Morgen big day voor Julia! Alvast gefeliciteerd! Hier goed nieuws, er komt iig voor 2 mnd iemand schoonmaken! Jippie!
Moeten jullie eens terug lezen vanaf pag. 3558... Ik vind dat zo leuk! Dat was maandag (vandaag dus) maar dan een jaar geleden. Ik zit me kostelijk te vermaken. Al een paar dagen trouwens...
Julia, van harte met je eerste verjaardag en een fijne dag met mama en papa! Ik ga eten en dan naar de huisarts. Daarna naar Joma en ook Luuk wordt vandaag geknipt. Voor het eerst in zijn leventje
Goedemorgen ladies! Hier eindelijk een iets betere nacht gehad, Rosalie heeft tot 4.30 geen kik gegeven. Dus er zit verbetering in! Ff terug lezen...
JULIA PROFICIAT MEISJE ! de jarige van gisteren ook nog proficiat ... hier zit ik dus weer met een kapotte brommer nu die van ron ik word er zo schijtziek van .. bah bah ..
Lieve mooie Julia van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag! Ook voor je papa en mama.
Dees, veel plezier bij Joma! En maak je wel foto's van Luuk zijn knipbeurt? Mys, wat balen van die brommer! Het zit jullie niet mee zeg.. Ariel, half 5! Vind ik nog vroeg maar is dus wel een verbetering, fijn! Nou elke dag een uurtje later Rosalie en dan in het vervolg lekker om half 8 wakker worden Lune heeft gisteravond veel gehuild, misschien toch omdat ze teveel had gegeten? Ik weet het niet.. We zijn er in elk geval een aantal keren geweest maar uiteindelijk is ze toch gewoon lekker gaan slapen. Vannacht niks gehoord en ze werd vanochtend om 7.15u wakker. Prima dus. Ik ben zelf alleen nog zo moe.. Ik werd wakker alsof ik nog maar een uurtje lag te pitten. Vanavond maar vroeg op bed. Fijne dag iedereen!
Mys, niet leuk van je brommer, ik hoop dat hij snel gemaakt kan worden voor een heel zacht prijsje! (Sorry ik moet bij het woord brommer wel lachen want Dees noemt iets anders een brommer)
Hier een k.u.t nacht, ik heb Sara om 1830 naar bed gebracht zonder eten omdat ze zichtbaar niet lekker was. Om 2230 heeft ze nog een fles gehad, en daarna was ze om 0430 wakker om de hele tijd te kreunen en in huilen uit te barsten, ook bij ons in bed werd ze niet rustig. Last van haar buikje misschien
Ooh ik moet effe klagen over onze buren.... Wij wonen dus in een flat, en op 1 of 2 personen na zijn het allemaal gefrustreerde, verbitterde, zielige persoontjes. Een keer in de 6 maanden moet de begane grond schoongemaakt worden, dat moet je dan samen doen met degene die op dezelfde verdieping wonen. Ik deed dat dus lekker alleen want had echt geen zin om met die twee oude heksen af te spreken, en gezellig met zijn 3en daar te gaan poetsen. Nou dat mocht dus niet het moest samen gedaan worden. Toen kwamen ze ermee dat omdat wij zo weinig tijd hebben ook wel gewoon een bijdrage konden leveren zodat wij niet hoeven te poetsen, dus heb ik afgelopen keren 10euro aan de buurvrouw gegeven. Nu kwam de eigenaar van de flat klagen, nu blijkt dat het hele flatgebouw geklaagd zou hebben dat wij nooit schoonmaken. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ! Die mensen zijn echt gek.
LIEVE JULIA! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! MAAK ER SAMEN MET JE PAPPA EN MAMMA MAAR EEN HELE MOOIE DAG VAN
sm. balen van je nacht zeg.. en je buren.. grrrrr... oeh.. daar zou ik ook niet tegen kunnen.. ze hebben dus echt niets anders te doen blijkt...
hier heeft nora gelukkig super goed geslapen.. mamma heeft nog even liggen piekeren over gisteren maar is daarna toch in slaap gevallen. Je blijft er in je hoofd toch steeds mee bezig.. Maar ik heb gewoon alles gedaan wat ik kon doen.. dus is het prima zo.. Nora ligt nu weer lekker op bed en dadelijk nog een poging doen om naar duitsland te gaan om de boodschappen te doen.. Nu hopen dat ik rustig daar naar toe kan rijden..
julia van harte met je eerste verjaardag !! hoop dat je een mooie dag heb! Hier wel een lekker nacht gehad ondanks dat ze 5 uur huilend wakker werd , maar weer snel sliep , heeft ze van 17.30 tot 8.30 geslapen 15 uur zo net ff naar de supermarkt geweest ff lekkere broodjes gehaald, Dees komt straks ga ik hun haar doen,
@mys bale van de brommer zeg hoop dat de kosten meevallen @Sizzel kan me voorstellen dat het nog ff door je hoofd speelde. @Maja hoop dat je de slaap snel inhaald @Sm wat een buren zeg grrr kan ik me zo kwaad om maken stelletje oplichters..