Noraa! GEFELICITEERD MEID! Wat zul jij blij zijn. En nu lekker kilometers gaan maken. Zo doe je het snelst ervaring op.
Noraaaaaaa... gefeliciteerd! Fenne slaapt nog steeds... al vanaf 14:45 uur... Het eten is nu al bijna klaar... hebben spinazierolletjes met roomkaas gemaakt uit opperdepop, voor ons wat extra kruiden, kip & pijnboompitjes toegevoegd... ruikt heerlijk! Weer schattige foto's gezien... en Gwennie loopt nu ook al los? Cool! Ik kan het allemaal niet bijhouden hoor! Ik heb al een half uur vreselijk de hik en het is echt een hele vreemde harde variant... Vincent begint me nu zelfs irritant te vinden en werpt me boze blikken toe hahaha
Mys, is niet zo moeilijk toch? Ik weet niet of je er altijd aardappelen door doet, maar anders eerst even je aardappelen koken. Fijnstampen, spinazie en ei er door roeren en dat bakken in de pan. Evt. nog geraspte kaas er door roeren.
oeh oeh verloskundige worden... lijkt me heel gaaf... heb dat ook altijd gewild, maar helaas was ik er met 18 jaar nog niet aan toe om op kamers te gaan en heb ik destijds om die reden besloten om naar de pabo te gaan...
Noraa, SUPER GOED zeg! Van harte gefeliciteerd! Vin, doe ff normaal, daar kan Wen toch niets aan doen. Ze vraagt zelf ook niet om zo'n irritante hik. Maak haar eens aan het schrikken i.p.v. uitlachen of ergeren..... Ichy, oh nee hoor...niet bewust ontweken. Ik zeg nu duidelijk: "nee, geen tweede voor mij." Maar ik heb ook met Jan te maken en je weet nooit wat de toekomst brengt...... Tessje ligt ook alweer een uurtje te pitten. Toch weer 2 slaapjes....Wij hebben al lekker het eten op, zonder een bedelend zeurpietje.... SM, zou ik dan een beroep op jou mogen doen? Wij willen een chalet/bungalow met 2 slaapkamers rond het gardameer. We willen eind juli vertrekken en dan 1 week. Liefste een kinderbedje en kinderstoel aanwezig en een peuterbadje bij het zwembad. Niet al te groot of massaal. Liever geen luidruchtige jongerenchaos (dus geen disco,opdringerig animatieteam, etc.). Budget.....liever zo min mogelijk (NL he ), maar zeker niet meer dan 1000,- Gelukkig heb ik niet zoveel voorkeur..... Kun je hier iets mee?
haha Suus... de hik is spontaan verdwenen en ik kwam daar pas achter toen ik jouw berichtje las... gek he dat iets als een hik je alleen opvalt als het er is, als het weg is dan is alles normaal ofzo... oh eten is klaar... Fenne slaapt nog, dus ook hier wordt het eten overgeslagen, ze is ook nog steeds niet lekker dus dan maar wat fruit en joghurt straks... ik ga eten!
Gwen ligt nu lekker op bed.. ze was moe en de laatste dagen lag ze er ook om 17.45 in en werd pas 8.15 volgende ochtend wakker.. 14,5 uur per nacht ach ze zal het nodig hebben
Joma, Fenne slaapt elke nacht 14 uur, veel he?! En overdag ook nog eens 2 x 2,5 uur... dus dat is 19 uur slapen op een dag en 5 uurtjes wakker zijn... soms vind ik dat wel jammer, wil haar wel wat langer wakker zien en met haar knuffelen... oh gezellie, morgen date met Dees! Maar ik dacht dat jij met Dwaas & Ichy naar Dees ging?
Oh 2de pannenkoek is klaar... mjammie, is echt lekker recept dit als je wat zout, knoflook, pijnboompitjes & kip toevoegd! Als Fenne het ook lekker vindt dan gaan we dit vaker eten...