Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

:) T :D E :D S :D S :D A :D

GEFELICITEERD :)

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    oei, kan me je boosheid voorstellen ariel, succes vandaag.

Echt ongelooflijk, Ilse gister om 7 uur naar bed, vanochtend 6 uur flesje gegeven, begon ze om 7 uur te mopperen, heb ik genegeert en nu slaapt ze nog.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo heb het raam maar even wagenwijd open gezet in de slaapkamer, hoop dat ie bevriest! :evil:

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Veel klus plezier vanavond Debie ;)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen. Bedankt voor alle felicitaties. Tessa haar kado was een groot succes. Ze vind het prachtig en lijkt wel een geboren muziekantje.
    Ik moet nog een hoop doen, dus ik ben snel weer weg.
    Doei

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ ariel , jemig wat een kwal zeg :( .... hahahahhaa pannen en polepels :D ....

@ debie , klus ze meis :D

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Geplaatst: Do Feb 21, 2008 5:14 am Onderwerp:

M'n vliezen zijn gebroken! !

Whahahaha

Om 4.08.

Ik werd wakker omdat ik dacht dat ik moest plassen. M'n onderbroek was beetje nat. Ik voelen en ruiken, nou ik rook geen urine, maar verder rook ik niks. Toen werd m'n onderbroek nog een beetje natter....
    Ik ben heel snel gaan staan en toen was er geen houden meer aan. Het was 1 stortvloed...
    Jeetje zeg wat veel :confused: Het bleef ook lopen.
    Haha, kan er nu om lachen, maar was echt ff in shock. Ik het licht aan gedaan en hopen dat ik helder water zag. En jawel. Zo helder als water. Gelukkig.
    Peter moest ik 2x roepen voor hij wakker was. Maar die stond gelijk naast z'n bed.
    Met een handdoek tussen m'n benen naar de badkamer. Het gutste er echt uit.
    Heb m'n benen afgespoeld onder de douche. Schone onderbroek aan en een kraamverband ingedaan.

Zit nu beneden op de bank op een matje naar de volle maan te kijken die ik helaas niet kan zien. :rolleyes:
    Maar de verduistering was net ook op z'n hoogte punt. Straks nog eens even kijken.

De was met onderbroeken staat aan. Was 1x in de week de witte tenten van mij met wat witte handdoeken op 60 graden. Die heb ik maar ff aangezet, anders heb ik straks geen onderbroeken meer.... Het gaat erg hard nu. Kraamverband ik zo verzadigd.
    En ik ben ook heeeeeel blij dat m'n bed is schoon gebleven zeg. Ik zal die plas in m'n bed hebben gehad. :(

Heb nu flinke ongi kramp. Maar nog niet heel erg of zo. Niet echt pijnlijk bedoel ik dan. Zit nog rustig te typen hier.
    M'n gevoel zei al weken dat het de 21 ging gebeuren. Nu hoeft het niet vandaag geboren te worden natuurlijk.

Vind het super spannend, maar ben ook heel rustig. Gelukkig maar.
    Peter is net weer terug naar bed. We hebben een beetje lacherig zitten doen op de bank... :D
    Ik wacht nog ff tot de was in de droger kan en ga dan ook maar weer terug naar bed. Gelukkig heb ik redelijk geslapen tot 4.08! Dus dat heb ik ff mooi meegepakt.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden van de verdere ontwikkelingen. Lukt dat niet hier, dan via m'n buddy's.
    Maar ik weet niet hoe het gaat. Voor het zelfde geld krijg ik zo echte weeen en heb ik er helemaal geen behoefte aan om het te melden. Dus jullie zullen rustig af moeten wachten... ;)

Veel Liefs en Wish me Luck!

Boney!

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oooh botje, wat leuk om terug te lezen he :D ...

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zeker een kwal! Ben ook ZOOO pissig! Ga ook iedere 5 minuten de kamer in en doe dan de deur heeeel hard dicht :)
    Flikker op hoor, ik maar een uurtje slapen.....Dan mag hij ook niet lang slapen!

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    whahahhaahhah ariel :D

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En nee hoor, verder hou ik niet van wraak :)

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaaahaaa Botje, oeh die spanning van toen is weer duidelijk terug te halen. Dit was 1 van de eerste bevallingen die ik weer duidelijk mee kreeg, na die van mij.
    Leuk dat Tessa blij is met haar kado.

Ariel, jemig ja....ik zou werkelijk uit mijn dak gaan als Jan dat zou flikken. Groot gelijk dat hij vandaag maar eens moet boeten voor die foute actie van hem....gna gna.
    Hoe is het nu dan met Rosalie?

Maja, 3 keer? Ammehoela, dat deed ik dus niet. Mijn ouders doen het ook zo, maar sinds dat Tess er is, vragen ze ons alleen met de familie te komen. Want dan kan de familie haar ook zien, vinden ze belangrijk. Op de dag zelf bel ik even.
    Kun je er niet onderuit dan?

Goed zo Bryan! Ik vind dat knap hoor, Tess drukt met alle kracht alle blokken door verkeerde gaten. Soms "per ongeluk" een goede te pakken.

Debie, Yeah, ik ga duimen vanavond!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben in een koopbui, maar wil niet de kou en regen in. Dus ik zeg: kom maar op met die leuke sites.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Met Rosalie gaat het wel weer geloof ik, weinig geslapen. Maar wel een paar tanden rijker. ;)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben ook nog ff in staat geweest om het nachtslot dr op te doen. Maar dat vond ik weer ff net iets te ver gaan.... hahahaha

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Gaat dat bij haar ook ineens zo snel? Tess heeft er ook binnen een week 3 gekregen.
    Hoeveel heeft Rosalie er nu?

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie heeft er nu 8, maar een maand geleden nog geen 1! Dus die gaat echt in razend tempo!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heb ik laatst al gedaan, toen Jan anderhalf uur later dan afgesproken, thuis kwam. Maar bij de 2e poging toch maar los gedaan. Kon het niet over mijn hart verkrijgen. Wel erbij gezegd dat het de volgende keer dicht bleef (doe ik toch niet....huis is alleen niet te betalen.... ;) ).

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sow he, dat gaat echt heel snel dan.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihihi, kan jij dr ook zo slecht tegen als dingen anders gaan dan de planning?
    Laatst ook vroeg aan Vincent hoe laat ben je thuis? Dus hij zegt rond half 11 denk ik, belt ie om tien over half dat het wat later word. Kan daar ZOO slecht tegen. Wil gewoon altijd weten waar ik aan toe ben.
    Hoe bedoel je control freak hahahaha

Deel Deze Pagina