hahahah dank je mom @ dees , dikke knuff hoop dat t toch nog mee valt hoe het hier gaat , ben links en rechts aan het bellen geweest , en heb een paar dingen kunnen regelen dus hopelijk komt t goed
Ichy.. we won't forget you! TP.. je bent meer dan welkom, lees je mee? Dwaas, heeft je vader t al gelezen?
Ik zit me net eigenlijk te bedenken dat ik nooit een echt uitgebreid bevallings verslag heb geschreven...
nou drie keer rechts opgemeten, twee keer 12 cm een keer 11,7, houdt het dus maar op 12 cm dan zit ik dus aan maat 21 die is 12,7 cm maar maat 20 is 11,7-12,1, En links 11,8 cm
ron zijn scooter is weer gemaakt , gelukkig iets wat hij zelf kon oplossen , hendig mannetje de mijne is zaterdag klaar , dus ben benieuwd
Poepiederpoep, heb net een sollicitatiebrief op de mail gegooid.. Ben altijd zo bang dat ik dingen vergeet na te kijken dat ik de brief wel 10x nalees voor ik hem verstuur haha! Ik mail mijn brieven vaak nog even naar mijn moeder, die is een kei in soll.brieven. Maar dan schrijf ik wel eens een zin achter een zin, in deze brief bijvoorbeeld 'wat een dom gelul!'.. Stel je voor dat ik dat niet even weg zou halen.. Oh, moet er niet aan denken..
Ik ben tussendoor aan het neuzen voor een leuk vakantiehuisje in Denemarken (nog tips iemand?) en naar namen. Nee, hoef niks te vertellen, is gewoon een beetje een hobby van me. Kom best leuke namen tegen, wel apart maar daar hou ik wel van. Voor een meisje bijvoorbeeld Britte en Minte en voor een jongen Nordin en Imre. Past allemaal wel bij Lune vind ik. Oe Wen online, hoe was het bij het kdv? Ben heus niet nieuwsgierig..
hhahahah maja , namen zit ik ook vaak aan te denken hoor vanmiddag was een collega met haar nieuwe aanwinst op het werk , ow zo KLEIN EN SCHETIG ! * kriebel kriebel *
Hooooooooooooooi, jij ziet dat snel Maja... of was dat op MSN dat je het zag? Het ging echt super leuk op het KDV, lieve mensen, leuke kindjes, gezellige groepen... echt een warm welkom! En Fenne? Die stal meteen de show door naar iedereen hardop te lachen en meteen met alle kindjes te gaan spelen... ze zwaaide zelfs naar ons, leek haast of ze ermee bedoelde dat we best weg konden gaan... Nu dinsdag nog intake gesprek op de groep en donderdag ochtend gaat ze van 09:00 tot 11:30 oefenen... ik heb er alle vertrouwen in!
òch wen dat is wel erg fijn dat het zo liep , fijn dat je er zo goed bij voelt meis , dat doet een moederhart veel goeds !
Zag het op MSN Wat super dat het zo goed ging! En ik zie Fenne al helemaal de show stelen daar hihi Kan je haar straks met een gerust hart daar laten spelen en vertroeteld worden door de leidsters. Leuk hoor!
Super Wen, dat Fenne het zo gezellig had op het kdv! En Maja, altijd leuk om namen te zoeken Mijn zus heeft ook al namen voor een jongen en meisje. Echt leuke Skandinavische namen! En de meisjesnaam is in 2008 en 2007 geen een keer gegeven aan een meisje. Dus wel lekker origineel. Maar het wordt/is toch een jongen denkt ze! Fijn dat Ron zijn brommer zelf kon maken Mys. Scheelt een boel centjes.
Het is niet te geloven, maar Sofie slaapt al weer een half uur. Hiermee is officieel haar slaaprecord verbroken. Alles bij elkaar al anderhalf uur deze dag