Naatje, maar deze zijn ook helemaal nieuw hoor... alleen van collectie 2008 dus van 44.95 voor 26,50 En ik wil wel goede schoentjes voor Fenne, dus ik leg nog liever iets bij dan... zal er morgen eens over beginnen, misschien willen ze deze wel bestellen, lijkt me een redelijke prijs om te vragen haha
nora wilde straks ineens haar avondeten niet meer van de lepel eten.. alleen met de hand pakken.. dus omgekiept en zie ze smullen.. en wat een rotzooi.. ongelooflijk.. Maar oh zo heerlijk om te zien! (daarna uiteraard flink gebadderd en geboend.. was hard nodig..) *foto weg*
cool die schoentjes Sizzel! en wat een toffe foto van Nora... hahaha... Fenne wilde gisteren haar spinazie ook met de handen eten. Ik kan je zeggen: da geet nie!
een paar van de foto's die we van nora bij de fotograaf hebben laten maken net voor haar eerste verjaardag.. (hoop dat ze een beetje te zien zijn.. tis een contactsheet dus ik kan ze ook niet groter maken ivm het copyright van de fotograaf) *foto weg*
Whaha Nora maakt er een lekkere kliederboel van! Zo te zien smaakte het haar heerlijk! En leuke schoentjes heeft Nora hoor! Ik ga denk ik volgende week met schoonmoeder om schoentjes voor Sofie. Ze zal er toch aan moeten wennen! En heb al zulke leuke gezien. Ik weet alleen niet meer van welk merk. Ik zal zo eens even zoeken!
nope.. die zou ik dan moeten kopen.. erg duur dus doen we niet. zij heeft ze in het archief dus ik kan ze altijd bij bestellen
zo kachel gemaakt zat iets verstopt! leuke schoentjes Wen en die van Sizzel ook! mom leuke avatar! die foto nora met opa geweldig!