Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    LIEVE JULIA, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, ik lees in ieder geval dat er vandaag veel mensen voor jou langs gekomen zijn.

Dees, dat korte haar staat je echt heel goed, schoonheid! En Luuk is ook weer een echte bink met de stekeltjes.

Ik heb veel meer gelezen, maar ben het meeste alweer kwijt.

Oja, Ariel ziek....beterschap meis.

Ik heb vandaag lekker veel kunnen doen en Tessje had het enorm naar haar zin op het kdv.
    Ik heb vanmorgen dan eindelijk de kroon laten plaatsen en heb 2 afleveringen van prison break gekeken.
    Ook ben ik verder gaan zoeken naar een vakantie (trouwens SM bedankt voor de tips.....www.vakantiereiswijzer ken ik en kijk ik idd altijd op, voordat ik boek). We zijn er nog niet echt uit, maar moeten nu wel opschieten. Voor het weekend hebben we wel geboekt.....
    Vanmorgen naar de kno-arts geweest en 11 maart worden toch de neusamandelen verwijderd. Hopelijk zal ze dan wat minder snotterig worden.
    Oeh, moet even eentje badderen en op bed leggen....tot straks.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @suus fijn dat je wat heb kunnen doen vandaag! en je kroon last van je smoel nu?oh fijn dat ze er wat aan gaan doen en hopenlijk dat ze dan minder verkouden is, en die vakantie hihhi nog niet geboekt.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zo ben net wakker, ik heb van 1515 tot 1830 geslapen, heerlijk, effe wat slapen pakken als het mogelijk is. Erg fijn dat Sara nog een middagslaapje doet.

Wat een leuke foto´s van Dees,Joma,Gwen en Luukje. Staat je echt goed dat nieuwe kapsel Dees en mooie kleur ook !

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    uhm nee , ze hebben de vorige keer een soort van pony der in gedaan , maar die kan ik wel mee vast doen op een gewone paarde staart
    dus echt veel verschil is het niet

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik kom even Julia feliciteren... dus:

Lieve Julia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag lief meisje! En ook voor jouw papa en mama!

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He.. ik moet even vertellen dat ik net weer op een hele leuke functie heb gesolliciteerd: coordinator Kindertelefoon... 18e is de sluitingsdatum, dus k heb m echt op t nippertje gezien en het is echt een job in mijn 'straatje'.. dusse.. ben benieuwd! Whaaah, spannend hoor, deze week en volgende week verwacht ik reacties van de serieus verstuurde brieven.. oooeeeehh

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oooh ik vind het erg mooi Dees :)

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
  9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Weet je wat ik heb gedaan... 8-[ Elena een half tabletje Norit gegeven :rolleyes:

De diarree liep hier echt de gister en vandaag de luier uit, en t ging maar door, ging maar door... we hebben gegoogled en de bijsluiter gelezen en konden niets schokkends ontdekken, dus dachten nu, als t helpt helpt t, ze dinkt genoeg, dus daar is niks mis mee.

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha, ha, aansluitend lees ik hieronder een advertentie van joepie de poepie.... krijg je dat automatisch te zien als je t over vieze luiers hebt?

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Gelukkig ben ik hier weer es alleen... hoe krijg ik het voor elkaar? Wen gewoon op 3 minuutjes gemist!

12. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Leuke vacature Mom!
    En tja, van dat tabletje! Wat je zegt! Als het werkt!
    Over het algemeen kan het niet veel kwaad denk ik!

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Pfff ben effe proberen wakker te worden, ik ben lui vandaag en heb een pizza besteld.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee, meiden wat een super leuke foto's weer en dees dat kapsel staat je super.

Heb helaas geen tijd, moet de geschiedenis toest van mijn kids nog nakijken, bleh, maar toch maar even doen, maak ik ze weer blij morgen.

tot later

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He Noraa... heb je al alleen auto gereden?

16. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Nee Mom, dat mag pas als ik mijn rijbewijs in handen heb! En dat duurt helaas een week! :(

17. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Ik heb geen last van mijn tandjes hoor!

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Noraa; Gefeliciteerd nog met je rijbewijs! Je komt nu dus naar de meeting, joepie!

Trouwens waar had jij ook alweer dat truitje gekocht met dat autootje? Die kleur staat Mike ook zo goed!

19. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Truitje komt van de H&M Naatje!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo net gestreken en gedouched en aanrecht weer schoon nu zit ik lekker in mijn huispakkie op een stoel hahahah( niet op de bank)

in afwachting voor de drukte hier.........

Deel Deze Pagina