Hieperdepiep hoera!!! TESSA IS 1 JAAR!! Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! Ben benieuwd wat je van de balonnen vond die mamma heeft opgehangen... Boney en Peter jullie ook gefeliciteerd!
Goedemorgen! Tessa! Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! Dylan en Elena lopen los! wauwie super Lune kruipt! ook super! ( Finn rolt alleen) Ik ben om 5.30 opgestaan en moet over 10 minuten de deur uit. Moet om 7.30 beginnen. eerst naar het station lopen bleeeeh. Vanavond bij m'n schoonouders slapen omdat de eerste trein pas om 8.02 uur gaat op zondag Fijn weekend allemaal!
Lieve mooie Tessa, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! En ook voor je papa & mama natuurlijk een prachtige dag toegewenst!
Ik schiet nu ineens in de stress... had ik al verwacht dat dat zou gebeuren, ik ken mezelf Moet vandaag: 10:00 uur taart ophalen boodschappen doen voor feest morgen huis poetsen cake bakken naar de kapper en dat alles voor 15:00 uur want dan komt er visite die morgen niet kunnen... kortom: ik kan niet meer slapen!
Goedenmorgen TESSA VAN HARTE MET JE 1E VERJAARDAG DAT JE MAAR EEN GEWELDIGE DAG MAG HEBBEN ,PAPA en MAMA OOK VAN HARTE zo ben op mijn werk en mag nu aan de slag doeidoei
Tessa van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Een hele fijne dag vandaag! Ook voor papa en mama!
TESSA gefelisiflapstaart met jouw eerste verjaardag. Ik wens jou en alle mensen om jou heen een hele fijne dag toe! Wen, succes met de voorbereidingen. Maja, kruipen is toch ook superstoer! Lune doet het gewoon hartstikke goed, dus wees jij maar trots!
Tessa gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt vandaag met papa en mama en al de visite!
LIEVE TESSA!! GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! MAAK ER EEN HELE LEUKE DAG VAN SAMEN MET PAPPA EN MAMMA EN AL JE FAMILIE EN VRIENDEN!!
Mogguh! Debora, klinkt niet echt als een leuke zaterdag zoals je het omschrijft.. Werkze en succes vandaag! Wen, oejee.. Ik zou ook stressen met zo'n schema Maar met een strakke planning moet alles in orde komen. Succes en veel plezier met de visite! En ben benieuwd wat je gaat doen met je haar. Wel foto he? Werkze vandaag Joma! Hoe zit het eigenlijk met jouw sollicitaties? Hoe is het verder met iedereen? Met Dwaas en Dees? Denk aan jullie meiden. Hier alles prima. Lekker geslapen vannacht. Wel 1x eruit geweest voor Lune en Jeroen is ook nog een keer geweest. Ze werd even voor half 8 wakker. Vandaag even naar de Intratuin denk ik en misschien nog even naar wat woonwinkels. Er moeten ook nog boodschappen komen en ik moet eigenlijk mijn verzoek voor mn studie ook afmaken. Morgen naar Jeroen zijn ouders, die vieren hun verjaardag voor de familie. Zijn beide ouders zijn jarig in februari, ze vieren het allebei apart en 1x voor de familie. In totaal 3x dus en van ons wordt verwacht dat we er bij allle keren bij zijn Dat zijn dus 3 zondagen in februari. Die mensen zijn lang niet wijs. Nou, ik ga mijn dochter even aandacht geven. Even boekje lezen denk ik, gezellig Fijne dag iedereen!
Lieve Tessa van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag, een hele fijne dag en dat je maar lekker van de taart mag smullen. Boney en Peter natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Maja; Lune gaat ook snel dan ineens, leuk he als ze ineens gaan kruipen ipv tijgeren, gaat er een hele wereld voor ze open.
Wen in de stress...succes Elena en Dylan lopen! WAUW! Lune kruipt! JEEEEJ! hmmm debora.. niet echt een ideaal weekend! Maja...3 x verjaardag vieren en dan ook verwachten dat je er 3 x bij bent.. no way.. dat deed ik echt niet.. Het staat op een laag pitje.. maar ik heb ook nog zoiets als een social life.. whahahahahaha.. Joma werk ze! Doeidoei!
Tessa gefeliciteerd met je verjaardag meisje , geniet er van pap en mam !! @ suus , * die vroeg dat geloof ik * ja was op het kinderdag verblijf die frietjes ,. ivm de carnaval @ dylan en sofie , heel knap van jullie ! @ wen niet stressen meid dan gaat het juist mis de rest heb ik niet bij gelezen , moet zo aan de gang me schoonouders komen vanmiddag * ja ja jullie lezen het goed * heb er totaal geen zin in maar goed gisteren bij de wijk geweest , bryan weegt nu 11.6 kg en is 78 cm lang .. ook ben ik erg trots , want bryan kan al een tijdje van die figuurblokjes in het juiste vormpje doen die vrouw van de wijk vroeg heel verbaasd , kan hij dat al , ja al een tijdje ow ......... maar dat hoeven ze pas bij 1,5 a 2 jaar te kunnen * TROTS* en het vierkantje en driehoekje bij 4 jaar hij kan dat gewoon al ... hihi ,..... even trots hoor sorry nou zo me brommertje halen jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej , gelijk uit proberen want moet even naar de winkel zo dat was me lap tekst weer !
Wat een klote nacht gehad zeg! Rosalie die werd om half 10 krijsend wakker. En die ging pas weer om 11 uur slapen. Dat was al klote, belde Vincent om 22.45 dat ze muts van een collega waar die bij meerijd de auto in garage had gezet die maar tot 22.00 open was. Na op het politieburo geweest te zijn die meldde dat het openmaken van de garage 600 euro zou kosten. Hadden ze besloten om maar naar de trein te gaan lopen. Aangekomen op Utrecht Centraal, hadden ze de laatste trein naar Zoetermeer gemist! Maar dat liet Vincent ook pas een half uur later weten, dus ik smste wat de planning nou was, want vond niet dat ie me de hele nacht alleen kon laten zitten met een lastige baby. Belt ie op dat die collega bij een kennis was gaan slapen! Ik was ZOOO pissig! Dan ben je zo stom om te lezen en dan laat je gewoon je collega's ergens in Utrecht staan! Ik had echt aangeboden de taxi te betalen, maar goed. Ondertussen hoorde ik pas een uur later weer wat van Vincent (hij ondertussen te veel gezopen) en zou de moeder van ze collega em naar huis brengen en hij zei ik bel je over een kwartier (02.15) wel. En ik wachten en wachten wachten, uiteindelijk zelf maar gebeld 3.30 wat nou de bedoeling was. Ging die helemaal uit ze dak dat ik aan het zeiken was en dat ie wel langs de snelweg naar huis ging lopen! EIKEL! Is die uiteindelijk gaan wachten op de trein van 06.06 en kwam de klootzak om 07.15 binnen wandelen. Resultaat Rosalie en wakker ik maar een uur geslapen en misselijk want meneer heeft een kegel van hier tot Tokio! Dus hij ligt nu lekker te slapen en ik zit geirriteerd op met Rosalie. Die kan echt lachen straks! Ga em denk maar wakker maken met Pannen en Pollepels ofzo! Sorry dat het zo'n heel ego verhaal is geworden, maar moest het ff kwijt!
wen; drukke dag dus. Komt vast allemaal in orde voor 3 uur, fijne middag iig. en 3 keer op dezelfde verjaardagen komen gaat mij ook wat ver. sizzel nieuwe banner? Erg vrolijk
owja , bryan had ook zijn prikjes gehad , de eerst zonder huilen de 2de met een beetje huilen .. die was heel gemeen @ luna ,knap je kruipt meis , nou ga mama het leven maar eens lastig maken lieverd