Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Boney Die stapeltoren vindt ze leuk, maar dat muziekding vindt ze geweldig. Vooral dat ding met die metalen buisjes is favoriet! En met mijn zus gaat het goed. Vandaag krijgt ze weer een echo en het intakegesprek bij de vk.

@Wen Gelukkig is de koorts bij Fenne weer wat gezakt! En ook lekker geslapen las ik.

@Noraa Ik duim mee :D Veel succes!

@Supermummy Spannend hoor die combinatietest. Wanneer krijg je de uitslag?
    Badbevalling? Lijkt me mooi. Althans, ik heb het wel eens op tv gezien en daar zag het er heel ontspannen uit.

@Maja 85 euro :confused: :)
    Leuk hoor! Wat heb je gekocht?
    Lekker zo'n interieurverzorgster en strijkster :D

@Anoek, leuke foto van de jarige Jet :D

@Dees Zielig zeg van je hond :( Is hij erg ziek?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Sarah en Sofie van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

Een hele fijne dag vandaag!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaahaaa Maja kon het weer niet laten, tis ook veel te leuk dat kledingshoppen voor die kleintjes. En stuur die schoonmaakster ook eens hierheen, wil je.....

Dees, welke hond en hoezo? Agos, da's echt niet leuk, knuf hoor.

@ badbevalling, lijkt me ook wel wat. Maar ja, daarna heb je er ook een kind bij en daar heb ik nu nog werkelijk geen puf aan.

Net even zitten kijken voor de vakantie. Twijfel tussen een chalet in Frankrijk of Italie. Ongeveer even ver rijden, allebei kleinschalig, met peutervoorzieningen (bad, traphekje bij de deur, ledikant en kinderstoel aanwezig....). Hmmm, moeilijk moeilijk moeilijk. Vanavond met Jan overleggen en dan de knoop doorhakken.
    Misschien toch liever Italie i.v.m. zonzekerheid.....
    Oh, ik blijf maar in cirkeltjes denken.

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Joehoe! Sarah en Sophie 1 jaar!! Hieperde piep.... HOERRRRAAA!!!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou.. :rolleyes: voor die 85 euries heb ik heule leuke dingen hoor.. Dat spijkerpakje natuurlijk en 2 leggings (echt die zijn te schattig) en een truitje..

Suus, zou jij hey echt zien zitten een bevalling te doen zonder er een kind voor terug te krijgen? Jeumig.. Dat vind ik nou echt stoer 8)
    Heel gek, mijn kriebels voor een 2e kindje zijn de laatste tijd steeds minder geworden. Het lijkt me toch wel makkelijk als Lune wat groter is en wat zelfstandiger voor we voor een 2e gaan. Ze is niet een van de makkelijksten en ik heb mijn handen vol aan haar. Dus ws deze week spiraal erin en er komt voorlopig geen 2e kindje.

Oja, je vakantie. Ik zou naar Italië gaan. Je moet toch lang rijden, dan is Frankrijk weer zo 'gewoontjes' :) Nouja, ik kan ook alleen maar voor mezelf spreken want Frankrijk heb ik vaak genoeg gezien, Italië nog nooit dus dan is de keuze ook snel gemaakt ;)
    En ik raad iedereen een schoonmaakster aan, het is fantastisch.

Even Lune op bed doen, ze wordt moe.

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Zo, even uitrusten, boel weer schoon en opgeruimt beneden. Elena was helemaal van slag van alle drukte tot half 2 was het feest.. (ik bedoel niet van haar verjaardag, maar met wakker worden en huilen). Vandaag even een structuur en bij kom dagje.

Hmmm 2 sollicitaties gaan niet door nog 3 te gaan. 1tje belde ik achteraan, omdat ik nog geen ontvangstbevestiging heb gehad, zegt die vrouw: het zou hier wel ergens op een stapel liggen, het is nogal populair om hier te solliciteren. (Ja en? Dan kun je mijn mailtje met vraag of het ontvangen is toch wel eventjes beantwoorden? Miep!)

Uh.. mijn bevalling..

's ochtends wat diaree en misselijk, trok wel weg. Heel af een toe een kramp in mijn buik. Maar met de weeen van Ichtus in gedachten, dacht ik, ach dit kan nog daaaaaaaaaaaagen duren. Wel bedacht wat ik wilde doen mocht het vandaag zijn, dus maar even gebadderd, ontspannen en alles geschoren, ha, ha.. enne.. hmm.. toen dacht ik ineens.. het houdt niet op die weeen.. ze blijven terug komen. Ik op het forum voorzichtig gemeld dat ik wel bij het lijstje op wilde voor potenieel valentijnskind, maar nog steeds half serieus. Op een gegeven moment waren de weeen om de 10 a 15 minuten. Ik Erik een berichtje gestuurd: het zou vandaag kunnen, maar hou er maar geen rekening mee. Uurtje of 16u kwam Erik thuis en toen stond ik stof te zuigen, onderbroken door af en toe het wegpuffen van een wee. Erik moest er heel hard om lachen, maar ik reageerde boos: dit is niet grappig hoor!.. Samen bedacht dat het toch wel vandaag zou worden. Ik zou in bad gaan, uitgerekend dat de baby vast middden in de nacht zo komen. Ik ging een uurtje of zes in bad. De weeen werden heftiger. Paar keer geprobeerd uit bad te gaan, maar dan werd het erger, dus ben in bad gebleven. Erik bij me geroepen om af en toe in zijn hand te knijpen. Met de gedacht: ik moet toch tot middernacht, vroeg ik aan Erik of hij vond dat ik me aanstelde. Hij zei: natuurlijk niet! (het enige juiste antwoord, ha, ha). Ik had gehoord dat de weeen zeker bij een 1e echt om de 3 a 4 minuten moesten zijn en dan ook nog minimaal.. wat is het 1 minuut moesten aanhouden? Nou dat was bij mij niet zo, maar Erik wilde toch de VK bellen. Ik ingestemd. Ze kwam om 19u, zou even checken en later terug komen. Ik moest naar bed voor de controle. Maar bij het opstaan uit bad begon een weeen storm, ik kwam bijna niet bij het bed aan! Dit was heftig! Eindelijk bij het bed aangekomen na 30 min (is echt max 7 stappen) bleek ik 9,5 cm ontsluiting te hebben.. hi, hi.. oeps.. dus de VK ging helemaal niet weg! De persweeen kwamen al snel. Ik moest een t-shirt met lange mouwen aan tegen de kou, wat ik nog steeds jammer vindt want ik wilde de baby zo graag op mijn blote buik. Maar goed, het was wel lekker warm. Ik mocht al gauw mee persen, het zou totaal een uur duren zei de VK, maar na 30 minuten, om 20.15u was Elena er!

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik zou ook naar Italie gaan! Ik ben een echte italie-fan. En Sara is in Italie verwekt :)

Welke streek wil je gaan? Ik ken nog wel een leuk parkje aan het Gardameer.

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ja hoor, mevrouw heeft zojuist voor de 3e keer vandaag flink gepoept...

9. supermummy

WOOOOOw mom2b Ook al een droombevalling zo te horen, ik wil ook!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jouw bevalling klinkt ook wel ok Mom! Wat een mooi verhaal. En wat heerlijk dat je in je hoofd middernacht hebt en dat ze er veel eerder was!
    Wel belachelijk trouwens van je sollicitaties. Zit daar die ene ook tussen?

SM, ik ben benieuwd naar dat plekje aan het gardameer :D Is het er een beetje rustig?

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oe oe mijn kruidcake met appel is klaar.. Mmm.. het ruikt hier heeeeeeeerlijk :p

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Auw auw heet! :confused: K*t.. tong verbrand :(

13. supermummy

auch! enne kruidcake?wat voor een kruid zit erin?

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!
    Heerlijk al die bavallingsverhalen. Prachtig mom. En lekker thuis ook. Lijkt mij ook wel wat.

Ik heb net samen met Tessa liggen slapen. Ik was zooooo moe. Nu gaat het gelukkig stukken beter.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    ZO... ik heb foto'f van mijn ma gehad van vorig jaar.... wat zag ik er erg uit na de bevalling! :confused: :confused: :confused: Tot 4 mnd na dato had ik nog een bolle kop met onderkin....

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een park bij het Gardameer, daar gaan wij voor het eerst met de hele familie in mei een weekje heen. we vliegen met Ryanair, die heeft goede aanbiedingen. En daar huren we een auto. Ben r nog nooit geweeest, ben benieuwd..

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik zeg: kop of munt!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ehm ehm.. speculaas ofzo?

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Die bolle kop met onderkin had ik 3 weken geleden nog hahaha!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Sarah en Sofie van harte met jullie 1e verjaardag!!

@Debie welkom terug en gewelige foto.s was genieten zo te zien ;)

@Meiske werd ook ff emo van je mooie bevallingsverhaal en wat een leuke foto,s van de jarige job!

@Anouk leuke foto,s ook!

@Mom leuke foto,s van de jarige Elene

@Ichy beterschap!ook voor Marijn!

@Mys heb aan je gedacht vandaag! we hyven wel weer! knuff

@Dees ach nee je leuke lieve hondje :( knufff

@Boney zal wel mee vallen die onderkin hahahaha

de rest knuffel vergeten!

Deel Deze Pagina