Nog een mooie uitspraak: Vanaf het moment dat je kind geboren wordt, klopt je hart buiten je lichaam!
Geen zin om te schrijven. Kheb een huildag, mis Thijs* weer heel erg en weet nog niet wat ik morgen doe. Lief dat jullie willen dat ik toch kom maar jullie hebben nu toch niks aan me Olaf wil persé mee als ik ga en stapt dan bij het hotel uit. Mocht ik wel komen, zeg dan niks, althans, niet over dat ik het hier heb neer gezet anders gaat hij helemaal over de zeik denk ik. Ik schilder hem hier wel vaak af als een boeman maar hij valt soms ook wel mee hoor . Ik beslis vandaag definitief of ik mee ga maar dan moet ik me wel beter voelen dan nu. Tranen blijven stromen en ik ben best depri. Vandaag de zon maar eens opzoeken.......
Och lieve lieve meis... Tranen zijn niet erg lieverd...we weten toch waarom! Huil maar meis.. en natuurlijk zeggen we niks tegen olaf... en euh.. ik zie m niet als boeman hoor.. gewoon als man en vader... Ik hoop zoo dat je ht kunt opbrengen om wel te komen.. en dat wij niks aan jou zouden hebben dat geeft toch niks...We weten dat je het moeilijk hebt meis al kunnen we zelf niet voelen wat je doormaakt.. wij kunnen er dan wel echt voor jou zijn en jij hebt dan wel wat aan ons..hoop ik..tis in ieder geval het minste wat we kunnen doen! Ik hoop dat je vandaag een klein lichtstraaltje van de zon kunt vangen en vast kunt houden... Love ya...
@Dees een dikke knuffel voor jou! en huil maar meid... geef niks en dat gemis zal altijd bij je blijven en daar mag je best om tranen..en dat we niks aan je hebben geef niet ! we zijn er voor je ,maar dat weet je wel, en die echt schouder om je heen heb je dan ook, en dat doet je misschien wel ff goed! kut van je keuken pfffffffffffff @MissN uhm ..dus toch naar de kapper ... succes en ja je hoofdhuid hoop dat het meevalt ,nou ja ze kunnen altijd ff voorpigmenteren en weer bruin maken met een spoeling , is minder agressief voor je hoofdhuid! @Ariel uhm dat was een kort nachtje! @Ichtus heel mooi geschreven zeg... Hier weer ingebakerd gisteravond en ja weer geslapen van 23.00 tot 7.00 ikke ben blij! ik ga straks ff langs mijn broer voor zijn haar! en dan mischien vanmiddag van het zonnetje genieten!
Pffff, zit er hier ff doorheen. Gisteren niet zo'n leuke mededeling gehad van de fysio en ben nu helemaal onzeker. Ze wil namelijk dat de KA haar neurologisch nakijkt voor de onrust en trillingen. Eventueel kan het spasme zijn. Ze heeft wel 20 keer gezegd dat ze het gewoon wil uitsluiten en niet per definitie daaraan denkt. Maar bij mij spookt het nu alleen nog maar door het hoofd.
He bah Suus, inderdaad, misschien is het niks maar het idee dat ze het na willen kijken en er dus wél wat kan zijn . Ik duim dat er niks is met jullie meiske. Dikke knuffel meid!
bah suus , mischien toch ff naar laten kijken, en waarschijnlijk valt het gewoon mee meid!! dikke knuffel!!!!!
goeiemorgen meiden zo hier al naar de kapper geweest lekker kort frisse coupe ik kan er weer tegenaan @dees meid laat die traantje maar lekker stromen meid daar zijn we toch voor, ga morgen maar lekker met de meiden mee misschien doet de afleiding je wat goed en dan kun je een echte arm en knuffel krijgen, helaas ben ik er niet om je een te geven dus van mij krijg je een digitale knuffel @suus jeetje meid het zit jou ook niet mee he ik hoop dat het niets is maar idd wat je fysio zegt je kunt het beter uitsluiten he ook voor jou een hele dikke knuffel @missn toch niet zo goed gelukt meid ja is altijd een risico he, ik sta er al van te kijken dat het mij ieders keer zo goed is af gegaan, ben nu ook van die gekke kleurtjes af moet ik zeggen heb ze ook al fel rood gehad, en blond terwijl ik zelf best donker ben nu ga ik meer voor het safe hoop dat je vandaag nog terecht kunt @joma jeetje lekker zeg dat gwen zolang doorslaapt, bryan heeft vannacht van 0.00 tot 6.30 geslapen ook lekker maar hoop dat ik die laatste fles van 23.30 binnenkort wat eerder kan geven en dat hij dan toch doorslaapt tot 6 uur ivm werken straks
hoe zit het trouwens met jullie hebben jullie alweer zin om te gaan werken: ik moet morgen over 2 weken weer beginnen eigenlijk vandaag maar heb in de oneven weken de woensdag vrij en laat ik nu in een oneven week beginnen ik zie er toch wel beetje tegenop ben er toch een hele tijd uitgeweest hoop echt dat ik snel gewend ben
en toen was het rustig hier, nou ik ga er dan ook maar weer vandoor nog vanalles hier in huis doen en wil straks toch ff lekker gaan wandelen doei
Ik weet dat er niets aan de hand kan zijn, maar zit hier toch echt met een knoop in mijn maag. Bah bah bah.
dat geloof ik meid is ook nooit goed om zoiets te horen he als moeder maak je je dan meteen ongerust doe lekker rustig meid dikke knuf van mij en bryan
Goedemorgen! Wat een ellende weer hier. Tjonge zeg. Dees, Ik kan niet zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt, maar wat ik wel wil zeggen is dat ik toch zou proberen om morgen te komen. Ook al hebben we niks aan je. (denk je) We hebben je al die maanden gesteund en digiknuffels gegeven, ik denk juist dat het fijn is om in real life met ons te praten, te huilen en te lachen natuurlijk! (en lekker te eten ) Geniet van de zon en van Luuk vandaag en laat de tranen maar lekker lopen. De bijkeuken staat toch al blank. Suus: Jeetjemineetje. Kan begrijpen dat het door je hoofd spook zeg. Zou me ook rot schrikken. Ik hoop dat je snel uit sluitsel hebt.
Hier heeft Tessa weer gespookt vannacht. Het ging een paar nachten goed met door slapen. Ze is gisteren om half 12 in slaap gevallen. Ze werd om half 3 weer wakker en toen om 6 uur weer. Die van 6 uur heb ik kunnen rekken tot bijna half 7. En toen was ze om 8u weer wakker. Die heb ik kunnen rekken tot 9u. Ze ligt nu te pruttelen in de wieg en mag dus echt pas weer om 1 uur eten. Ik denk dat ze gisteren gewoon te veel geslapen heeft. En daardoor dus ook 1 voeding heeft overgeslagen. Ze had dus echt honger vannacht. Vandaag komen we denk ik weer uit op 6 voedingen dus wie weet vannacht beter! Vanmorgen komt de vrouw van felicitas. Wat bieden die allemaal aan? Beetje leuke dingen? En wat zit er in die doos? Ze klonk door de tel. heel mutserig. We zullen zien. Ze komt om kwart voor 12 en anders zeg ik gewoon dat ik om 12 uur weg moet. Hoe lang blijft zo iemand?
ff vraagje mijn vriendin is zwanger en volgende week jarig nu wil ik haar een kraammand als kado geven http://www.borntoshine.nl/N_frame.html? ... oshine.nl/ en dan het mr bean kraam pakket zouden jullie dat leuk vinden? daarbij wil ik haar nog een kadobon doen wat vinden jullie hier van?
goedemorgen meiden @ dees , meisje huil maar lekker hoor ... we begrijpen het allemaal heel goed , en over morgen , probeer te komen meid , tis even wat afleiding , en laat oplaf die auto dan maar inladen ! @ suus , ow jeej meid .......... maak je niet al te druk .. wat de arts al zegt , het is misschien helemaal niks joh ... @ missn , succes bij de kapper meid @ boney , balen dat ze zo slecht geslapen heeft @ vivian , fijn dat bryan di e6 uurtje heeft geslapen ! @ ariel , ja sprongetjes zijn niet leuk ....maar wat je er voor terug krijgt wel hoop dat ik niemand vergeet hier nou bryan had om 23.00 uur de fles gekregen en sliep weer netjes tot 07.00 uur , heb toen opnieuw fles gegeven even 10 min geknuffelsd en weer in bed gelegt , hij is wel meer tevrede nu met de fles sinds t minder is en een 123 speen , misschien was die andere speen dan toch te snel , hij heeft nog even een half uur geprutteld en is in slaap gevallen , om 9 uur begon het gehuil ik heb me kussen op de hoofd gelegd en blijkbaar is hij toch weer in slaap gevallen want het is nu stil ..... ik ga om 11 uur weer de fles geven en leg hem dan even in de box tot hij moe wordt denk ik , en dan zijn bed weer in ...... nou sorry hoor dames maar ik zie de lol van mijn baby er zo ook niet in , maar goed .... we zullen zien hoe het loopt
kop op mystery het gaat toch al vooruit he, geloof graag dat je nu even de lol er niet van inziet maar weet zeker dat dat wel komt meid jij krijgt ook een hele dikke knuffel van mij