Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo en nu ben ik echt weg kom straks nog wel even bij lezen doei doei

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lijkt mij wel leuk om te krijgen vivian.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks boney denk dat ik die dan ga bestellen voor haar verjaardag en dan leuke kadobon erbij thanks dat jullie even mee beslissen maakt het stuk makelijker :) jullie zijn de beste dinnetjes die ik heb :)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lieve suus, balen zeg maar ik denk eigenlijk dat het niks is, Sarah trilt ook zo en ik heb het al tegen de kinderarts gezegd en zij zei dat dat veel baby´s hebben. Het kinde van mijn huisarts heeft dat ook en volgens hem kom dat omdat het zenuwstelsel niet helemaal af is.

Succes en ik snap dat je ervan geschrokken bent

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje meis, het zit ook allemaal weer niet mee he!?! Ze zeggen altijd dat ongeluk in 3en komt, maar volgens mij heb jij dan het ongeluk van het hele forum overgenomen ofzo :(

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    goeimorgen meiden..

@ Botje.. In die box zit niet veel bijzonders. Een fruithapje met lepeltje van danoontje een potje sudocreme een pak maandverband en een lading aan foldertjes en troep.
    Ze bied je een hele hoop dingen aan waaronder de koffertjes van hoteldebotel.. die zijn heel leuk, maar ook erg duur. ik heb ze wel en ik betaal 12 maanden lang 20.95€. ZE heeft ook andere dingen, zoals idd sesamstraat die is ook leuk die kost geloof ik 12 maanden 16.95€
    Ook biedt ze je nog een boek aan met allerlei ziektes enzo die kost 14.95€ die heb ik wel, want vind het wel makkelijk, maar ja je kunt het ook allemaal op internet opzoeken, dus tis maar net wat je leuk vind. Ook krijg je een aanbod voor een fotoalbum met de naam van Tessa erop met geboortedatum die kost geloof ik eenmalig 20€ ofzo. Die heb ik ook. En verder niet veel bijzonders..

Kuss

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks diaantje, Ik heb er helemaal geen zin in, maar ook geen tel nummer of zo om af te bellen. Maar goed. Laat maar komen, als ik het zat ben zet ik ze wel buiten de deur.
    Hoe lang is ze bij jou gebleven?

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou hier vannacht weer lekker geslapen. Angela is om 0.00 uur naar bed gegaan en heeft geslapen tot 5.45 uur. Om 6 uur kreeg ze de fles van Danny, zoals iedere morgen. Daarna kwam ze om 10.15 uur pas weer. En ik werd om 09.45 uur wakker en ben er om 10.00 uur ongeveer uit gegaan heerlijk. Ik zag het zonnetje schijnen en dacht.. nee ik ga niet meer in bed blijven liggen en er van profiteren dat Angela nog slaapt.. nou ja.. dat duurde ook nog maar een kwartiertje, maar toen was ik al kant en klaar.. aangekleed, haren gedaan en opgemaakt. Nou ja.. alleen eyeliner dan haha. En heb net ff een broodje gemaakt en Angela de speen gegeven, want die lag nog te huilen van de hik die al een 10 minuten over is ahhh maar ja.. ik dacht laat maar ff huilen dan slaapt ze zo lekker..ik moet heel eerlijk zeggen als ze hier in de box ligt te huilen hoor ik haar bijna niet.. nou ja.. ik hoor haar wel,maar kan me er goed overheen zetten, want ik hoor dat ze zeurt.. en ze krijgt genoeg te eten, ze slaapt goed en ze wordt genoeg geknuffeld, maar ik ben altijd te snel bij de box om haar de speen te geven.. dat moest ik dus niet meer doen, dus vandaar.. nu is het voor mij ook een stuk makkelijker. Maar ja.. dat komt omdat ze natuurlijk nooit huilt gelukkig. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een huilende baby te hebben, dus meiden die dat hebben een hele dikke knuff en ze worden zo groot hoor.. dan is het allemaal voorbij, dan kunnen ze iig praten als er iets is.

Vanmiddag komen mijn moeder en haar vriend om 14.00 uur en dan blijven ze vanaaf lekker eten. Kan ik strax mooi ff boodschappen doen. ik doe de boodschappen normaal pas wanneer Danny thuis is, want ik vind het eng om de cosi op het karretje te zetten, omdat ze hier alleen maar van die zitgedeeltes hebben voor kinderen. En daar kan hij normaal tussen, maar heb al vele verhalen gehoord dat cosi's eraf vallen, dus nee.. en een kar en cosi ga ik niet redden met mijn atrose in de schouders.
    voor Danny moet ik weer iets anders halen, want die lust het weer niet wat ik maak.. nou ja.. krijgt hij wortels ofzo..

ik ga ff teruglezen meiden.. tot strax

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Uhm hier is ze ongeveer een uurtje geweest... maar dan zeg je gewoon dat je geen werk hebt ofzo.. staat ze zo weer buiten, want dan kan ze aan jou niets verslijten haha

Je kan ook gewoon niet open doen.. hebben er al meerdere gedaan

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zeg dames ,

hoe zien jullie dagen me t de kleine er uit , ik moet nu helemaal omschakelen maar vind t best moeilijk vandaar mijn vraag naar jullie dag indeling

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @botje hier boden ze ook nog een starterspakket van nubby aan die heb ik gepakt was een leuk setje en die flesjes/bekertjes heb je straks toch nodig, de doos viel wel mee wat tijdschriften, flesje spa, maandverband, sudocreme en aantal kortingsbonnen, lepeltje van danoontje en 2 lepeltjes van nuby van die warmtelepeltjes.

13. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dan heb jij meer gekregen dan ik :(
    En nuby heb ik niks mee, want heb 5 Nuby flesjes, maar die spenen... grrrr wordt er gek van. Angela kan daardoor echt niet drinken joh.. of ligt dat nou aan mij?

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Jippieeeee...me haar is weer normaal...
    Een rib uit me lijf maar goed...:)

Deesje...probeer morgen te komen. Het is wel goed een beetje afleiding!
    Dikke knuff voor jou meis.

Ik ga gelijk weer weg meiden..ik ga shoppeee..!
    We hebben een meevallertje deze maand..dus ga weer grof geld uit geven..!
    Byeeee meiden!
    Voor jullie allemaal een dikke knuff!

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Felicitas; hier had ze snel door dat ik niets ging kopen en was met half uurtje weer weg. Had best wat erin, en ook een roze romper van lief, die is erg leuk.

Suus; ; zal vast niets zijn. Maar ze willen natuurlijk wel alles uitsluiten.

mystery; ; balen dat je je zo voelt meid, komt vast allemaal goed, hoor van iedereen dat het steeds makkelijker en leuker word. :D

Hier al een uurtje buiten gewandeld, heerlijk. Nu staat er hartige taart in de oven, en daarna is vriendin hier. Dus tot later.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lekker missn, ik ga pas volgende week En ach, geld kun je maar beter uitgeven als je het hebt.

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    inderdaad Debie!

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @suus..he bah meis. wat een naar nieuws.. maar ben t met de rest eens.. waarschijnolijk is er niets aan de hand, maar dat geeft pas rust als dat ook daadwerkelijk blijkt...
    kun je snel bij de KA terrecht?

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oeh.. shoppeee.. heb ik ook zin an..
    ga straks nog ff de stad in..

@missN.. fijn dat je haar weer normaal is..hihihi

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De dame heb ik de deur uit gewerkt.
    Heb alleen het boek gekocht waar de kinderziektes in staan. Dat wilde ik toch nog hebben.
    Was heel raar mens die een standaard bandje af speelde. hihi
    Nu ff eten
    Doei

Deel Deze Pagina