Wat een emo verhaal Dees. Ik heb vorig jaar niks gelezen van de bevalling van Boney, dus ga even teruglezen!
Nou Suus, dan weet je zo gelijk wat je mag gaan doen Sofie doet het altijd als ik het niet zie. Het liefst gaat ze er dan nog een paar keer op zitten, zodat ik het echt uit alle gaten kan halen!
He getsie Meiske! Rosalie doet het gelukkig bijna altijd staand! En met veel geluid, dus kan ik daarna makkelijk de keutels weg halen
Nee denk het niet inderdaad. Denk dat ik nu precies 11 weken ben, scheelt niet veel hoor..... 3 maart weten we meer
Mijn zus heeft deze week de nekplooimeting gehad en het zag er heel goed uit! Ook gelijk bloed laten prikken. Daar is ze echt panisch voor en dat is nog zacht uitgedrukt. Ze heeft er de halve nacht wakker van gelegen Wat dat betreft lijken we helemaal niet op elkaar!
Dat is ook wel even lekker! Maar ja wel jammer dat ze dan 's middags niet meer slaapt! Iemand vroeg hoe mijn nacht was geweest; VRESELIJK! Rosalie werd om 22.00 krijsend wakker en was ook niet meer stil te krijgen. En dit is de hele nacht zo geweest! Om 4.00 was ik het zat en heb ik dr bij mij in bed genomen en daar ging ze helemaal tegen me aankruipen en lekker slapen. Toen werd ze om 6.00 wakker van papa, want die ging werken. En daarna heeft ze een schoon luiertje gehad en de fles en hebben we nog geslapen van 07.00 - 09.00
Sofie is wakker, dus ik ga haar even halen en dan nog even een boekje lezen! Bobbi flapjesboek. Ze vindt het helemaal geweldig. Achter elk flapje zit een ander dier!
Rosalie is helemaal gek van die Disney club boekjes. En dan vooral die van Assepoester. Alleen vanochtend wat ze zo enthousiast dat ze een blz. scheurde
Hier weer frisse billetjes. Ik maak het ook het liefste DIRECT schoon. Ze valt af en toe zo hard op de billen dat de stront ook in alle hoeken en gaten (binnen de beperking van de luier) te vinden is....jakkie. Lekker smakelijk trouwens. Wat was de uitslag van de nekplooimeting Meiske? Of heeft ze nog niet het totaalbeeld binnen. Ik vond het destijds zoooooo spannend.
1 blz. scheuren? Tess scheurt het totaal doormidden. Gisteren het derde kartonnen (en dik karton) weg kunnen gooien. Ze zet al haar kracht in, het MOET kapot. Heb net 2 houten boekjes op marktplaats gekocht...hi hi hi. SUCCES Tess.