Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het helpt waarschijnlijk niks, maar ik denk heel vaak aan jullie lieve Dwaas.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dwaas, dat klopt. Hij hoeft straks deze oneerlijke strijd niet meer te voeren. Het verdriet en gemis zal groot zijn, maar er komt een soort van rust en berusting voor terug. Al duurt dat wel een hele tijd (bij mij tenminste).
    Dit is een ware uitputtingslag voor jou en jouw geliefden. Kun je een beetje steun vinden bij Maurice?

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Natuurlijk helpt het ARIEL ik voel me altijd een stukje beter als ik iets met jullie gedeeld heb...

En SUUS ja Maurice en ik doen dit samen... gaat echt heel goed....hij steunt me waar hij kan... en ik probeer hem natuurlijk ook te steunen...

Ben er echt achtergekomen dat mijn en ons leven heel rijk is aan lieve mensen.. die echt alles voor je over hebben... dat geeft wel een warm gevoel hoor... dat is wel een positief iets!

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Lief Dwaasje

Ook ik denk elke dag aan jullie en aan je papa. Straks heeft hij geen pijn meer en hoeft niet meer te vechten. Hij doet dat al zo lang nu....

Misschien geeft het je toch wat troost te weten dat hij straks altijd bij je zal zijn, in je hart! En meiske, ik weet uit ervaring dat dat een hele mooie en fijne gedachte kan zijn. Het maakt bij mij de pijn wat minder scherp, ik hoop bij jou ook.

Love u lieffie

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Allereerst een dikke knuf voor jou Dees. Dag mooie Feng :(

Voor jou ook een knuf Dwaas. Ik heb heel veel respect voor je hoe je met alles omgaat.

Supermummy misselijk, bleh! Hopelijk duurt het niet tot het eind van je zwangerschap!

Boney, dus Tessa heeft de hele nacht geslapen. Wat wordt ze ineens groot zeg! En ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je blij was dat ze ging drinken!
    Kan Tessa trouwens eens een keer tegen Sofie zeggen dat ze echt niet meer hoeft te drinken 's avonds en 's nachts?

Vanochtend ben ik gaan helpen op school. Ze hadden verkleedfeest. Door heel de school waren spelletjes te doen en aan mij was gevraagd of ik bij een spelletje wilde helpen. Dat wilde ik wel, maar niet verkleed (ook alle juffen, meesteres en hulpouders zijn verkleed) Ik heb daar zo'n hekel aan! Het was erg druk, maar wel leuk. Ook Eva en Kas vonden het geweldig dat ik er was. Stijn kon het weinig schelen, maar die moet natuurlijk stoer zijn!

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dank je wel lief deesje...

ja ik probeer het inderdaad mezelf voro te houden dat het heel fijn is als hij straks geen pijn en last meer heeft

en dat hij altijd in mijn hart zal zitten.. hij heeft ook gezegd dat hij altijd voor ons zal zorgen vanuit waar hij ook heen mag gaan...

Ik heb mezelf zelfs een tijd voor gehouden dat ze hem daar veel harder nodig hebben dan hier... maar jeetje alles wat ik ook maar verzin...

ik wil en kan gewoon niet zonder mijn vader....

7. 40plusmama

Ik herken dat heel erg Dwaasje. Woorden van troost, gedachten aan hoe het straks zal zijn, of ze rust geven of niet, je wilt hem gewoon niet kwijt. Soms is het alleen nodig om los te laten en loslaten doet verdomde zeer.... :(

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja precies lieverd zo is het... ik weet niet hoe ik hem los moet laten...
    heb een tijd gedacht dat ik er klaar voor was maar ben het gewoon nog niet... ik altijd met mijn grote mond argg...

heb nog een paar weken met mijn vader en ga daar zoveel mogelijk van genieten... hoop ik...

Mijn vader zelf vind het ook heel moeilijk het leven los te laten.. zijn emoties wisselen per minuut... eigenlijk precies hetzelfde als bij mij...
    ja papa en ik lijken zo ontzettend veel op elkaar....

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dwaas, hoe kun je nou denken dat je klaar ben voor zoiets. Je bent nooit klaar voor zoiets. Je kan het misschien een plekje geven en er vrede mee hebben omdat je weet dat de kwaliteit van leven voor hem er niet beter op wordt en hij alleen maar meer zal gaan lijden.
    Maar klaar zijn om je vader te verliezen... Dat word je nooit.
    Heel veel sterkte meid in de komende weken, maar ook daarna.

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja inderdaad hoe kan ik het denken... weet ik veel...soms heb ik gedacht dat het goed is zo...
    Nee weet dat je gelijk heb ik zal er nooit klaar voor of mee zijn..

bedankt!

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi, ik wou hier komen vertellen hoe jammer het is dat wij hier niet samen op pad kunnen (alweer), omdat Erik vanmorgen met zijn kop boven t toilet hing. Maarre.. na alles wat ik gelezen heb valt dat helemaal in het niet. We hebben elkaar en zijn verder gezond, wat een voorrecht.

Dees, wat een lieve beer die Feng. Geef hem maar een mooie plek bij de magnolia.

Dwazie, knuffel je vader komende weken nog maar stevig. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Je mag je zeker dwaas en rot voelen, heb je alle reden toe.

SM, misselijk, bah, jij hebt daar toch pilletjes voor of zo? Helpen die niet genoeg?

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he mom wat balen zeg.. zit jullie niet echt mee he...
    ach het regent toch in utrecht want daar wilden jullie toch heen geloof ik?

nee meid snap dat je ervan baalt!

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Dank je dwaas (zit je mij hier op te vrolijken ;) )

Maja, even nieuwschierig.. waar heb je op gesolliciteerd?

Wen.. wat een vette bling bling banner! Ik word er lichtelijk door afgeleid!

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Zo, ik ga maar even douchen en wat achterstallige was weg werken.
    Misschien ga ik met kleine gup wel even naar de tuinland, altijd leuk en lekker overdekt. Uiteraard mag ik mezelf dan trakteren op wat leuks en lekkers :) .

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    je hebt gelijk ga maar lekker iets leuks doen.. enne beterschap voor je mannetje he

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nu eerst koffie!
    Tessa ligt alweer op bed. Eigenlijk nog een beetje te vroeg. Dan is ze om 3u of zo weer wakker en dan is het net te lang tot 19u. Nou ja, we zien wel. Ik heb al een hoop gedaan. Nu nog wat kleine dingetjes opruimen en nog even beneden stofzuigen en dweilen. Dan kan ik visite ontvangen morgen.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess ligt alweer vanaf 11.00 te slapen en ik heb nu seizoen 2 van prison break helemaal af.
    Op naar seizoen 3....ha ha ha.

Ik ga even een peukie roken met plu en hopelijk wordt Tess zo wakker, want dan eten we samen een broodje....me is hungry.

Bones, komt morgen ook alle visite?

18. 40plusmama

Nu alvast proficiat Tessa en papa en mama. Ik ben morgen de hele dag in Amsterdam, vandaar.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, morgen vieren we het ook. Iedereen komt morgen. Behalve m'n broer met de kids. Die hadden wat anders wat ze echt niet af konden zeggen. Die komen dus zondag. Maar het wordt een drukke dag morgen. Even tellen...
    Stuk of 17 volwassenen en ik denk zo'n 10 kids. Allemaal onder de 10 jaar...
    Heb er best zin in, maar zal blij zijn als het morgenavond is en we Tessa weer voor ons zelf hebben.

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Suus, ik kom niet naar Enschede :( , ben afgewezen, andere sollicitanten pasten beter bij hetgeen ze wilden (klopt ook, ik solliciteerde buiten mijn straatje).

MEISKE.. zeg, ik denk dat ik wat leuks voor je heb gevonden. Jij ging toch verhuizen? Beetje antiek en zo? Dan moet jou dit wel aanspreken dacht ik http://www.davidowski-antiek.nl/

Deel Deze Pagina