Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zow , jullie hebben lekker gebabbeld vandaag ,

@ noraa gefeliciteerd meisje !

@ de rest dikke knuff , het was me toch te veel om te reageren ,

heb buikpijn ,

heb een klein update gegeven op hyves

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wij hebben restje lasagne van gister gegeten met sla. Ook lekker.
    Lune heeft een potje op en had nog honger, ze heeft nog bijna een hele banaan naar binnen gepropt :confused: Volgens mij heeft ze nu alleen teveel gehad want ze spuugde net weer wat uit en ze heeft een hele bolle buik. Als ze er maar niet misselijk van wordt..

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja Noraa... Gefeliciteerd!!
    Helemaal super :D

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    NORAA.. gefeliciteerd! zag het net op de hyves..

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Noraa gefeliciteerd!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lune, doe je een beetje rustig aan met het eten meis. Je moet er geen buikpijn van krijgen hoor....

Zo he, wat een slaapkoppies, die Gwen en Fenne. Tess slaapt van 19.30 tot 7.30, dus 12 uur.....soms iets meer soms iets minder....

Wen, zie het heeft geholpen door de internetkabel heen....

Tess heeft wel gegeten hoor, alleen een potje en niet samen met ons. We konden niet wachten en een keer alleen eten is ook wel relaxed.

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik heb me net toch wat meegemaakt

ik ging met een vriendin en onze kids even naar een grote supermarktketen in Duitsland. (hier 10 min vandaan)
    Dus wij rijden (ik reed) rustig daar naar toe, komen er 2 auto's echt mega hard voorbij racen. wij zeggen nog tegen elkaar, "stelletje gekken"...

Dus wij verder kletsen, de kids vermaakten zich wel...

en net toen we over de grens waren, gebeurd er voor ons een ongeluk.. een man in een auto. (denk mijn leeftijd) een een andere auto komen met elkaar in botsing. tenminste.. dat denken we.. kon het niet goed zien. Dus vol in de remmen en auto in de berm gezet. Ik als verpleegkundige meteen maar gaan kijken of ik iets kon doen. Voor ons nog 2 auto's waar 3 mannen uitstapten om ook al te gaan helpen.. Mijn vriendin bleef bij de kids in de auto..
    1 auto lag in de sloot, daar snel naar toe gerend en 1 van de omstanders was daar al. in de auto zaten 2 kleine kinderen.. denk 2,5 en 1 jaar oud.. die hadden ze er snel uitgehaald.. (niet slim, maar de kinderen leken ongedeerd) Daarna de moeder.. die had ontzettend last van haar been en buik rug e.d.. wel uit de auto gehaald omdat die in het water lag.. maar je kon zien dat ze allang blij was dat de kids, zo op het eerste oog, niets hadden.. zij heeft daar nog een hele poos zo gelegen..

Toen de andere auto.. ein schwerverletzte werd al geroepen.. (zwaargewonde...) iedereen stond er maar bij te kijken..
    even geopperd dat de ambulance gebeld moest worden en dat er dus 2 zwaargewonden waren en 2 kids.. en dat ze ook een feuerwehr und polizei moesten anrufen.. ondertussen stonden er al veel mensen te kijken. Ik ben bij die jongen in de auto gekropen, sleutel uit het contact gehaald en tegen hem blijven praten om hem maar wakker te houden.. Hij maakte snurkende geluiden maar reageerde wel op mijn stem.. steeds als ik iets zei keek hij mij aan.. of ie het echt doorhad wist ik niet.. maar zijn hele hoofd lag open (kale kop dus je kon het goed zien) ook spuugde hij bloed en gaf hij over.. zijn ogen waren ook rood van het bloed en hij had een flinke bloedneus.. zijn handen lagen open en zijn benen lagen in een rare vorm. Denk gebroken. Hij reageerde soms alsof hij de auto wilde starten en rechtop wilde gaan zitten maar dat ging dus niet. Het was een poolse jongen. Ik heb continu tegen hem gepraat in het duits.. (in de hoop dat ie dat kon verstaan) Na 20 min of zo kwam de politie, ambulance kwam iets later.. ik in mijn beste duits veteld dat hij af en toe reageerde en dat zijn pols onstabiel was, (heb ik de hele tijd bijgehouden) Toen overgegeven aan de ambulance en brandweer..

pff spannend en wat een adrenaline kick zeg.. leuk is anders..

we zaten daarna stil in de auto.. denkend dat wij dat ook hadden kunnen zijn.. het scheelde maar een fractie van een seconde.....
    wat waren wij op dat moment dankbaar zeg....

nu ga ik even lekker badderen met mijn kleine meid..
    ff genieten van het heerlijk lachende snoetje...

(Sorry thirza dat ik nu net dit schrijf nu jij je rijbewijs hebt gehaald...)

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noraa gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!!

Sizzel, wat een verhaal zeg. Wat zal jij geschrokken zijn! Wel fijn dat je kon helpen!

Slapen, het lijkt erop dat Sofie weer meer gaat slapen. De afgelopen 2 dagen heeft ze tot kwart voor 8 geslapen en ze doet nu een middagdutje van anderhalf uur.

Echo van zuslief was weer goed :D

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Jeetje Sizzel, zit gewoon met een hand voor mijn mond en kippevel op mijn hele lijf je verhaal te lezen... wat heftig zeg! Ik heb echt respect voor jouw handelen meid, wat ontzettend goed en kalm heb jij gereageerd en wat mag die jongen jou dankbaar zijn... Poeh wat ben ik blij dat jullie niet 10 km per uur harder hebben gereden en dus ook (durf mijn zin niet af te maken)... :(
    Denk je dat je er nu nog achter kunt komen hoe het met die jongen zal gaan? Of wil je dat liever niet weten?

Dikke knuff lieverd, hier zul je vast nog regelmatig aan moeten denken de aankomende tijd...

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    En joepie, Fenne werd om 18:30 uur heel vrolijk wakker... zo ken ik haar weer! Ze heeft ook lekker van haar fruithap gegeten die ik gemaakt had (banaan, appel, kiwi, sinaasappel) en is nu lekker aan het spelen, dan maar een keer lekker laat naar bed! Ze heeft dus vandaag geslapen van 10:00 tot 13:00 uur en van 14:45 tot 18:30 uur, het heeft haar echt goed gedaan!

Recept voor Maja(korte versie, hoef hoeveelheden en bereidingswijze niet op te schrijven toch?):

pannenkoeken bakken en warm houden

pijnboompitjes, champignons, teentje knoflook, ui en kip (kleine stukjes) bakken en mengen

verse spinazie koken

wanneer spinazie klaar is het mengsel van pijnboompitje, kip etc er doorheen mengen en roomkaas met kruiden en knoflook (AH) er door doen.

Mengsel op een pannenkoek doen en een rolletje er van maken...

Heerlijk! :D

Voor Fenne doe ik trouwens die pijnboompitjes niet, de rest wel.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje sizzel heftig zeg en knap dat je zo gehandeld heb,kreeg er rillingen van..........

ben verder opruimen............

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sofie en sarah van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag

Meiske wat een leuke foto's, en heerlijk de broers helpen met uitpakken.

Noraa spannend zeg (ben nog niet bij de uitslag)

wen; fijn dat de koorts gezakt is, en idd mijn meisje klautert en klimt alleen maar :( :)

dees; moet zo lachen om je "Ze houden me in de gaten" hihi. Ik ga ook echt niet op mijn werk op internet, niet dat ze me tegenhouden maar vind het zelf niet zo kunnen. Maar bij jou verhalen denk ik aan spionage films e.d. geweldig :) (snap dat jij het minder vind) :oops:

maja; foei 85 euro :confused: :) ;)

joma; ook een dansende gwen

meiske wil oefenen maar geen kindjes meer, toch interessante info :) (moet zeggen vind 4 al best veel, wat een poepbroeken heb je dan gehad)

Joehoe; noraa komt naar de meeting, gefeliciteerd meid.

sizzel; jeetje wat een verhaal zeg. Hoop dit toch echt nooit mee te maken, knap zeg.

zo, ff klaar met bijlezen

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjezus Sizzel, wat een verhaal :confused: Ik vind je stoer zeg! Dat je zo relaxed bent gebleven en zo vreselijk goed hebt geholpen! Super!
    En idd maar niet bij nadenken dat jullie wel erg dichtbij waren.. *weg gedachte* ;)

Mjammie Wen, klinkt heerlijk! Ga ik zeker een keer proberen! Ik mis alleen wel de hoeveelheden en de bereidingswijze..
    :D
    Fijn dat Fenne zich weer lekker voelt. Niks aan, een ziek mensje.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, alleen eten is idd ook wel relaxed. Wij eten soms met zn drietjes en soms als Lune aan het spelen is en soms als ze al op bed ligt. Allemaal wel leuk eigenlijk.

Haha Debie, idd veel poepbroeken meiske! :) Weet je wat mij zo slopend lijkt? Als ze allemaal ziek zijn.. Ik vind het al vreselijk als Lune ziek is. Denk dan wel eens 'je zal er nog eentje hebben..' of drie :confused:

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik wil het eigenlijk wel weten.. maar zoals hij eruit zag en reageerde denk ik dat hij flink hersenletsel heeft...
    Ik ben nu een beetje internet aan het afspeuren of er al iets bekend is.. maar het was op duits grondgebied dus geen idee waar ik moet zoeken..

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Dit bericht zocht ik, wat super goed! Gezellig dat je erbij bent!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    welke weg was het Sizzel, dan zoek ik mee...

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    gochsedijk tussen siebengewald en goch... bij gaesdonk... maar kan tot nu toe niets vinden..

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Sarah en Sofie: van harte met jullie eerste verjaardag!

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wen, klinkt lekker dat recept! Ga het ook eens uitproberen :D

En poepbroeken....stinkende, meurende, dampende containers vol :)

Ik heb even jullie meningen nodig: Sofie gaat steeds grotere stukjes los lopen. Wanneer zal ik nou echte schoentjes gaan kopen? Ik zit echt te twijfelen. Ik heb zin om deze week al te gaan shoppen, maar misschien is het verstandiger om nog een paar weken te wachten. Dilemma dus!

Suus, lekker alleen gegeten. Lijkt me zo heerlijk! Hier is het vaak heibel aan tafel. Stijn zit altijd te azen op Eva haar stukje vlees. Heb je genoeg Eva? En snaai, daar gaat die vork alweer. Ondertussen ook nog klieren met broer en iedereen houdt elkaars bord in de gaten. Vaak ook nog kreten van dooreten! tussendoor. Wij eten alleen maar rustig als we uit eten gaan zonder kinderen ;)

Deel Deze Pagina