Leuk Boney die slofjes! Dees, dat is toch niet normaal dat hij je niet terugbeld! Vind het gewoon onbeschoft! Sterkte met wachten meid!
gezocht: Iemand had het over zomervakantie noorwegen, waar hoe en wat? Lijkt me ook leuk aangezien we niet met de boot weggaan. Nu kan ik alleen wintersport vinden en wil graag zomervakantie
Leuke slofjes Bones. Gatsie Dees, maar begrijp ik hieruit dat ze hem nog wel verder willen onderzoeken? Sterkte lieverd! Ariel, zou je seizoen 3 (met ondertiteling) ook voor mij kunnen/willen branden? Uiteraard tegen een vergoeding. Fenne weer helemaal vlekvrij? Maja en Debie, in die gebieden heb ik absoluut geen tips. Caribische eilanden tips te over, heb daar 6 maanden rond getrokken....
hey meiden heb niet bijgelezen sorry iemand kleine update? @debbie denk dat ik dat ben geweest we waren aan het twijfelen tussen denemarken,noorwegen en finland maar momenteel zijn we nog aan het twijfelen of we uberhaubt wel gaan
goedenavond meiden hier weer druk zoals gewoonlijk @dees sterkte en waarom wordt hij opgenomen voor onderzoeken? knuffff voor de rest niet zo veel gebabbeld vandaag zie ik
Ik vind dit wel leuk voor op Lune haar kamerdeur of op een speelgoedkist ofzo.. http://images.google.com/imgres?imgurl= ... S%26sa%3DN
Hij krijgt infuus en ze gaan een rontgenfoto maken. Aan de hand daarvan beslissen we of het zinvol is om een behandeling in te zetten. Hij wilde mee naar huis, zo moeilijk om hem daar achter te laten
Dees... leef met je mee meid... is erg rot allemaal! Maja... die letters had ik ook al eens gezien, vind ze super leuk maar ook duur! Die vriend die schoentjes al kraamcadeau heeft gedaan is nu hier en hij wil de schoentjes die ik heb uitgezocht gewoon helemaal betalen... ze zijn 45 euro en ik vind het wel een beetje duur... dus ik heb gezegd dat ze dan niets voor de verjaardag van Fenne moeten doen, anders wordt het te gek... Dus Fenne krijgt deze zomerschoentjes (klein plaatje, maar zitten zilvere bloemetjes op):
Zit nu alleen zooooo te twijfelen... Fenne heeft nu maat 21 en die schoentjes zijn wel echt voor de zomer, dus wanneer doe je die dan aan... vanaf april/mei ofzo? Dat is dus over laten we zeggen 2 maanden, moet ik dan al 22 kopen? HELP MEISKE OF ICHTUS (roep jullie omdat jullie al oudere meiden hebben )