JULIA MEISJE... VAN HARTE GEFELICITEER MET JE 1E VERJAARDAG.. Ook mama en papa van harte met je B.Day....
Julia gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! En mama en papa natuurlijk ook van harte! @Ariel Lekker dat Rosalie beter heeft geslapen! @Mystery Het zit jullie ook niet mee he? Nu ook weer een brommer kapot. Knuf voor jou! @Maja Misschien kan je straks nog een dutje doen als Lune ligt te slapen? En anders idd vanavond maar vroeg. Wel waardeloos als je je nog niet uitgeslapen voelt. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik als een zombie de dag probeer door te komen! @Supermummy Sara ook al slecht geslapen Wat een gezellige mensen wonen er in die flat zeg Ik zeg: snel verhuizen! @Sizzel Fijn dat je ondanks de gebeurtenissen gisteren toch goed hebt kunnen slapen! @Dees en Joma Veel plezier vandaag Sofie heb ik weer wakker moeten maken vanochtend Om 8 uur lag ze gewoon nog te slapen! (wel 2 keer gedronken vannacht, maar dat mag de pret niet drukken) Wel wil ze al de hele tijd bij zitten. Ik kan geen stap verzetten, of ze gaat al miepen. Ik heb niet veel op het programma staan vandaag. Ik moet allen de frituurpan schoonmaken.
Lieve Julia, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Ook papa en mama gefeliciteerd en een fijne dag!
Zoo heel me gezicht is als een tomaat en ik heb koorts Weet niet wat ik nou weer heb, maar ik zie dr nie uit!
Suus,nog effe over je vakantie. Je kan gewoon via bijvoorbeeld Vrijuit,Neckermann of Vacanceselect je criteria 'eingeben'. Zoveel bungalowtjes zijn er niet meer beschikbaar voor de laatste week van juli. Als je dan iets hebt gevonden wat je wat lijkt nog even op www.reiswijzer.nl kijken, hier kan je beoordelingen lezen. Altijd wel fijn om te lezen vantevoren.
julia van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! papa en mama natuurlijk ook! zo heb ff gauw terug gelezen: mys: tjee meid zit jullie echt niet mee he. knuf meid sm: tjee wat een aardige mensen daar zo not! botje: goedemorgen meid meiske: wat een luilakje is sofie toch zeg! veel plezier met de frituurpan daar heb ik zo'n hekel aan om te doen arie;: fijn dat je een goede nacht heb gehad. joma: veel plezier vandaag met dees en luuk,en wat heeft gwen veel geslapen zeg lekker hoor
Ariel, gezicht rood van de koorts bedoel je? Zo ineens koorts? Voel je je ook niet lekker dan? SM, maar goed dat jullie naar een ander huis aan het kijken zijn zeg.. Wat een debiele buren! Meiske, idd als een zombie de dag door. Blegh. Ik kan Lune tot nu toe nog ophouden (spelen afwisselen met tv kijken, fruit eten, oefenen met staan, weer spelen, op schoot hangen boekje lezen etc. ) dus hoop dat ze straks een poosje slaapt, ga ik idd ook nog even een poging doen.. En je hebt niks op het programma vandaag? Volgens mij wel, denk dat dat Sofie is, zo te lezen heb je daar genoeg aan vandaag Hoop voor jou dat ze niet blijft miepen vandaag.. Ik trek dat zelf altijd erg slecht. Ben niet zo'n geduldige mama, jij dan?
Nee niet rood van de koorts denk ik, dat heb je geloof ik meestal alleen op je wangen. Mijn hele gezicht is ECHT rood. Voel me indd nie helemaal happy, zeker niet wanneer ik in de spiegel kijk!
Ligt Sofie net te slapen, gaat de bel. Onze hond heeft dan de afschuwelijke gewoonte om gigantisch hard te blaffen Jullie kunnen dus wel raden wat het gevolg was....Sofie dus wakker. Jeee, ze lag al 5 minuten te slapen. Op zulke momenten baal ik nog meer van dat beest dan dat ik gewoon al doe. Sofie zit nu te teuten in haar bedje, maar gaat zeker niet meer slapen. Straks nog maar een poging. Maar het vervelende is dat ik om 2 uur in het zwembad moet zijn. Stijn heeft schoolzwemmen met kleren aan en dan ga ik hem altijd even helpen met het uittrekken en uitwringen van die natte kleren. Nou hoop ik maar dat ze dan al uitgeslapen is. En Maja, op zich heb ik heel veel geduld (teveel volgens Piet en mijn moeder), maar als het geduld op is, berg je dan maar! Ariel, vreemd hoor, heel je gezicht rood. Is hij ook wat opgezet? Want dan zit ik ook te denken aan een reactie ergens op. Maar even goed in de gaten houden!
ariel, ik vind ook niet echt iets passends op google. Weet wel dat je huid veel gevoeliger kan worden in de zwangerschap. meiske irritant! Ik hoop dat Sofie straks nog effe wil slapen. hmmmmm ik heb zo'n zin in een stokbroodje brie, ik ga dadelijk na het werk meteen brie halen.
Goedemorgen! Tessa is op het kdv. Ik heb wat boodschapjes gedaan. Nu even koken voor vanavond en opruimen hier. Vanavond werken. Sorry, ik ben lekker ego bezig. Ik laat straks m'n neus nog wel even zien. M'n cyberneus dan
SM, je lijkt wel zwanger.. Ik kan me ook nog zo goed herinneren dat ik af en toe zo'n zin in iets had.. Ik MOEST dat dan ook hebben.. Heb Jeroen er 's avonds laat nog wel eens uitgeschopt om een kroket voor me te halen hihi.. Ben zelf ook regelmatig in de auto gestapt om een portie kibbeling te halen 20km verderop Ariel, ik had ook gegoogled maar ik kom ook niet verder dan kinderziektes. Toch maar even in de gaten houden en anders de ha even bellen. Meiske, oeoe irritant he? Ik vond dat van Dirkje ook altijd zo irritant.. grr.. Ik heb het nu met de buurman, hij ramt de voordeur zo hard dicht dat Lune er wakker van wordt En de nacht van zondag op maandag besloot hij om middernacht de muziek nog even heel hard aan te zetten. Dan spoor je toch niet? Zijn vriendin doet dat trouwens, hij heeft een knipperlichtrelatie met die snol en zo gauw zij weer in beeld is gaat de muziek weer vol open. Stomme sloerie. Herinnert me er trouwens aan dat ik er nog wat van wil zeggen, ga eind vd middag even aanbellen of hij zo fatsoenlijk wil zijn de muziek niet meer zo hard wil zetten. Oetlul. Zo, genoeg gescholden voor vandaag
Ja, ik ga echt wel aanbellen. Hij is best aanspeekbaar hoor. En ik ga niet boos doen, gewoon vragen of hij 's avonds laat de muziek niet meer zo hard wil doen. Dat ik het prima vind om af en toe muziek te horen (is ook zo, het duurt vaak ook niet langer dan een half uurtje) maar zo laat vind ik vervelend. En als hij stom reageert dat sla ik hem gewoon verrot. Heel simpel. Ik ga Lune uit bed halen, ze is wakker en kunnen we zo samen een broodje eten.