Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    mogen jullie 4 dagen naar dit geglitter kijken! :) :) :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    of zal ik deze doen?

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Wen.. over die schoentjes... kan je niet zo goed helpen eigenlijk.. Lisa is nu 3,5 en heeft NET mt 24.. van Jur weet t ik niet meer zo eigenlijk...snorry....wel mooooie schoentjes trouwens..

@Dees.. helelelelelelele dikke knuffel.. hoop dat Feng opknapt of goed te behandelen is.. zoo sneu dit..

@De rest.. hele dikke knuff...

Hier gaat alles prima.. geen bijzonderheden...

*leest trouw mee en is dus wel op de hoogte hoor...*

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, leuke schoentjes! Ik kijk even mee voor de antwoorden, want ik zit met dezelfde vraag. Kan hele gave zomerschoentjes KRIJGEN van mijn zus. Nieuw! Maar Tess heeft nu ook 21 en die schoentjes zijn maat 23!

Bones, da's balen idd. Maar net als Fenne drinkt Tess nu nog sporadisch een fles 's avonds. Ze ligt nu ook zonder fles op bed. Kan zijn dat Tessa er klaar mee is, maar kan ook heel goed een incident zijn. Hopelijk ligt ze morgen weer lekker te lurken.

Viv, wat een leuke foto's. Je kunt zien dat hij het naar zijn zin had. Mooie vent hoor!

Ariel, kun je seizoen 3 van prison break met ondertiteling voor me branden? Tegen vergoeding uiteraard.

Maja, ik heb exact dezelfde letters op de deur van Tess. Ik ben er erg blij mee....Tess ziet ze nauwelijks, want ze zitten aan de buitenkant...hi hi hi, dus die kan ik niet vragen.
    Maar met namen als Tess en Lune is het nog betaalbaar. Kan me voorstellen dat Rosalie te gek wordt.....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *kruipt weer onder haar steen*

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga bankhangen....ben werkelijk gesloopt.

Dees, voor jou een extra dikke knuffel. Niet makkelijk om jullie maatje achter te moeten laten. Hopelijk kunnen ze toch nog wat voor hem doen.

Allemaal een fijne avond en goede nacht en tot morgen!

Koes koes

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi Ichtus, thanks voor je antwoord en fijn even iets van je te horen... dikke knuffel!

Suus, rustig aan meid... vroeg naar bed jij!

oh over 10 minuten Wie is de mol?....

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel een antwoord voor Wen, want ik ga zo ook widm kijken.
    Heeft Fenne nog veel ruimte over in maat 21? En zulke schoentjes droeg Eva vanaf eind maart idd. Als ze echt heel de zomer er op gaat lopen, dan zou ik maat 22 doen. Evt. kun je er een inlegzooltje inleggen, dan wordt het voetbed tijdelijk iets kleiner.

En Suus, als Tess nu maat 21 draagt, dan lijkt mij maat 23 voor de zomer wat aan de grote kant hoor!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ga ook lekker banken bleg en op tijd naar bed ben doodmoe en moet morgen toch wat energie hebben he

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ze dronk tot een week geleden nog zo'n 4x per dag. Afgelopen dagen wilde ze steeds 's middags niet meer. Als ik ze dan ander drinken gaf, dan wilde ze dat wel :rolleyes: Ook ging ze aan m'n shirt trekken en dan echt 1 minislokje nemen en dan weer verder spelen.
    Ik had het plan om vanaf 1 jaar af te gaan bouwen. Dan als 1e te stoppen met de middag voeding. Dat heeft ze nu dus al zelf gedaan. Als ze niet meer wil, prima. Heb er vrede mee. Maar ik zou wel graag nog even de ochtend voeding willen blijven doen. Ik geniet daar het meest van. Heerlijk allebei slaperig in een warm bed samen dicht tegen elkaar verder soezen. Maar goed, de tijd zal het leren.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :(....

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo allemaal.
    Ben ik weer een keer.
    Alles goed hier?

Ff vraagje. Angela heeft nu al een paar dagen dat ze echt diaree heeft. Is dit normaal? De 2 tandjes boven zijn al door, dus lijkt me niet dat ze daar nu nog last van heeft. Ze heeft het nog nooit zo dun gehad en dan echt 4x op een dag en het is heel licht van kleur.
    Ze drinkt gelukkig wel genoeg en eten doet ze ook goed.

Zijn er nog bijzonderheden geweest hier?

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    En? Wie denk je dat de mol is? Ik ben na deze aflevering weer zo aan het twijfelen! Want Rick ligt er uit en hij had ingezet op Anniek en Dennis. En Vivienne zit er nog in en zij had niets op Anniek ingezet. Ik dacht dus steeds dat het Anniek was, maar dat kan dus nu niet meer lijkt het... :(
    Zouden we er dan helemaal naast zitten en zou het bijvoorbeeld Jon zijn of misschien zelfs Vivienne wel!

En de maat 21 van die schoentjes zit nu echt nog te ruim, dus dan moet het wel kunnen toch? en dan gewoon in juli weer nieuwe kopen ofzo... zooltje is ook goede tip!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik hoop voor je dat het allemaal geleidelijk gaat en dat je lekker nog een hele tijd van die ochtendvoeding kunt genieten... het klinkt ook wel echt heel erg gezellig, krijg er bijna heimwee van naar mijn bv-tijd met Fenne...

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    *zucht steun kreun*
    We hebben een hoekje voor Lune gemaakt in de kamer en de alle meubels de hele kamer doorgeschoven.. :)

Nu moe dus zo naar bed.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    maja foto foto foto foto! :D

(maar die zie ik dan morgen want ben MOE, gelukkig nog 1 dagje werken en dan 1,5 week vakantie!)

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Er zijn verschillende dingen gevonden op de foto's. Morgenochtend ga ik hem laten inslapen :cry: :cry: :cry:

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach lieve schat toch.. Wat vreselijk :cry: Ik huil met je mee op dit moment.. Wat een verdriet voor jullie.
    Ontzettend veel sterkte morgen, zal een zware dag worden.
    Mega knuffel!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zal morgen een foto plaatsen van het resultaat ;) ga nu ook pitten. Trusten!

Bah, ben beetje aangedaan door nieuws van Dees..

Tot morgen meiden.

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Diaantje, Elena heeft het vanaf maandag en mij nu ook aangestoken. Ze is er ook verkouden bij. Hier zijn het dus niet de tandjes. Eten en drinken ging vandaag wat minder. Even in de gaten houden, je kan evt kindigest van VSM geven en tegen uitdrogen ORS met een smaakje. Als ze verder vrolijk is, geen koorts heeft en genoeg eet en drinkt, is dat op zich geen reden voor ongerustheid. Is het na t weekend nog zo zou ik even met de huisarts bellen.

Deel Deze Pagina