Ik heb nu 2 passende bh's, 2 meegroeiers en 2 voedingsbh's. Die bewaar ik nog even die laatste..... Maar ik vind het fijn er meer te hebben. Ik ga even op de bank hangen, hou toppie wel naast me....
ja maar ben het nu wel zat, maar heb straks een heerlijke bank hocker eraan en grote poef er tegenaan en dan kunnen we met zijn drietjes gezellig op de bank liggen
Pfff, moeke zit eindelijk op de bank Leuke foto's gezien van de jarige Julia, de knappe Lune die al goed kan staan (spijkerjurkje van Name it?), de mooie geknipte koppies van Luuk en Dees, Gwen met staartje, Aaron met kwijl haha! Dwaas krijgt een grote knuf! Sofie heeft vandaag bijna niks gegeten. Een half potje fruit, 1 stukje brood en dat was het. Wel wilde ze veel bij mij drinken, dus dat maar gedaan. Heeft ze iig nog wat binnen gekregen. O ja, ik heb vandaag haar gewone melk gegeven. Na 1 slok duwde ze de beker weg en wilde ze heel graag bij mij drinken. Toen lag ze echt zo naar me te kijken van mama, je weet toch dat dit het allerlekkerste is! Heerlijke momenten zijn dat.
oja dees niet schrikken maar de eerste paar keer wassen geeft de kleur nog wel wat af dus pak geen lichte of nieuwe handoek ,
ach arme sofie nou ja mama, s melk is toch ook lekker hoelang wil je bv blijven geven ? gewoon interesse
hihi moet hem eerst nog uittesten en we hebben ook van het zelfde nog 2 losse 1 persoonstoelen erbij, ben benieuwd heb ook zin om in te richten
ja denk ff melden zou zonde zijn, komt vaak nog hoop uit je porien, vooral met deze kleuren hihi niet dat je denk ik hou geen kleur meer over