Sizzel, wat een rotervaring moet dat zijn geweest! En wat ontzettend koelbloedig dat je bent gaan helpen en die jongen er zo doorheen hebt gesleept. Hoe het voor hem afloopt en wat hij er ook van meekreeg, hij heeft daar in ieder geval niet alleen moeten wachten tot de hulpdiensten kwamen.
Jemig Sizzel! Heftig zeg. En ik zat net als Wen met m'n hand voor m'n mond te lezen. Jeetje... En wat heb je goed gehandeld zeg. Echt top! Je hebt een dikke pluim verdiend! Ik denk dat je misschien via slachtofferhulp op gewoon via de politie in Duitsland wel wat kan opvragen? En idd niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als.....
Hij is met een helikopter met levensgevaarlijke verwondingen naar een ziekenhuis in Nijmegen gebracht.
Inderdaad Sizzel heel goed gehandeld! Je zult er nog vaak aan terugdenken denk ik, misschien wel goed om te weten voor jou hou het met hem is.
en wij waren onderweg naar de kaufland.. waar hij dus op de vlucht is geslagen.. ik vind het wel heel erg om te lezen dat een van die kindjes toch zwaargewond is.. En ik heb nog geroepen dat ze ze in de kinderstoeltjes moesten laten zitten... Maar ja.. toen hadden ze ze er al uit.. Hopelijk komt het met hen allemaal goed.. En die Pool.. ik heb er geen woorden voor...
is natuurlijk ook wel super lastig als de auto op zijn kop ligt he... nou ja.. iedereen heeft gedaan wat ie dacht dat goed was..
Sizzel, dat is schrikken zeg! En wat heb je het goed aangepakt! Helaas is mijn duits super slecht, dus geen idee wat er allemaal staat! En sizzel, je verhaal schikt mij niet af hoor!
wat een verhaal heb het gelezen zover ik er wat van begrijp in het duits heb ffies pauze nu hihihi zo nog 1 keer dweilen al 3 keer gedaan net, en strijken wil ik nog en de vaatwasser leegruimen enz genoeg te doen
Wij hebben trek in chips, maar we hebben niets meer in huis. Nu is Erik bij de buren aan het bietsen... Hoe triest kan je zijn .
whahaha noraa.. dat is wel heel erg ja... whahahaha... zie 'm al met hun chipsbak naar buiten komen lopen... hihi.