Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He wat naar. Sterkte.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Elena zit op mijn schoot. Was wakker geworden van geschreeuw bij de buren, daarna gepoept, daarna kreeg ik haar niet meer in slaap. Zo weer even proberen.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ff goeie avond zeggen ;) hier gaat alles goed, dylan is alleen maandag flink ziek geweest en de dag erna niks meer :( (hij had energie voor 3 dagen :confused: :) ) ik kom volgende week ff bijlezen en mee kletsen heb deze week stage (morgen laatste dag) en dan heerlijk 1 weekje vakantie CARNAVAL. zoefffff......ben er weer snel van door.

knuffie en een fijne avond

PS sorry dat ik nergens op reageer heb niks bij gelezen (heb al 2 avond diensten van 8 1/2uur erop zitten en 2 vroege ;) )

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    LIEVE LIEVE DEES...

jeetje meid wat heftig... weet niets te zeggen...

dan alleen een dikke knuffel...en ik zal morgen extra veel aan je denken

kus

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :( Shit....! Dat ik dat nou moet lezen... Ik moet nog kijken... :(
    Nou ja, weet ik dat alvast.

Ik kijk nooit als het op tv is. De dvdrec. neemt altijd house op. Ik kijk via internet. En ik wil dus nooit weten wie er uit is. Maar dat zie je altijd op de site. Als ik dan naar de site ga, dan hou ik een stuk papier ervoor zodat ik niet kan zien wie er uit is en alleen de "play" knop zichtbaar is :rolleyes: :)

Ik ga nu meteen maar even kijken. Was het weer spannend?

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow en btw, wat een bling bling banner heb je! Grappig zeg

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees, wat vreselijk zeg... Wat zul jij je klote voelen. Wat is er allemaal aan de hand met hem? Weten ze dat wel?
    Heel veel sterkte iig. Ik denk aan je. Echt heel erg kut dit. Knuffel meid...

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahh nee toch Dees :cry: Sterkte morgen meis!

Wen, eigenlijk verdenk ik Viviene steeds meer. Met Jon als goede tweede. Oh ik vind het steeds leuker worden!

Maja, ik ben benieuwd naar de foto's :D

Heeft iemand nog interesse in een NIEUW zwembroekje van de hema aqua blauw maat 86? Ik vond het vanavond in de kast van Kas. Het prijskaartje zit er nog aan :oops: Ik hoef er niks voor te hebben. Kan het evt. meenemen naar de meeting!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Shit, de uitzending staat nog niet online. Iemand enig idee wanneer die online komt? Ik dacht dat altijd gelijk was...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, hij staat er nog steeds niet. Ik ga slapen. Truste

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

Dees en Olaf, heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan jullie.

Meiske, dacht zelf ook al dat 23 aan de ruime kant zat. Maar de kleine van mijn zus is 3 maanden jonger, wie weet past zij er dan wel niet aankomende zomer, maar die zomer erop in.
    Thnx voor het meedenken.

Maja, laat je vandaag even de nieuwe inrichting zien? Ben erg benieuwd naar jullie harde werk.

Mom, hoe is het nu met jullie? Al uit de lappenmand.
    Ook een dikke beterschapsknuffel voor Angela!

Kikkert, laatste dagje en dan lekker vakantie. En jullie zijn dus ook carnavalsvierders? Wie nog meer eigenlijk?
    Wij hebben namelijk een pesthekel aan carnaval en dat komt in deze regio niet vaak voor.

Nou, straks herkansing bij de HA. Ik hoop niet dat hij weer een visite heeft, maar dat zal wel niet.
    Ik ga zo Tessje uit bed halen, want ze begint nu een beetje te brabbelen in haar bedje.

Tot later allemaal.

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zit dit snikkend te typen. Over een half uur ga ik weg met lood in mijn schoenen. Olaf blijft bij Luuk. Hij gaat daarna mee naar huis en we leggen hem, bij zijn vriendinnetje, onder de Magnolia. Ik weet dat het niet mag maar ik wil ze bij me houden.

Ze hadden een sterk vergrootte mild gezien en wat andere dingen die er niet hoorden bij de maag. Ze kunnen hem open maken om te kijken wat het is maar dat is alleen maar onnodig lijden voor Feng. Ook mochten we wachten tot na het weekend om hem nog even te verwennen en knuffelen en afscheid te nemen. Maar dan laat ik het beestje voor ons langer lijden en dat wil ik niet. Dus samen met de dierenarts besloten om hem nu te laten gaan. Om 8.30 moet ik er zijn.

Dag Feng, mooie en lieve beer van me :cry: :cry: :cry:

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Lieve Dees, heel erg veel sterkte zo! Je leest het dan wel niet meer, maar het is niet minder gemeend. Ik denk aan jullie!

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Morgen

Dees; heel veel sterkte vandaag meid.

Boney (of iemand anders) ;) Toen ze nog een stuk kleiner waren had je een site met soort boerenzakdoekkleding. Moet nu iets hebben voor ilse voor een familieweekend, weet jij nog welke site dat was?

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :( meid ik wens je heel veel sterkte toe !wat moet dat verschrikkelijk zij knufff

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen! :)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He getsie meis! Heel veel sterkte! Dikke knuff

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    lieve dees...

ik denk aan jullie hoor... dikke knuf

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lieve Dees, ik denk aan je. Wat erg voor je dit...

Deel Deze Pagina