Mom, ook een geweldig bevallingsverhaal van jou! Echt heel leuk om te lezen. En wat een ieniemieniemeisje op die foto zeg. En nu stappen ze de kamer rond! Leuke foto's van Gwen Vakantie: hoeven wij niet over na te denken. We hebben een caravan op een camping staan, dus daar gaan we elk jaar naar toe Lekker vlak bij het strand, wat wil je nog meer? (mooi weer misschien 8) ) En eens in de 2 jaar ga ik met mijn zus een weekje op vakantie. Maar nu met de zwangerschap en geboorte van Sofie en de zwangerschap van mijn zus zit het er dit jaar niet in. Maja dus ook dat spijkertuinbroekje gekocht. Echt heel leuk. Ik zat ook te twijfelen, maar ik weet niet of het Sofie staat.
Mom, houd op zeg, ik smelt hier zowat weg....echt TE sweet. Wat lijkt het al lang geleden he? Joma, mooie foto's van prinsesje Gwen! Bah, jakkie bah, er heeft er hier eentje gepoept! Leuke huisjes! Maar vind een bedje en stoel reeds aanwezig een must, anders wordt het helemaal zo'n gesjouw. Bedje kan eventueel nog een campingbedje worden.....
Misschien maar beter, want ik kan zo geen keuze maken, met al die verschillende aanbiedingen.....Denk toch maar via reisbureau boeken....misschien dat die mensen beter een selectie kunnen maken.....
Mijn zus heeft nu weer een echo, spannend! Ik had ze vanmiddag nog aan de telefoon (Piet zou zeggen: wanneer niet? We bellen nl. nogal vaak) en ze was best zenuwachtig.
Een jaar geleden waren de weeen nu goed op gang gekomen. Denk er al de hele dag aan. Zou het zo weer over doen. Alleen Piet wil geen kindjes meer maken! (gelukkig nog wel oefenen )
Ik ga nu Eva ophalen, die was weer eens bij een vriendje spelen. Daarna koken (zuurkoolschotel) en dan vanavond ben ik vast nog wel hier te vinden!