Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Prachtige taart WEN! Heb je die zelf gemaakt? Knap hoor !

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zelf gemaakt? hihi nee hoor, gewoon bij een taartenbedrijf besteld ;)

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Super zeg, ik vind dit eerlijk gezegd veel mooier als de foto-taarten.Hopelijk smaakt hij ook lekker.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wat een geweldige taart wen, hopelijk smaakt hij net zo lekker als dat hij eruitziet.

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Leuk dat jullie zo enthousiast zijn... dat ik zo blij met een taart kan zijn zeg! :)

Ik vind verjaardagen altijd zo spannend, komen mensen wel, heb ik wel genoeg eten, is het wel gezellig, zie ik er wel goed uit etc... en dat elke keer weer opnieuw, vind dat echt zo stom dat ik die stress heb!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, ik heb precies hetzelfde hoor! Rare tic, nietwaar?
    Ontzettende leuke cake! Gewoon zonde om aan te snijden...hi hi hi. Die fototaart van de Hema was leuk, maar niet enorm smakelijk. Gelukkig had ik er een appeltaart bij. Ik hoop dat de cake jullie, maar vooral Fenne lekker zal smaken.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Suus, wat dat soort rare tics betreft lijken wij wel op elkaar... ;)

hmmm de buurjongen heeft besloten dat hij z'n drumstel weer eens gaat gebruiken... dan zal Fenne zo wel wakker worden, maar die slaapt ook al weer vanaf half 10 :confused:

net een afspraak bij de kapper kunnen maken voor 14:00 uur... (ja ja Maja, eindelijk gelukt en het wordt een lange bob hihi)

dan vanavond nog even een kleurtje er in flansen. De visite vanmiddag kijkt maar tegen de uitgroei aan hoor! :)

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, krijgen we straks wel nog een pic te zien met jouw nieuwe kapsel?

Hier net de badkamer, wc en woonkamer schoon gemaakt. Morgen de keuken en bovenverdieping. IK WIL EEN SCHOONMAAKSTER!

Misschien vanmiddag de carnavalsoptocht bekijken, al heb ik niet zo'n zin. Maar Tess is al 3 dagen binnen geweest i.v.m. de regen en het is nu eindelijk droog. Beetje frisse lucht is altijd goed.
    Bah, ik heb trouwens helemaal geen zin om weer te werken volgende week.
    Jemig, die vakantie went snel.....

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    niemand op mij reactie :( ...

@ wen mooie taart meis , en ik duim mee voor je ?

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mys, wat krijgt Bryan te eten, voordat hij zijn vinger in zijn keel stopt? Is het te warm of prikkelend voor zijn keeltje? Ik kan me haast niet voorstellen dat hij het bewust doet om het eten uit te spugen.....
    En als Tess driftig wordt is ze wel een beetje onbehouwen, graait om zich heen en duwt en trekt. Maar echt bijten en slaan ken ik niet. Wat doen jullie er allemaal al aan, voordat ik met allerlei tips kom als; hand pakken en voordoen "aai", etc.

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    uhm bij elke maaltijd doet hij het , sinds een paar dagen ... echt dan komt zijn eten er weer uit

wbt het slaan en bijten , om eerlijk te zijn word ik boos op hem , kom op mama bijten en slaan , da zal wezen .. dat aai kent hij als , honden aait hij voor heen mij ook , maar hij doet dit echt uit drift .,.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tessa gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Een hele fijne dag samen met papa en mama en al de visite!

Mooie taart Wen!

Verder heb ik zo slecht geslapen vannacht (Sofie heeft veel gehuild), dus geen puf om te reageren. Sorry :oops:

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow en over dat bewust doen , ik denk het wel , want hij begint te lachen als het lukt en hij maakt gekke geluiden dus ja ..

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan heeft een nieuwe mama :) ben net bij de kapper geweest en heb best veel eraf laten halen, ik heb nu een boblijn en achter korter en ik had ze eerst tot over de schouders. wilde ik ff komen zeggen hihihi foto's volgen snel

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even stevig op de grond zetten en duidelijk "nee" zeggen? Doe ik bij Tess ook, eerst werd ze er nog kwader van, maar nu accepteert ze het. Ze komt het zelfs nu af en toe "goed maken" met een knuffel. Tja, het is een fase en de pest is, dat je ze nu nog niet echt consequenties voor de acties kunt opleggen (zoals een minuut op een strafstoeltje).
    Wat je ook kunt doen is een speeltje geven ter afleiding. Zie je het aankomen, zo'n driftbui?

Dat eten vind ik echt vreemd. Grijpt hij niet in z'n keel omdat het wellicht pijn doet? Of denk je dat hij het bewust doet om het eten eruit te werken?
    Kan zijn dat hij een keelontsteking heeft. Geeft hij zelf aan als hij genoeg gegeten heeft? Kan me herinneren dat je zei dat Bryan geen rem heeft. Misschien overeet hij zichzelf?

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He gatsie Meiske, hopelijk kun je vannacht weer bijtanken. Knuffeltje voor jou!

Kikkert, eerst een beetje nieuwsgierig maken en dan niet met foto's komen.....
    Hup hup, schiet op jij.

Oh, maar Mys, dan denk ik dat hij het doet, omdat hij ontdekt heeft dat wat er in kan er ook weer uit kan.....en da's toch grappig, moet je toegeven.
    Gewoon negeren en niet meelachen....ik neem aan dat hij niet AL zijn eten terug spuugt?

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hmm dat straffen , ja dilemma hoor , hij lacht me keihard uit als ik dat doe , of gaat huilen , maar echt werken doet t niet , maar kan het nog eens proberen natuurlijk ,

en ja dat eten , vind het ook raar hoor , en misschien is t teveel , kan t wellicht uit proberen :)

thnx meis ,
    als het nog lang aanhoud ga ik even met de ha bellen

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    dat ga ik over een uurtje laten doen! :D

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dit is mijn ik-ben-heel-zielig-en-ik-trek-aandacht-hoofd... charmant he?!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Betekent dubbelop foto's....leuk hoor. Ik ben benieuwd, want ik zelf ben te bang om iets anders te doen. Ik wil het sowieso in een staart kunnen doen, omdat ik dat praktisch vind. Maar wil weleens een ander kleurtje proberen eigenlijk.

Mys, idd....probeer het eens uit en laat je niet misleiden door het lachen. Dat deed Tess ook eerst, maar ze kijkt nu nadrukkelijk naar mijn gezichtsuitdrukking en stopt dan met lachen, omdat ze weet dat mama het echt niet grappig vindt. Onthoud dat de aanhouder wint en je moet nu eenmaal engelengeduld hebben met die kleine monstertjes.
    En als je het niet vertrouwd, gewoon de HA bellen hoor. Ik heb inmiddels ook een hotline met de HA en interesseert me helemaal niets.
    Succes!

Deel Deze Pagina