Goodmorning sunshines, Ik heb alles bijgelezen. Pfoee was wel effe druk ja de onverwachte zoete inval van mijn schoonfamilie, maar was wel gezellig en gelukkig hadden we allebei 2 dagen vrij. Gisteravond in de auto moest ik overgeven, en daarna nog een keer. Vanochtend voelde ik me nog niet beter dus heb ik me ziekgemeld voor vandaag.Nu gaat het wel weer, effe lekker wakker worden want Sara slaapt nog
Het ging gelukkig snel, hij was zo weg. Olaf graaft nu een gat in de tuin en als Luuk op bed ligt gaan we hem begraven . Dit doet zeer.......
@ Dees; fijn dat het snel ging, maar wat moet dit vreselijk voor je zijn zeg. Heel veel sterkte voor straks! @ Sm; Vervelend zeg dat overgeven, fijn dat je je nu weer wat beter voelt!
Tessa is toch gisteravond zonder drinken gaan slapen? En wat denken jullie hoelaat ze wakker werd? Om kwart voor 9! ! Ik werd om half 8 wakker met enorme (.)(.) Echt zeer deed het ook. Ik ben gewoon blijven liggen, wilde niet gaan kolven. Ben gelukkig toch nog even in slaap gevallen. Maar het was wel een verademing toen ze ging drinken zeg. Tjonge, dat had ik lang niet meer gehad. We zullen zien hoe het vanavond gaat.
oh SM ik heb het met je te doen hoor.. hopelijk ben je snel van je misselijk af BOTJE... loslaten he.. lastig hoor.. kleine meisjes worden groot.. wist trouwens niet dat je nog zo volop BV gaf... PETJE AF MEID
Vind het ook heel knap hoor! Zo lang BV geven! Ik was het gewoon echt zat na 6 maanden. Maar nu mis ik het af en toe nog wel....
dank je boney, die holland hip bedoelde ik. Ilse drinkt tegenwoordig 's nachts een flesje van 90 ml, stomme domme ik die daar mee begonnen is.
Dees, heel veel sterkte lieverd! Dit moet echt vreselijk zijn. Dag lieve Feng! Bones, agossie...kleine meisjes worden groot. Dus Tessa geeft zelf aan die voeding niet meer nodig te hebben. Hopelijk gunt ze jou een rustig tempo om afscheid te kunnen nemen. Kussie. SM, misselijkheid, bah bah bah. Hopelijk neemt het na de 12 weken af. Dwaasje, hoe is het nou meissie?
Ik herken dat goed... dat missen van BV Met nick heb ik het 4 maanden volgehouden... ik wou wel langer alleen mijn BV liep heel erg terug totdat het gewoon op was. Met Elise maar een paar weken dit omdat ze gewoon mijn TIET niet wilde allerlei standjes geprobeerd totdat we er beide knetter gestoord van werden.. Ondanks dat ik geen kindjes meer wil absoluut niet meer... het zwanger zijn nooit zal missen en nooit heb gemist bleghhh zal ik de momenten van BV altijd missen....
Tsja hoe gaat het met dwaasje.... Dwaas voelt zich dwaas... Gisteren een hele slechte dag... leek wel lamgeslagen door paniek angst en verdriet heel eng gevoel vandaag iets beter kan nergens anders aan denken en voel me verslagen maar voor de rest gaat het wel hahahahah sorry had graag willen vertellen dat het goed met me ging maar helaas dat is niet zo
Nee Dwaas, we verwachten zeker niet dat het ok met je gaat. We hopen het wel, maar begrijpen dat dat nu niet kan. Dit is zo'n moeilijke strijd en wij kunnen alleen aan de zijlijn staan en af en toe vragen hoe het met je gaat. Wat ik dan eigenlijk vraag/zeg is: meid, dit moet zo ongelooflijk moeilijk zijn. Maar ik denk aan jou en wens je sterkte toe. Kussie lief!
ja dit is harder dan ik zelf had verwacht.... Ik weet dit nu een paar dagen maar lijkt wel alsof ik steeds slechter trek... goed alles is heel dubbel nu... Hou mezelf maar vast aan het feit dat hij straks zijn rust heeft en wij wellicht ook allemaal...