Zal zo even kijken of ik nog een leuke heb Naatje, en anders maak ik er morgen een en dan stuur ik hem naar je toe. Alvast bedankt hoor!
ik wil wel weer een keer een nieuwe banner Naatje als je een keertje tijd heb, foto,s met gwen van haar verjaardag
die foto die ik wil is ook al niet zo scherp dus ja dat schiet niet op hihihi wordt hij alleen maar lelijker
vindt haar hier een lekker bekkie hebben en dan alleen haar gezicht maar deze is al niet zo mooi qwa licht
Truste Dees! Naatje je bent een artiest, met die mooie uitnodigingen en banners die je maakt. Hier loopt lekker geen wekker af,vandaag en morgen we hebben lekker vrij, joepie! Net belde mijn schoonvader, hij spreekt bijna geen spaans maar toch belt hij altijd effe om te vragen hoe het gaat hihihi leuk he.
Haha die supermummy, bedankt voor het compliment! Meiske, heb em ontvangen, maak em morgen even! Joma, wil best weer een keer banner maken, maar eerst voor Vivi iets maken
is goed naatje geef maar een keer een seintje als je zover ben dan stuur ik een keer foto,s ! je bent een schat! Sm leuk van je schoonvader! truste ik ga ook mijn bedje opzoeken trusten!misschien morgen nog ff mobiel online op het werk kuzzz