Kom ik met een hond aan na het nieuws van Dwaasje..... pfffffffff Sterkte meid en je weet me te vinden als je een schouder nodig hebt. Dikke knuffel....
bryan is vandaag voor eerst op kdv geweest jeetje wat was het moeilijk om hem achter te laten maar hij zag me niet eens meer staan toen ik ging vanmiddag even gebeld en hij was heel lief lekker rondgekroppen heel ff gemiept toen hij merkte dat papa en mama echt weg waren en ff in bed gemiept maar verder ging het heel goed *zei de trotse mama* denk dat mama het erger vond dan hij
deees natuurlijk heb jij veel verdriet om je hondje heel veel sterkte en kracht en een dikke vette knuffel voor jullie...
@Dees je bah , je weet dat het eens komt , maar het lieft wil je dat hij voor altijd blijft! maar weet zeker dat hij een toppie leven bij jullie heeft gehad! knufff en geeft toch niet dat je dit komt melden ondanks het slechte nieuws van dwaasje en haar pa, dit is voor jullie ook niet leuk knufff en als je wilt babbellen je weet me te vinden nou hier lekker thuis , gwen op bed gelegd en tijd voor ontspanning...
Viv, lees mijn berichtje voor Mys...ha ha ha. Het went echt hoor meid! Soms vind ik het nog wel moeilijk, maar minder erg en minder lang. Knuffie. Dwaas, heel veel sterkte in deze ontzettende moeilijke tijd. Als je even van je af wilt kletsen, je hebt mijn nummer..... Oneerlijke strijd! Knuf. Dees, oh, dit hadden jullie vast niet verwacht. Wat vreselijk zeg! Ik hoop dat de uitslag toch nog een hoop kan bieden. Knuf meid. Val een beetje in de herhaling met de knuffels, maar jullie kunnen ze volgens mij allemaal goed gebruiken.
ik zit net hier ik denk wat is het koud, en geen warm water bleek net, was de ketel ineens uit., heb maar op het knopje reset gedrukt en doet het weer,
Hi girls! Ik heb hyves net gelezen... denk aan je lieve Dwazie... Hier 2 drukke dagen op werk gehad dus vandaar hier niet gereageerd, ik lees alleen vandaag even terug zo... Fenne leek weer beter te zijn maar zat vanmiddag ineens onder de rode vlekjes op haar romp... heb net beetje zitten googlen en het is voor 99% de 6de ziekte. Dit zijn de symptomen en klopt precies: - paar dagen hoge koorts afgewisseld met geen koorts (klopt, Fenne had koorts oplopend tot 40.1 en dan paar uur later weer 36.8 ) - hangerig zijn (afgelopen dagen steeds op schoot hangen, niets voor haar) - als je denkt dat je kleine weer beter is ineens rode vlekjes op romp waar ze geen last van hebben (ja dus!) nu schijnt het over paar dagen weg te trekken en is alles weer ok... ze jeuken gelukkig niet!
@wen ach arme Fenne en ja meestal hebben ze er voor de rest geen last van gelukkig en gaat vanzelf weer weg.
hay hay ben ik ook weer @ wen , ze kan echt onder de vlekken komen , ik weet t nog bij deem , zl zo eens foto laten zien dus niet schrikken @ viv , gelukkig daar ook goed gegaan @ dees, ach gus meissie , dikke knuff @ joma , he vreemd ketel uit gelukkig doet hij het weer de rest knuff
Jeeeeeeeeeeehhhhhh! Mijn pasgeboren neefje over wie ik laatst vertelde, is vandaag thuisgekomen! *blij*