Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja gaat het met het hondje van jullie goed bij zijn nieuwe baasje?

o'ja, vanavond naar de kapper, zit alleen in dubio, blond laten of weer lekker bruin of rood doen

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    We hebben afgelopen zondag nog wat gehoord van het nieuwe baasje van Dirkje en toen ging het nog heel goed! Dirkje voelt zich daar al helemaal thuis. Gelukkig maar. Denk dat we dit weekend ofzo nog weer wat horen.

En kapper.. Tja, geen idee. Je hebt het nu blond toch? Dat staat je in elk geval goed. Ik zou het niet te donker doen, de winter duurt niet lang meer en straks wil je het weer blond als het net weer donker geverfd is (heb ik tenminste altijd :) )

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
  4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Idd leuk Debie! Over die schoentjes, kan je niet helpen sorry. Ben daar nog helemaal niet in thuis ;)

Even Lune aandacht geven en ik denk ook een poepluier verschonen..
    Tot later!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    daar heb je gelijk in maja, meestal ga ik in de zomer blond. :( mhmm Dan zal het iig goed met hem gaan bij zijn nieuwe baasje.

Nou dan ga ik ook maar ff wat doen

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, Als ze net gaan lopen is het belangrijk dat de zool heel soepel is. Je koopt dan dus oefenschoentjes of 1e loopschoentjes. De zool moet zo flexibel zijn dat de punt van de neus tegen de hiel moet kunnen komen (bovenlangs) Dat is mij iig verteld.
    Als ze dan eenmaal een maand of 3 echt goed kunnen lopen, dan kun je schoentjes kopen met een wat minder flexibele zool.
    Bardossa en shoesme hebben erg leuke schoentjes. Maar ik MOET helaas van mezelf wachten met kopen tot ze echt kan stappen.

Ik krijg vandaag als het goed is m'n Roosjes binnen. Leuk, net voor dr verjaardag.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Boney Ilse doet nu zo'n 6-7 stapjes zelf (thuis) gister op kdv zeiden ze dat ze heel het lokaal al doorliep. Dus dan toch oefenschoentjes?

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Leuk, vind die roosjes ook echt super

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zo even reageren, Fenne kan nu best even zelf spelen vind ik...

Debie, oefenschoentjes en 1ste loopschoentjes zijn naar mijn idee hetzelfde... als de zool maar soepel is... en ik vind dat je best schoentjes kunt kopen nu! ;)

oh Fenne vind niet dat ze zelf kan spelen en komt nu klooien bij de laptop, ze is duidelijk echt beter en heeeeeel ondeugend en ondernemend... goed teken! :D
    Oh en de rode vlekjes zijn er nog wel, maar ze worden minder rood, alsof ze nu al wegtrekken... goed nieuws dus...

Maja, ik vind je heul slim!
    Dus het idee na het creatieve proces van Jeroen is geworden dat jullie een baby moeten maken zodat de kast in een nieuwe babykamer kan? whhaha goed bezig, en dan wordt het toch klussen in de slaapkamer! ;)

Dees, ik vind het echt rot van je hond... ik krijg deze week ook uitslag van de poes. Ze is nu al week bij de dierenarts en ik vermoed ook dat we haar moeten laten inslapen.. :(

Boney, wat cute vannacht zeg... heerlijk zulke momenten...

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen! :)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune kan ook best even alleen spelen.. (ben benieuwd hoe lang zij het daar mee eens is..)

Eh.. Ja Wen, dat was eigenlijk wel de conclusie :) Van Jeroen he? Niet van mij. Dus klussen in de slaapkamer moest ook maar even wachten 8) Ik vind eigenlijk dat jullie moeten klussen! En dan wil ik graag wel het resultaat zien :D
    Ehm.. Ik weet nou niet meer welke vorm van klussen ik bedoel.. :rolleyes:
    Wat balen van je kat, vind het echt sneu :( Maar het is wel beter voor het beestje, ook al is het heel verdrietig. Knuffie!
    Fijn trouwens dat Fenne haar vlekjes al minder zijn geworden. Voor hetzelfde geldt had ze er helemaal onder gezeten, dan scheelt dit toch weer.

Hmm, Lune heeft besloten dat ze best op het tv meubel mag klimmen, niet dat het haar gaat lukken maar ga er toch even wat aan doen haha!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh Ariel! Hoe is het? Met je misselijkheid? Rosalie een beetje geslapen vannacht?

Trouwens rare uitdrukking 'voor hetzelfde geldt' klopt dat wel?

Nu echt ff naar Lune.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hahaha als je zegt voor het zelfde geld (zonder de t) dan klopt die uitdrukking wel hoor...

ik krijg trouwens ineens een mailtje dat er gereageerd is op mijn bericht, dat heb ik werkelijkwaar nog nooit gekregen... weird!

wij klussen op de slaapkamer? Ik denk dat we daar aankomende maand aan gaan beginnen... heb er echt in in! ;)

en tv-meubel nog heel? Fenne ligt nu weer op bed een beetje gezellig te kletsen en lachen tegen 'beertje'... zo blij dat ze zich weer goed voelt.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi Ariel! :D

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen; dat idee had ik dus ook, dat ze hetzelfde waren. ga vandaag dan schoentjes bestellen. Fijn dat de vlekjes minder zijn, en speelt ze zelf?

maja; klussen, maar dan wel zonder gereedschap, veel leuker ;)

(hier gister aan de ovu testen begonnen) Dus klussen hier ook volop :) 8)

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
  17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen denk dat dat door mij komt, deed iets vaags toen ik jou bericht las, kreeg raar scherm.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    aha das een verklaring Debie... niet meer doen he?! ;)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vind je kleertjes altijd heel schattig, alleen voor mij om het met winst te kunnen verkopen kan ik dingen voor max. 1 euro inkopen 2ehands ;)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden

jullie zijn al lekker op dreef hihi :rolleyes:
    gwen was om 7 uur al wakker nou ja al vanaf 18.00 gister, maar vindt 8 uur toch een lekkere tijd, hhhhihi maar ze is nu moe dus in bed gelegd , en dan lekker zeuren en keten en dan als je komt om haar weer plat te leggen zit ze oogjes te wrijven en te kroelen met haar kroel, snap daar echt niks van , zal ik ook nooit snappen denk ik

@dees ach arme Feng.... hoelaat krijg je uitslag van de dierenarts?

uhm leuke schoentjes gezien :)

Deel Deze Pagina