Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Huh, wat is er met de papa van Dwaas?
    In ieder geval een dikke knuf lieverd!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb ik ook gemist denk, over de papa van Dwaas. Dwaasje, knuf meis!

Tess al een echte dreumes! Jeetje, wat gaat dat toch hard bij veel beebs.. Sta er nog steeds een beetje versteld van hihi.. Wel heel leuk, zo'n klein schattig meisje aan het rondhobbelen, heerlijk!
    Lune deed weer een poging tot optrekken aan tafel maar poging 1 mislukte dus boos met haar koppie rammen :confused: Ze is heel geduldig hoor 8)

Lune ligt nu op bed en Jeroen is aan het lezen voor zijn werk dus ik ga even bezig met een sollicitatiebrief en het verzoek aan de universiteit.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Suus; heb wel een echo foto, maar daar is echt niks op te zien :) Dus hoop 3 maart een mooie foto aan jullie te kunnen laten zien!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Er stond niks specifieks over de papa van Dwaas, maar Dees heeft gemeld dat dr papa naar nieuws heeft gehad en dat ze veel bij hem zou zijn geloof ik....

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi

Dees sterkte met je hond!
    Verder iedereen een knuf, want Sofie is weer een handenbindertje op het moment.
    O voe me zo dom, weet iemand hoe ik die avatar van Naatje in mijn profiel kan zetten? Mij lukt het niet :(

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vergeet helemaal Naatje te bedanken!
    Thanks Naatje :D

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gewoon opslaan op je computer en op je profielpagina helemaal onderaan op wijzigen drukken en dan de avatar van Naatje selecteren? Toch?

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier vandaag even geen handenbindertje :) FF rust, Rosalie vanochtend bij me zusje gebracht en die komt dr in de loop van de middag weer terug brengen.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeeeej gelukt Meiske!

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
  11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Ariel. Simpel dus. Nu is maar weer eens bewezen dat ik echt achteraan in de rij stond met het uitdelen van computerkennis :)

Zag trouwens weer mooie foto' van Sara. Ook een beauty hoor!
    En ze heeft geen gelijkenissen met tweety hoor!

Zo naar school voor een gesprekje over Stijn. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Hij is nu met rekenen bezig met de stof van groep 6. Ben benieuwd wat ze straks in andere groepen hem dan nog te bieden hebben. Hij zit nl. niet op zo'n school waar dat allemaal gestimuleerd wordt. Het beste is gewoon als je normaal kan meekomen in de klas. Dan hoeven ze niks extra's met je te doen. Ach ja, ik zal het zo wel horen!

Ik zal vanmiddag even verder teruglezen en reageren. Heb ik nu geen tijd meer voor!
    Tot later!

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, wordt steeds kleiner hè... Ben ook best wel emo de laaste dagen... Wel een soort van blije emo zeg maar.
    Vorig jaar om deze tijd wist ik niet dat ik met 2 dagen een kindje zou hebben. Tessa is zaterdag jarig, maar ik ga uit van donderdag. Ze is op donderdag geboren. Beetje raar misschien van mij, maar voor mij is donderdag echt een beetje DE dag.
    Vorig jaar om deze tijd kwam ik zo'n beetje m'n bed uit rollen. :) Nu ben ik al gedoucht en heb al gekookt voor vanavond. En ook nog opgruimd en gestofzogen... ;) :)
    Ook zou ik best even weer voor heeeeeel even met m'n dikke buik willen lopen. Ben vergeten hoe dat ook weer was volgens mij.
    Tjonge, ben wel lekker bezig hè... Vind het heerlijk al die herinneringen.

Nu even verder terug lezen.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Boney; ik zou me ook niet meer in kunnen denken hoe het lopen met een dikke buik was op de 1 of andere manier :( Mag het over een tijdje wel weer mee maken hahaha

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik mag om half 2 hier weg en moet om half 4 bij de dierenarts zijn. Ik heb er geen goed gevoel over :(

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oh dees fijn dat je naar de dierenarts kan sterkte ermee..

hier nu ff pauze..

hihi over buik missen ikke niet hoor :oops:

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Bah moet nog tot half 6 ....

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sterkte Dees!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sterkte lieve Dees!

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Dees; Veel sterkte met je hondje!

@Meiske; Joehoe..het is gelukt met je avater!

@Ariel; Lekker hoor zo'n ochtendje zonder de kleine. Zou ik ook wel willen, alleen kan ik dat niet, want dan voel ik me schuldig.

Nou ik weet niet wat Mike heeft, maar hij is me een partij chagrijnig :( Heb em op bed gegooid, en slaapt nu, hopelijk blijft ie nog heeeel lang slapen *duim duim*
    Ga ik in de tussentijd wat opruimen hier en als ie wakker is gaan we even naar de supermarkt. Misschien knapt ie wat op van de buitenlucht :)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Naatje ik vind het ook niet altijd even leuk om dr weg te brengen, maar ik kan nu ook niks met dr gaan doen. En met me zusje gaat ze lekker wandelen en naar de kinderboerderij en de speeltuin.
    Waarom zou je je schuldig voelen als je even zonder de kleine bent? Beetje tijd voor jezelf is ook belangrijk! ;)

Deel Deze Pagina