truste noraaa oh haahha @Dees moet trouwens ook weer nieuwe bh ,s kopen, alleen die dingen verslof ik dan weer... @Mys je haar vast naar achter toe in een staart maakt je hoofd juist ronder en dikker!
ja weet ik joma , maar ik krijg het niet voorelkaar om der wat mee te doen , dus een staart is gewoon gemak
ow en daarbij heb ik tot nu toe altijd een helm op gemoetten dus iets met me haar doen was onbegonnen werk , maar dat is nu nie meer , dus tijd om der iets aan te doen
Ik ga morgen toch even de huisarts bellen, het oogwit van het linker oogje van Sarah is rood aan de bovenkant en ze heeft er behoorlijk last van. Vandaag zijn we begonnen met friso 3 te geven maar volgens mij vindt ze het niet lekker, gewone melk was ook al zo'n succes, even doorzetten dus! Ik ga naar bed, morgen werken en de afgelopen nachten waren al niet super dus ik ga de rust pakken die ik pakken kan. Morgen op kraamvisite bij vrienden van ons, leuk leuk leuk.. Ik heb weer leuke foto's gezien, altijd leuk en hoe ze kunnen kijken, geweldig gewoon!
nou meisjes ik ga slapen ,morgen weer vroeg dag , oooh heb nu al buikpijn maar goed even door bijten truste allemaal
ow ja vast wel , maar ja eerste keer is altijd moeilijk ... komt goeddddd doegie meisjes ! owja en bedankt nog voor de reacties op hyves !
Leuke foto Wen! Ik heb echt een hekel aan bh's kopen, heb er dan ook maar weinig! Zodra ik klaar ben met bv toch maar eens afspraak maken met Schoemacher, kost alleen zoveel geld