fijne dag vandaag!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat een leuke foto's heb ik gezien van Elena en Sofie, wat een plaatjes allebei :D

Meiske, wow je bevallingsverhaal.. Ik zat op het puntje van mijn stoel haha! Mooi geschreven zeg, en op zich best een 'prima' bevalling zo te lezen (in hoeverre dat mogelijk is.. :( ;) )

Noraa, ik ga voor je duimen! Spannend joh, ben je erg nerveus?

Dees, he bah, wat sneu van je hond :( Was hij al ziek?

SM, 2 weken duren dan lang he. Ik vond sowieso die eerste 12 weken errug langzaam gaan, vreselijk! Lastig om dan ook nog te genieten. Lukt jou dat wel?

Wen, Fenne dus weer een beetje beter begrijp ik? Zit jij ook altijd zo te 'kloten' met wat ze aan moet in bed als ze koorts heeft? Ik vind dat altijd erg lastig. Je wilt niet te warm voor de koorts maar ook weer niet te koud voor als de koorts 's nachts zakt.
    ik heb gisteren voor 85 euro kleertjes besteld.. sssst..

Ariel, wat raar dat Rosalie zo onrustig is 's nachts. Ik hoop voor jou dat dat snel overgaat, een goede nachtrust kan jij ook wel gebruiken.

Vivi, een badbevalling. Gaaf! Tenminste, bij anderen :) Gebeurt dat veel? Je moet dan toch zo'n speciaal bad huren enzo?

Hier alles ok. Lune werd om 7u wakker. Ze lag te kletsen dus heb haar er tegen kwart voor 8 uitgehaald. Pap gegeten en om ha;f 9 kwam de schoonmaakster. Lune en ik zijn even naar de wuper geweest en toen we terug kwamen heeft ze fruit gegeten, nog even gespeeld en daarna op bed. Heb ik zelf nog even geholpen met schoonmaken dus het hele huis is schoon, heerlijk! En de schoonmaakster heeft nog 6 bloesjes van Jeroen gestreken, hoef ik dus niet meer te doen, jeej!
    Lune ligt nog te pitten. Vanmiddag komt mijn mama, ga ik even naar uitzendbureau's, kijken wat er is voor werk. En mijn soll.brieven afmaken.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker hoor een schoonmaakster! Gaan wij denk ik ook maar nemen! Voor 1x in de 2 weken ofzo....

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Maja; het was sm met de badbevalling ;) Vivi is niet zwanger ;)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ow, ik dacht dat Vivi een badbevalling wou begeleiden.. hihi verkeerd begrepen denk ik..

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het is zo heerlijk, vooral als je werk hebt. Kom je thuis in een schoon huis en je hebt er niks voor gedaan. Als ze geweest is ben ik altijd helemaal gelukkig :)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh dat zou ook wel kunnen hoor Maja, dan heb ik er misschien over heen gelezen :)

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo schattig! Ieder keer als Rosalie dr hoofdje ergens om een hoekje piept of boven de bank of de stoel zegt ze "Hai" :)

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sofie, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag, een hele fijne dag!
    Leuke kado's zag ik... lekker spelen..

Wen en Suus, leuk broekje, Sarah heeft hem in maatje 86...

Mom, leuke foto's enne stoere motor!

Ilse, jee, al op de skies? Knap hoor en wat leuk dat je mama ze ook aan heeft gehad.

Wen, beterschap voor Fenne.

Maja, jee zeg, voorhoeveel geld , haha! Je bent het zo kwijt, ik ga dadelijk ook nog ff shoppen.

We hebben gisteren de verjaardag van Sarah gevierd, de taart vond ze niet zo interessant maar de kado's wel. ZE is echt te erg verwend.
    Vanochtend zijn we naar het kdv geweest, hebben de kindjes gezongen voor Sarah, een kado gekregen en de taartpuntjes hebben we uitgedeeld. Erg leuk, Sarah vond het geweldig met haar ontstoken oogjes..
    We kregen toch tweedehands blokken, nou, ik ga vanmiddag maar even een nieuwe ton halen, deze zijn inderdaad wel heel erg gebruikt. Jammer!
    Ik zal zo foto's laten zien van ons feestvarkentje..

Liefs Anette

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

huh, taart, wat moet ik ermee?

Deel Deze Pagina